Ο Norris κατηγορεί τον “απερίσκεπτο” και “απελπισμένο” Verstappen για την μεταξύ τους επαφή

Σχετικά άρθρα

Ο Lando Norris χαρακτήρισε την οδήγηση του Max Verstappen στο Αυστριακό GP, ως “απερίσκεπτη” και “απελπισμένη” αφού η μεταξύ τους σύγκρουση κόστισε στον έναν από τους δύο τη νίκη.

Υπάρχουν κανόνες για το τι δεν επιτρέπεται να κάνετε και επιτρέπεται να κάνετε. [Ο Verstappen] έκανε πράγματα που δεν επιτρέπεται να κάνεις και δεν τιμωρήθηκε. Περιμένω μια σκληρή μάχη ενάντια στον Max. Ξέρω τι να περιμένω. Περιμένω επιθετικότητα και υπέρβαση των ορίων και τέτοια πράγματα.

Και τις τρεις φορές κάνει πράγματα που μπορούν εύκολα να προκαλέσουν ένα περιστατικό. Και κατά κάποιον τρόπο λίγο απερίσκεπτο, φαινόταν λίγο απελπισμένος από την πλευρά του. Δεν χρειάζεται, έχει πολλές νίκες. Αλλά είναι λίγο απελπισμένος για να κάνει ό,τι μπορούσε για να μην με αφήσει να περάσω και ξέρω ότι θα ήταν επιθετικός.

Λοιπόν, σαν να είμαι κατά κάποιον τρόπο έκπληκτος, αλλά απλώς περίμενα ένα σκληρό, δίκαιο, σεβασμό στα όρια των αγώνων και δεν αισθάνομαι ότι το πήρα,

είπε ο Norris που όταν ρωτήθηκε εάν πρέπει να αλλάξει την οδήγηση του απέναντι στον Verstappen, πρόσθεσε:

Δεν νομίζω ότι χρειάζεται να αλλάξω κάτι που κάνω. Δηλαδή, ήμουν στην άκρη της πίστας, δεν ήξερα τι άλλο μπορούσα να κάνω. Ήταν πάντα κάπως έτσι. Σέβομαι πολύ τον Max και τι μπορεί να κάνει και τι βγαίνει και κάνει κάθε φορά που είναι σε άδειο δρόμο, αλλά υπάρχουν στιγμές που νομίζω ότι πάει ίσως λίγο πολύ μακριά. Και νιώθω ότι σήμερα έκανε λίγο από αυτό. Είναι ένα περιστατικό και ταυτόχρονα, ξέρω ότι συμβαίνουν αυτά τα πράγματα, αλλά είμαι απογοητευμένος. Κατέστρεψε τον αγώνα μου, κατέστρεψε το αυτοκίνητό μου. Δεν έχουμε πολύ χώρο στη μάχη που βρισκόμαστε, όσον αφορά τις αναβαθμίσεις και το όριο του προϋπολογισμού και τέτοια πράγματα.

Ολόκληρο το αυτοκίνητό μου έχει καταστραφεί και αυτά τα κομμάτια τα χρειαζόμαστε για την επόμενη εβδομάδα. Δεν είναι απλώς μια απήχηση αυτού που συμβαίνει στην πίστα, είναι όλα όσα πρέπει να πάμε στο Silverstone και είμαστε σε μειονεκτική θέση. Απλώς περίμενα λίγο περισσότερα από αυτόν.

Σχετικά με το εάν η επαφή αυτή θα επηρεάσει τη φιλική σχέση που έχουν οι δύο πιλότοι, ο Verstappen δήλωσε:

Δεν ξέρω. Εξαρτάται από το τι λέει για το περιστατικό . Αν πει ότι δεν έκανε τίποτα κακό, τότε θα χάσω πολύ σεβασμό γι’ αυτόν. Αν παραδεχτεί ότι είναι λίγο ανόητος και έπεσε πάνω μου και ότι είναι λίγο απερίσκεπτος κατά κάποιον τρόπο, τότε θα τον σεβόμουν. Προσπαθώ να είμαι δίκαιος από την πλευρά μου. Και απλά [ο Verstappen] δεν ήταν.

Ο Verstappen από τη μεριά του στην ερώτηση εάν θα ζητήσει συγνώμη από τον Norris είπε:

Πρέπει να κοιτάξω πώς και γιατί είχαμε επαφή. Φυσικά, θα το συζητήσουμε. Είναι λυπηρό που συνέβη. Από έξω είναι δύσκολο να δεις πότε φρενάρω. Ξέρω ότι στο παρελθόν ήταν πάντα ένα παράπονο. Πάντα στρίβω το τιμόνι μου πριν φρενάρω. Μετά φρενάρω σε ευθεία γραμμή. Είναι πάντα εύκολο να πεις, από έξω, ότι κινούμαι στο φρενάρισμα. Νομίζω ότι ο τύπος στο αυτοκίνητο ξέρει καλύτερα τι κάνει.

Ο καθένας μπορεί να έχει τη δική του γνώμη, αλλά εγώ είμαι αυτός που οδηγεί. Έχω τον καλύτερο έλεγχο. Είναι εύκολο να κρίνεις και να σχολιάσεις. Αλλά τέλος πάντων.

#trending

Ανακαλούνται 1.362 Mini Aceman και Mini Cooper

1.362 Mini Aceman και Mini Cooper που κατασκευάστηκαν μεταξύ...

#trending

Ανακαλούνται 1.362 Mini Aceman και Mini Cooper

1.362 Mini Aceman και Mini Cooper που κατασκευάστηκαν μεταξύ...

Αξίζει να δεις
Featured

Περισσότερα νέα

Ecclestone: Η Ferrari έχει πάρα πολλούς Ιταλούς για να επιστρέψει στη κορυφή της F1

Ο πρώην επικεφαλής της Formula 1, Bernie Ecclestone, δήλωσε πως η Ferrari έχει "πάρα πολλούς Ιταλούς" για να μπορέσει να επιστρέψει στην κορυφή της...

Ο Wolff είπε πως η Mercedes θα έχει το ίδιο οδηγικό δίδυμο το 2027 και φήμες θέλουν τον Verstappen να μιλά με την McLaren

Ο Toto Wolff διέψευσε τις φήμες περί πιθανής ένταξης του Max Verstappen στην ομάδα για τη σεζόν 2027, επιβεβαιώνοντας πως οι George Russell και...

Grand Prix Αυστρίας, Κατατακτήριες: O George Russell στην pole

Ο George Russell κατέκτησε την pole position για το Grand Prix Αυστρίας, επικρατώντας των Charles Leclerc και Lewis Hamilton στις κατατακτήριες δοκιμές στο Red...

Grand Prix Αυστρίας, FP3: Ξανά “1-2” η Mercedes, σειρά του Russell για κορυφή

Ο George Russell ολοκλήρωσε στην κορυφή την τρίτη και τελευταία περίοδο ελεύθερων δοκιμών του Grand Prix Αυστρίας, με τον οδηγό της Mercedes να σημειώνει...