Η ανανεωμένη έκδοση της 911, η 992.2 θα αποκτήσει έναν νέο flat-six 3,6 λίτρων κινητήρα, ο οποίος εκτός από twin-turbo θα προσφέρεται και ως ατμοσφαιρικός. Ο ατμοσφαιρικός κινητήρας θα αντικαταστήσει τον 3,0-λίτρων twin-turbo κινητήρα στην GTS έκδοση, με την twin-turbo έκδοση να αντικαθιστά τον 3,8-λίτρων κινητήρα στα Turbo μοντέλα.
Η 911 GT3 θα διατηρήσει τον ατμοσφαιρικό κινητήρα 4,0 λίτρων, με την 992.2 να προσφέρεται και σε υβριδική έκδοση, η οποία θα εστιάζει στην απόδοση και όχι στην αποδοτικότητα και δεν θα είναι plug-in υβριδική, αλλά θα διαθέτει τεχνολογία που ανέπτυξε η γερμανική εταιρία στην αγωνιστική 919.
Συγκεκριμένα, η υβριδική 911 θα έχει έναν ηλεκτροκινητήρα 400 Volt που θα είναι τοποθετημένος κάτω από το ρεζερβουάρ βενζίνης, θα αποδίδει 80-90 άλογα με 175 Nm ροπής και θα κινεί τους μπροστινούς τροχούς. Η μπαταρία χωρητικότητας μόλις 2 kWh θα βρίσκεται τοποθετημένη στο μπροστά μέρος, βελτιώνοντας την κατανομή βάρους της 911.
Το υβριδικό σύστημα θα ζυγίζει μόλις 25 κιλά και εκτός από τον ηλεκτροκινητήρα θα συνδυάζει τον 3,0-λιτρο twin-turbo flat-six, με το σύνολο να προσφέρεται σε δύο εκδόσεις, με 485 και 536 άλογα. Υβριδική θα είναι και η ανανεωμένη GT2 RS που θα αποδίδει περισσότερα από 800 άλογα.
Παράλληλα, η Porsche φέρεται να δοκιμάζει και έναν υβριδικό V4 κινητήρα σε ένα “μουλάρι” της 911. Ο εν λόγω κινητήρας βασίζεται στον V4 της αγωνιστικής Porsche 919 Hybrid που κυριάρχησε στους αγώνες αντοχής και στον 24ωρο αγώνα του Le Mans.
Η Porsche δοκιμάζει τον κινητήρα στο πλαίσιο της 911 απλώς για δοκιμές και δεν σκοπεύει να τον τοποθετήσει σε αυτή, τουλάχιστον στην υπάρχουσα γενιά της. Οπότε γεννάται η απορία για το που σκοπεύει να τον χρησιμοποιήσει. Θα είναι άραγε για κάποιο αγωνιστικό της ή θα τον τοποθετήσει σε κάποιο από τα μοντέλα παραγωγής της;
Στις σχετικές ειδήσεις, όπως η Audi, έτσι και η Porsche ανακαλεί 41.345 ηλεκτρικά και plug-in υβριδικά της μοντέλα στις ΗΠΑ επειδή τα καλώδια φόρτισης τους επιπέδου 2 μπορεί να ζεσταθεί αρκετά και να λιώσουν τη πρίζα που είναι συνδεδεμένα, αυξάνοντας τον κίνδυνο πρόκλησης πυρκαγιάς.
Η Porsche που δεν γνωρίζει πυρκαγιές ή τραυματισμούς που να σχετίζονται με το συγκεκριμένο πρόβλημα, θα επιδιορθώσει το πρόβλημα προσθέτοντας έναν αισθητήρα θερμοκρασίας στα καλώδια φόρτισης.
Η ανάκληση επηρεάζει τα:
- 2022-2023 Porsche Cayenne E-Hybrid Coupe Platinum Edition
- 2020-2024 Porsche Cayenne E-Hybrid Coupe
- 2019-2024 Porsche Cayenne E-Hybrid
- 2022-2023 Porsche Cayenne E-Hybrid Platinum Edition
- 2024-2024 Porsche Cayenne Turbo E-Hybrid Coupe
- 2024-2024 Porsche Cayenne Turbo E-Hybrid
- 2020-2023 Porsche Cayenne Turbo S E-Hybrid Coupe
- 2020-2023 Porsche Cayenne Turbo S E-Hybrid
- 2021-2023 Porsche Panamera 4 E-Hybrid Sport Turismo
- 2021-2023 Porsche Panamera 4 E-Hybrid
- 2021-2023 Porsche Panamera 4 E-Hybrid Executive
- 2022-2023 Porsche Panamera 4 E-Hybrid Platinum Edition
- 2021-2023 Porsche Panamera 4S E-Hybrid Sport Turismo
- 2021-2023 Porsche Panamera 4S E-Hybrid Executive
- 2021-2023 Porsche Panamera 4S E-Hybrid
- 2021-2021 Porsche Panamera Turbo S E-Hybrid Sport Turismo
- 2021-2023 Porsche Panamera Turbo S E-Hybrid
- 2021-2023 Porsche Panamera Turbo S E-Hybrid Executive
- 2021-2024 Porsche Taycan 4 Cross Turismo
- 2022-2024 Porsche Taycan GTS
- 2020-2024 Porsche Taycan 4S
- 2021-2024 Porsche Taycan
- 2021-2024 Porsche Taycan 4S Cross Turismo
- 2022-2024 Porsche Taycan GTS Sport Turismo
- 2020-2024 Porsche Taycan Turbo
- 2021-2024 Porsche Taycan Turbo Cross Turismo
- 2020-2024 Porsche Taycan Turbo S
- 2021-2024 Porsche Taycan Turbo S Cross Turismo