Οι αυτοκινητοβιομηχανίες και όχι ο ιδιοκτήτης θα είναι υπεύθυνες εάν κάποιο αυτόνομο όχημα εμπλακεί σε ατύχημα

Σχετικά άρθρα

Η Βρετανία θα καταστήσει τις αυτοκινητοβιομηχανίες και όχι τους ιδιοκτήτες αυτόνομων αυτοκινήτων, νομικά υπεύθυνες για τυχόν ατυχήματα. Ο Βασιλιάς Κάρολος είπε ότι η κυβέρνηση θα υποβάλει νομοσχέδιο για τα αυτόνομα οχήματα καθώς καθόριζε τη νομοθετική ατζέντα της κυβέρνησης για την επικείμενη κοινοβουλευτική συνεδρίαση, αφού δεν υλοποιήθηκε αυτό που είχε υποσχεθεί πέρυσι.

Οι υπουργοί μου θα εισαγάγουν νέα νομικά πλαίσια για να υποστηρίξουν την ασφαλή εμπορική ανάπτυξη των αναδυόμενων βιομηχανιών, όπως τα αυτόνομα οχήματα,

είπε ο Βασιλιάς Κάρολος σε ομιλία του στους νομοθέτες.

Η Tara Foley, επικεφαλής της ασφαλιστικής εταιρίας AXA σε Ηνωμένο Βασίλειο και Ιρλανδία, είπε ότι:

Η απόφαση αυτή θα προσθέσει πολλαπλά οφέλη για την οικονομία του Ηνωμένου Βασιλείου, την οδική ασφάλεια και τις πράσινες θέσεις εργασίας. Για τους ασφαλιστές, παρέχει επίσης κρίσιμη σαφήνεια για τον καθορισμό της ευθύνης στα αυτόνομα αυτοκίνητα.

Οι εταιρείες είχαν πει ότι η Βρετανία θα μπορούσε να χάσει τις επενδύσεις και οι νεοφυείς επιχειρήσεις θα πραγματοποιούσαν δοκιμές αλλού, εκτός εάν οι νόμοι που ρυθμίζουν την τεχνολογία αυτόνομων οχημάτων εγκριθούν πριν από τις επόμενες γενικές εκλογές, που αναμένονται το επόμενο έτος.

Η νέα πρωτογενής νομοθεσία για τα αυτόνομα αυτοκίνητα μας δίνει την αυτοπεποίθηση να συνεχίσουμε να επενδύουμε στην έρευνα και στην ανάπτυξη και να διευρύνουμε την βάση των ταλέντων μας εδώ στο Ηνωμένο Βασίλειο,

δήλωσε ο Alex Kendall, Διευθύνων Σύμβουλος της startup AV Wayve, η οποία έχει συγκεντρώσει περίπου 260 εκατομμύρια δολάρια από επενδυτές, συμπεριλαμβανομένης της Microsoft.

Η κυβέρνηση του Ηνωμένου Βασιλείου είπε ότι το νομοσχέδιο θα προστατεύει τους χρήστες και θα προάγει την ασφάλεια στη βιομηχανία των αυτόνομων οχημάτων. Όπως δήλωσε εκπρόσωπό της:

Ενώ το όχημα οδηγεί το ίδιο, μια εταιρεία και όχι ένα άτομο θα είναι υπεύθυνη για τον τρόπο που οδηγεί.

Εμπειρογνώμονες του κλάδου της αυτόνομης οδήγησης είπαν ότι τα εθνικά ρυθμιστικά πλαίσια και η θέσπιση νομικής ευθύνης είναι ζωτικής σημασίας για την απόκτηση της δημόσιας αποδοχής των αυτόνομων οχημάτων και για την παροχή κάλυψης από τους ασφαλιστές.

Το νομοσχέδιο θα θεσπίσει διαδικασίες για τη διερεύνηση περιστατικών και τη βελτίωση του πλαισίου ασφαλείας, και θα θέσει επίσης το όριο για αυτό που ταξινομείται ως αυτόνομο αυτοκίνητο .

Διάβασε επίσης

Τα πλήρως αυτόνομα αυτοκίνητα είναι δεκαετίας μακριά

Στις ΗΠΑ, όπου ορισμένες πολιτείες πρωτοστάτησαν στις δοκιμές αυτόνομων αυτοκινήτων, οι ρυθμιστικές αρχές της Καλιφόρνια τον περασμένο μήνα διέταξαν την Cruise της General Motors να απομακρύνει τα οχήματά της από τους δημόσιους δρόμους, λέγοντας ότι οι δοκιμές εγκυμονούν κίνδυνο για το κοινό και πως η εταιρεία είχε δώσει “παραπλανητική” εικόνα για την ασφάλεια της τεχνολογίας.

Ο Paul Newman, ιδρυτής της εταιρείας λογισμικού AV Oxa με έδρα την Οξφόρδη, η οποία έχει συγκεντρώσει περίπου 225 εκατομμύρια δολάρια από επενδυτές, είπε ότι το προτεινόμενο πλαίσιο του Ηνωμένου Βασιλείου θα αποφύγει αναμφίβολα την επανάληψη της κατάστασης της Cruise στη Βρετανία, επειδή οριοθετεί σαφώς τις ευθύνες. Όπως τόνισε:

Υπάρχει ένα αναπόφευκτο σε αυτή την τεχνολογία. Αυτή είναι μια φανταστική ευκαιρία να βγούμε μπροστά και να δημιουργήσουμε πλαίσια για να οικοδομήσουμε την εμπιστοσύνη του κοινού.

ΠηγήReuters

#trending

#trending

Αξίζει να δεις
Featured

Περισσότερα νέα

Νέα LFP μπαταρία από την CATL με αυτονομία 1.000 χλμ

Η CATL παρουσίασε μια νέα μπαταρία φωσφορικού σιδήρου λιθίου (LFP) που προσφέρει αυτονομία άνω των 1.000 χιλιομέτρων ανά φόρτιση, στον κινέζικο κύκλο δοκιμών. Η μπαταρία...

Βέλγιο: “Μεθυσμένος” οδηγός απέδειξε ότι το σώμα του παράγει αλκοόλ

Ένας 40χρονος Βέλγος που είχε παραπεμφθεί σε δικαστήριο της Μπριζ επειδή συνελήφθη να οδηγεί μεθυσμένος καθ’ υποτροπή, απαλλάχθηκε από όλες τις κατηγορίες αφού απέδειξε...