Η Toyota είναι από τις λίγες αυτοκινητοβιομηχανίες που προσπαθεί να “σώσει” τον κινητήρα εσωτερικής καύσης και μια νέα τεχνολογία που δοκιμάζει είναι ένα σύστημα φίλτρου που δεσμεύει το διοξείδιο του άνθρακα από την ατμόσφαιρα.
Η ιαπωνική εταιρία έχει τοποθετήσει το σύστημα στο αγωνιστικό GR Corolla που καταναλώνει υγρό υδρογόνο. Το φίλτρο δεσμεύει το διοξείδιο του άνθρακα και στη συνέχεια το μετατρέπει σε υγρό, χρησιμοποιώντας τη θερμότητα του ίδιου του κινητήρα. Έτσι δεν απαιτείται πρόσθετη ενέργεια, με το υγρό να αποθηκεύεται σε ένα δοχείο
Το αγωνιστικό αυτοκίνητο φιλτράρει περίπου 20 γραμμάρια διοξειδίου του άνθρακα σε 20 γύρους, καλύπτοντας μια απόσταση περίπου 92 χιλιομέτρων. Ωστόσο το φίλτρο πρέπει να αντικαθίσταται σε κάθε pitstop, με την Toyota να τονίζει πως το εν λόγω σύστημα απέχει πολύ από το να περάσει στη παραγωγή, αλλά μπορεί να λειτουργήσει και σε έναν βενζινοκινητήρα.