Η Daihatsu σταμάτησε την παραγωγή στην Ιαπωνία αφού παραδέχτηκε πως παραποιούσε τα crash tests για 30 χρόνια

Σχετικά άρθρα

Την περασμένη εβδομάδα η Daihatsu σταμάτησε τις πωλήσεις και τις αποστολές όλων των αυτοκινήτων της, εν μέσω έρευνας για τις στημένες δοκιμές πρόσκρουσης 64 διαφορετικών μοντέλων, συμπεριλαμβανομένων 22 που πωλήθηκαν με τα σήματα της Toyota.

Πλέον η Daihatsu έχει σταματήσει τη παραγωγή και στα τέσσερα εργοστάσιά της στην Ιαπωνία, παραδεχόμενη πως πλαστογραφούσε τα αποτελέσματα των δοκιμών πρόσκρουσης για περισσότερα από 30 χρόνια.

Τα εργοστάσια θα παραμείνουν κλειστά τουλάχιστον έως το τέλος του Ιανουαρίου, με τη διακοπή αυτή να επηρεάζει σχεδόν 9.000 εργαζόμενους. Δεν υπάρχει καμία πληροφορία για το αν θα επηρεαστούν τα εργοστάσια της Daihatsu στην Ινδονησία και τη Μαλαισία.

Το σκάνδαλο αποτελεί ένα ακόμα πλήγμα για την αυτοκινητοβιομηχανία, η οποία παραδέχτηκε τον περασμένο Απρίλιο ότι παραβίασε τα πρότυπα ασφαλείας των crash tests 4 μοντέλων της προκειμένου αυτά να φανούν πως έχουν καλύτερα αποτελέσματα.

Τη περασμένη εβδομάδα, η Toyota, η οποία κατέχει το 100% της Daihatsu, επικαλούμενη τα αποτελέσματα έρευνας που διεξήγαγε ανεξάρτητη επιτροπή, είπε πως αυτή εντόπισε 174 νέες περιπτώσεις παρατυπιών στις δοκιμές ασφαλείας, που χρονολογούνται από το 1989 και σε άλλες διαδικασίες σε 25 κατηγορίες δοκιμών, επιπλέον των προβλημάτων που αναφέρθηκαν νωρίτερα, με τον όγκο των παρατυπιών να αυξάνεται σημαντικά από το 2014.

Η έρευνα διαπίστωσε επίσης ότι τα προβλήματα αφορούσαν ορισμένα μοντέλα της Mazda και της Subaru που πωλούνται στο Ιαπωνία, καθώς και μοντέλα της Toyota και της Daihatsu που πωλούνται στο εκτός χώρας.

Σε ανακοίνωσή της, η Toyota υπόσχεται μεγάλες αλλαγές στη θυγατρική της, τονίζοντας πως “απαιτούνται σημαντικές μεταρρυθμίσεις ώστε να αναβιώσει η Daihatsu”.

Η Daihatsu θα αποζημιώσει 423 εγχώριους προμηθευτές με τους οποίους έχει άμεσες επιχειρηματικές σχέσεις, καθώς τα εργοστάσιά της στην Ιαπωνία παραμένουν σε αδράνεια λόγω σκανδάλου ασφάλειας, δήλωσε εκπρόσωπoς της εταιρείας, προσθέτοντας πως η εταιρεία θα εξετάσει το ενδεχόμενο αποζημίωσης των προμηθευτών με βάση τον όγκο των εργασιών του παρελθόντος και εργάζεται για να αξιολογήσει τον αντίκτυπο της διακοπής στο εκτεταμένο δίκτυο προμηθευτών της.

Επιπλέον είπε ότι η εταιρεία θα συνεργαστεί με τους κύριους προμηθευτές της για να αντιμετωπίσει τις συνέπειες του σκανδάλου και μπορεί επίσης να βοηθήσει μικρότερους υπεργολάβους που δεν λαμβάνουν αποζημίωση για πρόσβαση σε κεφάλαια υποστήριξης από το Υπουργείο Βιομηχανίας.

Οι υπερπόντιες δραστηριότητες της Daihatsu επικεντρώνονται σε μεγάλο βαθμό στη Νοτιοανατολική Ασία. Ξεκίνησε εκ νέου την παραγωγή αυτοκινήτων της μάρκας Perodua σε δύο εργοστάσια κοινοπραξίας που λειτουργεί με τη μαλαισιανή αυτοκινητοβιομηχανία Perodua, αφού έλαβε άδεια από τις ρυθμιστικές αρχές. Παράλληλα, η Daihatsu δήλωσε πως ξεκίνησε ξανά τις αποστολές από τη θυγατρική της στην Ινδονησία, PT Astra Daihatsu Motor.

#trending

#trending

Αξίζει να δεις
Featured

Περισσότερα νέα

Η τιμή του MG Cyberster στην Αγγλία

Στο πλαίσιο της περσινής έκθεσης αυτοκινήτου στη Σαγκάη της Κίνας, η MG αποκάλυψε την έκδοση παραγωγής του Cyberster, με την εταιρία -υπό κινεζική ιδιοκτησία-...

Αποχωρεί από την Red Bull ο Adrian Newey

Ο επικεφαλής σχεδιασμού της Red Bull, Adrian Newey, πρόκειται να αποχωρήσει από την ομάδα μετά τη διαμάχη που έχει ξεσπάσει εντός της αυστριακής ομάδας...