Πωλείται μια από τις 50 BMW 3.0 CSL για 1,25 εκατ. ευρώ

Σχετικά άρθρα

Μόλις 50 μονάδες της 3.0 CSL κατασκεύασε η BMW και μια από αυτές αναζητά νέο ιδιοκτήτη, αρκεί αυτός να είναι πρόθυμος να πληρώσει το ποσό των 1.249.500 ευρώ. Το αυτοκίνητο είναι πρακτικά ολοκαίνουργιο, μιας και στο κοντέρ του δείχνει πως έχει διανύσει μόλις 25 χιλιόμετρα.

Το αυτοκίνητο αποτίει φόρο τιμής στο Coupe Sport Lightweight της δεκαετίας του 1970 και η BMW το περιγράφει ως το “πιο αποκλειστικό ειδικό μοντέλο” στην ιστορία του τμήματος M.

Η χαρακτηριστική μάσκα ακολουθεί αυτή του 3.0 CSL Hommage concept του 2015 , αλλά τώρα έχει ένα ένθετο σε σχήμα πλέγματος σε δομή διαμαντιού. Το πλαίσιο της μάσκας διαθέτει σατινέ φινίρισμα αλουμινίου, με το ίδιο να υπάρχει και στα πλαϊνά παράθυρα. Τα φωτιστικά σώματα είναι τεχνολογίας λέιζερ και έχουν κίτρινα στοιχεία όπως στην M4 CSL, τιμώντας τα αγωνιστικά αυτοκίνητα.

Επίσης το αυτοκίνητο διαθέτει φουσκωμένα φτερά, δύο αεροτομές, διαχύτη και μονομπούλονες ζάντες 20″ μπροστά και 21″ με κατά παραγγελία ελαστικά της Michelin που έχουν το “50” στο πλάι τους, τιμώντας με αυτόν τον τρόπο τον μισό αιώνα ζωής του τμήματος Μ.

Βαμμένη στο Alpine White Uni χρώμα με παραδοσιακά M γραφικά σε γαλάζιο, μπλε και κόκκινο χρώμα, η 3.0 CSL φορά τον δυνατότερο εξακύλινδρο κινητήρα που έχει κατασκευάσει μέχρι σήμερα η BMW. Συγκεκριμένα, ο 3,0-λίτρων twin-turbo κινητήρας αποδίδει 560 άλογα με 550 Nm ροπής που συνδυάζεται αποκλειστικά με 6-τάχυτο χειροκίνητο κιβώτιο.

Αυτός είναι και ο λόγος που η ροπή είναι μειωμένη κατά 100 Nm σε σχέση με την ροπή των M4 Competition και M4 CSL, μιας και το χειροκίνητο κιβώτιο δεν μπορεί να διαχειριστεί περισσότερη ροπή, όπως κάνει το 8-τάχυτο αυτόματο κιβώτιο.

Ζυγίζει 1.625 κιλά, όσα και η M4 CSL και 100 λιγότερα από την M4 Competition. Η κίνηση στέλνεται στους πίσω τροχούς μέσω του M διαφορικού, με τα carbon-κεραμικά φρένα (400 χλστ. μπροστά και 380 χλστ. πίσω) να βρίσκονται στον βασικό εξοπλισμό, όπως και η M προσαρμοσμένη ανάρτηση, εστιασμένη για χρήση στη πίστα με ηλεκτρονικά ελεγχόμενα αμορτισέρ. Στο εσωτερικό υπάρχουν carbon καθίσματα, CFRP επενδύσεις στις πόρτες και λευκός επιλογέας ταχυτήτων.

Η βαφή απαιτεί μια συγκεκριμένη διαδικασία ενώ ορισμένα από τα εξαρτήματα CFRP θα κατασκευάζονται χειροποίητα. Κάθε αυτοκίνητο περνά από οκτώ κύκλους συναρμολόγησης σε εξίσου 8 σταθμούς παραγωγής κατά τη διάρκεια μιας πολύπλοκης διαδικασίας που διαρκεί έως και 10 ημέρες για να ολοκληρωθεί η κατασκευή κάθε μιας BMW 3.0 CSL.

#trending

#trending

Αξίζει να δεις
Featured

Περισσότερα νέα

Η τιμή του MG Cyberster στην Αγγλία

Στο πλαίσιο της περσινής έκθεσης αυτοκινήτου στη Σαγκάη της Κίνας, η MG αποκάλυψε την έκδοση παραγωγής του Cyberster, με την εταιρία -υπό κινεζική ιδιοκτησία-...

Αποχωρεί από την Red Bull ο Adrian Newey

Ο επικεφαλής σχεδιασμού της Red Bull, Adrian Newey, πρόκειται να αποχωρήσει από την ομάδα μετά τη διαμάχη που έχει ξεσπάσει εντός της αυστριακής ομάδας...