Αποκαλύπτεται η εμφάνιση του νέου Renault 5

Σχετικά άρθρα

Η Renault έχει κάνει γνωστό ότι τα επίσημα αποκαλυπτήρια του νέου αμιγώς ηλεκτρικού της μοντέλου θα γίνουν στην έκθεση της Γενεύης, που θα διεξαχθεί από τις 26 Φεβρουαρίου έως τις 3 Μαρτίου του 2024, δίνοντας σήμερα στη δημοσιότητα τις πρώτες teaser φωτογραφίες του.

Παραδόξως, αυτές είναι αρκετά αποκαλυπτικές, δίνοντας την ευκαιρία να δούμε την τελική εμφάνιση των φωτιστικών σωμάτων του εμπρός και πίσω μέρους, που έχουν ρετρό γεύση. Διακρίνεται, ακόμα, το πώς έχει αλλάξει το σχήμα και η εμφάνιση αυτών στο μοντέλο παραγωγής σε σύγκριση με το ομώνυμο πρωτότυπο, που παρουσιάστηκε στις αρχές του 2021.

Το πιο ενδιαφέρον στοιχείο εντοπίζεται στο καπό, όπου οι μηχανικοί της Renault ενσωματώνουν έναν δείκτη φόρτισης της μπαταρίας με τη μορφή ενός μεγάλου μεγέθους “5”.

Η Renault ανακοίνωσε ότι το 5 θα διατίθεται με δύο επιλογές για την μπαταρία, 40 kWh και 52 kWh, με τη μεγαλύτερη να προσφέρει αυτονομία 400 χλμ. στον κύκλο WLTP, στο αστικό αυτοκίνητο μήκους μόλις 3,92 μέτρων.

Η έκδοση παραγωγής του Renault 5 δεν διαφέρει σημαντικά από το πρωτότυπο, έχοντας κανονικές χειρολαβές και πλαϊνούς καθρέπτες αντί για κάμερες. Η παραγωγή και οι πωλήσεις του θα ξεκινήσουν λίγο μετά την έκθεση της Γενεύης, με το αυτοκίνητο να βασίζεται στην CMF-B EV πλατφόρμα της συμμαχίας Renault Nissan Mitsubishi (CMF τα αρχικά των λέξεων Common Module Family, B για το B-segment και EV για ηλεκτρικά οχήματα), με το 70% των εξαρτημάτων του να προέρχεται από τα Clio/Captur.

Σύμφωνα με τη Renault, με αυτόν τον τρόπο μειώνεται το κόστος παραγωγής του νέου της ηλεκτρικού μοντέλου κατά 30% σε σύγκριση με το Zoe, με το τελευταίο να καταργείται όταν έρθει το 5. Η μπαταρία του Zoe αποτελούνταν από δώδεκα μονάδες, ενώ στο 5 θα υπάρχουν μόλις τέσσερις μονάδες μεγαλύτερες σε μέγεθος και τοποθετημένες σε ένα επίπεδο, μειώνοντας έτσι το βάρος κατά 15 κιλά.

Η μπαταρία του 5 θα είναι αρχιτεκτονικής 400V, θα διαθέτει υψηλότερη ενεργειακή πυκνότητα και θα είναι καλύτερα ενσωματωμένη στην πλατφόρμα του αυτοκινήτου, συμβάλλοντας παράλληλα στην αύξηση της ακαμψίας του. Έτσι, το στιβαρό πλαίσιο θα συνεισφέρει στη καλύτερη ποιότητα κύλισης, μειώνοντας ταυτόχρονα τα επίπεδα θορύβου, κραδασμών και σκληρότητας (NVH).

Συνεχίζοντας, η Renault δεν έκανε γνωστή την απόδοση του ηλεκτροκινητήρα, ο οποίος θα είναι τοποθετημένος στον εμπρός άξονα και θα προέρχεται από το Megane E-Tech Electric. Τέλος, το αμιγώς ηλεκτρικό Renault 5 θα διαθέτει στον πίσω άξονα ανάρτηση πολλαπλών συνδέσμων, κάτι σπάνιο για το Β-segment, με την Alpine να έχει επιβεβαιώνει ότι θα ετοιμάσει μια σπορ έκδοση του R5, μετατρέποντας το σε ηλεκτρικό hot hatch.

#trending

#trending

Αξίζει να δεις
Featured

Περισσότερα νέα

Νέα LFP μπαταρία από την CATL με αυτονομία 1.000 χλμ

Η CATL παρουσίασε μια νέα μπαταρία φωσφορικού σιδήρου λιθίου (LFP) που προσφέρει αυτονομία άνω των 1.000 χιλιομέτρων ανά φόρτιση, στον κινέζικο κύκλο δοκιμών. Η μπαταρία...