Η Daihatsu σταματά τις πωλήσεις όλων των μοντέλων της μετά από στημένα crash tests

Σχετικά άρθρα

Τον περασμένο Απρίλιο, η Daihatsu, θυγατρική που ανήκει εξ ολοκλήρου της Toyota, παραδέχτηκε πως έστησε τις δοκιμές πρόσκρουσης 4 μοντέλων, προκειμένου αυτά να φανούν πως έχουν καλύτερα αποτελέσματα.

Το σκάνδαλο τελικά είναι πολύ μεγαλύτερο, αφού όπως έδειξε έρευνα που διεξήγαγε ανεξάρτητη επιτροπή, διαπιστώθηκαν ζητήματα που αφορούσαν 64 μοντέλα, συμπεριλαμβανομένων 22 που πωλήθηκαν με τα σήματα της Toyota.

Γι’αυτό η Daihatsu σταματά άμεσα τις αποστολές όλων των αυτοκινήτων της.

Η Toyota, επικαλούμενη τα αποτελέσματα της έρευνας, είπε πως αυτή εντόπισε 174 νέες περιπτώσεις παρατυπιών στις δοκιμές ασφαλείας,  που χρονολογούνται από το 1989 και σε άλλες διαδικασίες σε 25 κατηγορίες δοκιμών, επιπλέον των προβλημάτων που αναφέρθηκαν νωρίτερα. 

Η έρευνα διαπίστωσε πως εκτός από τις στημένες δοκιμές πλευρικής σύγκρουσης, οι μονάδες ελέγχου των αερόσακων που χρησιμοποιούσε η Daihatsu σε δοκιμές αερόσακων για ορισμένα μοντέλα της, ήταν διαφορετικές από αυτές που χρησιμοποιούνται σε αυτοκίνητα που πωλούνται στο κοινό, συμπεριλαμβανομένων των μοντέλων Town Ace και Pixis Joy της Toyota και του Mazda Bongo.

Επίσης βρέθηκαν ψευδείς αναφορές για δοκιμές πρόσκρουσης προσκέφαλου και ταχύτητες δοκιμών για ορισμένα μοντέλα.

Η έρευνα διαπίστωσε επίσης ότι τα προβλήματα αφορούσαν ορισμένα μοντέλα της Mazda και της Subaru που πωλούνται στο Ιαπωνία, καθώς και μοντέλα της Toyota και της Daihatsu που πωλούνται στο εκτός χώρας.

Τον Απρίλιο οι εταιρίες παραδέχτηκαν πως κατά τη διάρκεια των δοκιμών πρόσκρουσης πλευρικής σύγκρουσης 4 μοντέλων τους, αυτά τα αυτοκίνητα είχαν μια εγκοπή στο εσωτερικό πάνελ της μπροστινής πόρτας. Αυτό ελαχιστοποιούσε την πιθανότητα από τη σύγκρουση να δημιουργηθούν αιχμηρές άκρες στο πλαστικό πάνελ της πόρτας που θα μπορούσαν να τραυματίσουν τους επιβάτες, κατά την ενεργοποίηση του πλευρικού αερόσακου. Αυτή η εγκοπή δεν υπήρχε στα μοντέλα παραγωγής.

Η Toyota είπε ότι δεν γνωρίζει κανένα ατύχημα ή τραυματισμό που να σχετίζεται με το θέμα, προσθέτοντας πως οι δοκιμές πλευρικής σύγκρουσης δύο μοντέλων ενδέχεται να μην συμμορφώνονται με τη νομοθεσία. Επιπλέον δήλωσε πως οι επαληθεύσεις επιβεβαίωσαν ότι ο αερόσακος πληροί τα πρότυπα ασφάλειας των επιβατών.

Το υπουργείο Μεταφορών της Ιαπωνίας από τη μεριά του ανακοίνωσε ότι θα πραγματοποιήσει επιτόπια έρευνα στα κεντρικά γραφεία της Daihatsu στην Οσάκα αύριο, Πέμπτη 21 Δεκεμβρίου.

Τα επηρεάζομενα μοντέλα πουλήθηκαν σε διάφορες αγορές, όπως της Ιαπωνίας, της Ταϊλάνδης, της Μαλαισίας, της Ινδονησίας και των χωρών του Κόλπου της Σαουδικής Αραβίας.

Η Daihatsu ήταν υπεύθυνη για την ανάπτυξη αυτών των αυτοκινήτων και τις δοκιμές ασφάλειάς τους. Στη συνέχεια, η Toyota πούλησε τα αυτοκίνητα ως προϊόντα της, βάζοντας σε αυτά τα σήματά της.

ΠηγήReuters

#trending

#trending

Αξίζει να δεις
Featured

Περισσότερα νέα

Η τιμή του MG Cyberster στην Αγγλία

Στο πλαίσιο της περσινής έκθεσης αυτοκινήτου στη Σαγκάη της Κίνας, η MG αποκάλυψε την έκδοση παραγωγής του Cyberster, με την εταιρία -υπό κινεζική ιδιοκτησία-...

Αποχωρεί από την Red Bull ο Adrian Newey

Ο επικεφαλής σχεδιασμού της Red Bull, Adrian Newey, πρόκειται να αποχωρήσει από την ομάδα μετά τη διαμάχη που έχει ξεσπάσει εντός της αυστριακής ομάδας...