Αυτό το μικροσκοπικό Nissan, με τιμή 12.300 ευρώ, είναι best-selling ηλεκτρικό της Ιαπωνία

Σχετικά άρθρα

Η Tesla μπορεί να κυριαρχεί στη παγκόσμια αγορά ηλεκτρικών οχημάτων, αλλά για τους οδηγούς στην Ιαπωνία ένα αμιγώς ηλεκτρικό kei car αποδεικνύεται η καλύτερη επένδυση.

Ο λόγος για το Nissan Sakura, το οποίο αποκαλύφθηκε τον Μάιο του 2022 και είναι το πρώτο ηλεκτρικό αυτοκίνητο της ιαπωνικής εταιρίας στην κατηγορία των kei cars. Το Sakura είναι η έκδοση παραγωγής του IMk concept που είδαμε το 2019, και -σύμφωνα με τη Nissan, όταν το παρουσίαζε- στόχο είχε να κάνει την ηλεκτρική κινητικότητα πιο προσιτή στους Ιάπωνες οδηγούς. Και τα κατάφερε.

Από τις αρχές του έτους, το Nissan Sakura είναι το ηλεκτρικό αυτοκίνητο με τις μεγαλύτερες πωλήσεις στην Ιαπωνία, αντιπροσωπεύοντας περίπου τα μισά από όλα τα ηλεκτρικά αυτοκίνητα που πωλήθηκαν στη χώρα μέχρι στιγμής φέτος, καθώς η Nissan έχει παραδώσει 35.099 αυτοκίνητα.

Η τιμή του, μετά τις κρατικές επιδοτήσεις, ανέρχεται σε μόλις 12.300 ευρώ, κάτι που σίγουρα δικαιολογεί την εμπορική του επιτυχία.

Το Sakura κυκλοφόρησε πέρυσι και έγινε γρήγορα αποδεκτό στην χώρα του Ανατέλλοντος Ηλίου, κερδίζοντας τον τίτλο του “Αυτοκινήτου της Χρονιάς” στην Ιαπωνία το 2022.

To μήκος του Sakura αγγίζει τα 3.395 χλστ., το πλάτος τα 1.475 χλστ., το ύψος τα 1.655 χλστ., με το μεταξόνιο να ανέρχεται σε 2.495 χλστ. Στο εσωτερικό του μπορεί να φιλοξενήσει έως 4 άτομα, ενώ ο χώρος αποσκευών φτάνει τα 107 λίτρα.

Το αυτοκίνητο αναπτύχθηκε από κοινού από τη Nissan και τη Mitsubishi, και το βάρος του κυμαίνεται από τα 1.070 έως τα 1.080 κιλά, ανάλογα με τον εξοπλισμό.

Το μικρότερο ηλεκτρικό μοντέλο της Nissan διαθέτει έναν ηλεκτροκινητήρα απόδοσης 47 kW (64 ίππων) με 195 Nm ροπής και διαθέτει τρία προγράμματα οδήγησης, το Eco, το Standard και το Sport.

Η ενέργεια αποθηκεύεται σε μια μπαταρία 20 kWh, που χαρίζει αυτονομία έως 180 χιλιομέτρων ανά φόρτιση, ενώ η τελική ταχύτητα περιορίζεται στα 130 χλμ/ώρα.

Επιπλέον, χάρη στη τεχνολογία V2L το αυτοκίνητο μπορεί να παρέχει ηλεκτρική ενέργεια από την μπαταρία του σε ένα σπίτι και σε καταστάσεις έκτακτης ανάγκης μπορεί να λειτουργήσει και ως κινητή πηγή ενέργειας.

Η φόρτιση της μπαταρίας διαρκεί 8 ώρες με χρήση οικιακής πρίζας, αλλά με ταχυφορτιστή από το 0 στο 80% χρειάζεται περίπου 40 λεπτά.

#trending

#trending

Αξίζει να δεις
Featured

Περισσότερα νέα

Νέα LFP μπαταρία από την CATL με αυτονομία 1.000 χλμ

Η CATL παρουσίασε μια νέα μπαταρία φωσφορικού σιδήρου λιθίου (LFP) που προσφέρει αυτονομία άνω των 1.000 χιλιομέτρων ανά φόρτιση, στον κινέζικο κύκλο δοκιμών. Η μπαταρία...

Με 460 άλογα το Tesla Model 3 Performance στην Ευρώπη

Στις αρχές της εβδομάδας η Tesla παρουσίασε το Model 3 Performance με την εταιρία να ανακοινώνει πως φέρει δύο νέους ηλεκτροκινητήρες που αποδίδουν 510 άλογα...