Η Toyota θα τρέξει σε 24ωρο αγώνα αντοχής με μια GR Corolla που καταναλώνει υγρό υδρογόνο

Σχετικά άρθρα

Η Toyota ανακοίνωσε ότι θα λάβει μέρος στον 24ωρο αγώνα αντοχής του πρωταθλήματος Super Taikyu, που θα διεξαχθεί από τις 26 έως τις 28 Μαΐου στην πίστα του Fuji της Ιαπωνίας. Η ιαπωνική εταιρία θα τρέξει με το GR Corolla H2 Concept, ήτοι το αγωνιστικό GR Corolla που καταναλώνει υγρό υδρογόνο, όντας το πρώτο στον κόσμο. Επιπλέον, αυτή θα είναι η πρώτη φορά που ένα όχημα με υγρό υδρογόνο θα τρέξει σε αγώνα αντοχής.

Από τον Μάιο του 2021, η Toyota ανταγωνίζεται με μια παρόμοια υδρογονοκίνητη GR Corolla H2 Concept στην Ιαπωνία χρησιμοποιώντας, όμως υδρογόνο σε αέρια μορφή. Η στροφή στο υγρό υδρογόνο είναι ένα μεγάλο βήμα προς τα εμπρός στην εξέλιξη, καθιστώντας το αυτοκίνητο πιο ανταγωνιστικό.

Το υγρό υδρογόνο κάνει επίσης τα pitstops πιο γρήγορα και πιο αποτελεσματικά, καθώς ο ανεφοδιασμός μπορεί να γίνει στον ίδιο χώρο με τα βενζινοκίνητα οχήματα. Χρησιμοποιώντας υγρό υδρογόνο ως καύσιμο, ο εξοπλισμός που ήταν προηγουμένως απαραίτητος για την παραγωγή συμπιεσμένου αερίου υδρογόνου -όπως συμπιεστές και προψύκτες για ψύξη υδρογόνου- δεν χρειάζονται πλέον.

Ως αποτέλεσμα, η περιοχή που απαιτείται για την εγκατάσταση του σταθμού μπορεί να είναι τέσσερις φορές μικρότερη σε σύγκριση με τους σταθμούς αερίου υδρογόνου. Επιπλέον, δεδομένου ότι δεν υπάρχει πλέον η ανάγκη συμπίεσης κατά το γέμισμα, πολλά οχήματα μπορούν να γεμίσουν διαδοχικά τις δεξαμενές τους με υδρογόνο.

Τους τελευταίους δύο μήνες, το βάρος του αγωνιστικού GR Corolla H2 Concept μειώθηκε κατά περισσότερο από 50 κιλά, με αποτέλεσμα να κάνει καλύτερους χρόνους σε σχέση με το υδρογονοκίνητο GR Corolla όταν πρωτοαγωνίστηκε τον Μάιο του 2021, με υδρογόνο σε αέρια μορφή. Ωστόσο, οι προκλήσεις με το υγρό υδρογόνο είναι πως αυτό πρέπει να διατηρείται σε θερμοκρασίες κάτω των -253 βαθμών Κελσίου και η αντλία καυσίμου πρέπει να λειτουργήσει σε αυτές τις θερμοκρασίες, ενώ πρέπει να αποτραπεί η εξάτμιση του υδρογόνου λόγω θερμότητας στη δεξαμενή.

#trending

#trending

Αξίζει να δεις
Featured

Περισσότερα νέα

Ο Vettel σε συνομιλίες με την ομάδα της Jota Porsche για το WEC του 2024

Ο επικεφαλής της αγωνιστικής ομάδας Jota, Sam Hignett, επιβεβαίωσε ότι η ομάδα του προσέγγισε τον Sebastian Vettel για να τρέξει για λογαριασμό της από...

WEC: Πρωταθλήτρια η Toyota κάνοντας το 1-2 στον 6ωρο αγώνα του Fuji

Η Toyota έκανε το απόλυτο στον 6ωρο αγώνα αντοχής του Fuji, κάτι που έδωσε στην ιαπωνική εταιρία το φετινό πρωτάθλημα κατασκευαστών. Νικητές ήταν οι Kamui...

Η Alpine ολοκλήρωσε με επιτυχία το shakedown του A424

Μετά από αρκετούς μήνες έρευνας και σχεδιασμού στα παρασκήνια, το αγωνιστικό της Alpine για τους αγώνες αντοχής πάτησε για πρώτη φορά πίστα. Μετά τις...

Ο Verstappen θέλει να κάνει δική του GT3 ομάδα το 2025

Ο Max Verstappen και η οικογένεια του ανακοίνωσαν πως θα δημιουργήσουν μια GT3 ομάδα που θα συμμετέχει με δύο αυτοκίνητα σε πρωταθλήματα αντοχής, όπως...