Η Red Bull φέρεται να αποφάσισε να απομακρύνει τον Liam Lawson πριν από το Ιαπωνικό Grand Prix. Αυτό αναφέρει η ολλανδική De Telegraaf, με τον Yuki Tsunoda να παίρνει την θέση του στη Red Bull από τον επόμενο αγώνα, ενώ ο Lawson θα επιστρέψει στην Racing Bulls.

Οι φήμες για την απομάκρυνση του Νεοζηλανδού από την Red Bull φούντωσαν μετά το Κινεζικό Grand Prix το περασμένο Σαββατοκύριακο και η τύχη του στην ομάδα φέρεται να κρίθηκε σήμερα, στη συνάντηση που έγινε στο Ντουμπάι, όπου διαμένει ο βασικός μέτοχος της Red Bull, Chalerm Yoovidhya. Το παρόν στη συγκεκριμένη συνάντηση έδωσε και εκπρόσωπος της Honda, της εταιρίας που παρέχει κινητήρες στην ομάδα, που υποστήριξε την προαγωγή του Tsunoda στην Red Bull.
Μέχρι στιγμής η Red Bull δεν έχει κάνει καμία επίσημη δήλωση σχετικά με την απομάκρυνση του Lawson. Η επίσημη ανακοίνωση της αλλαγής των δύο πιλότων αναμένεται αργότερα αυτή την εβδομάδα.
Σύμφωνα με τις τελευταίες πληροφορίες, ο Tsunoda θα κάνει το ντεμπούτο του με την κύρια ομάδα στον αγώνα της πατρίδας του στην Ιαπωνία την επόμενη εβδομάδα, έχοντας την πλήρη υποστήριξη της Honda.

Μια δεύτερη κρίσιμη συνάντηση είναι προγραμματισμένη για την ερχόμενη Πέμπτη στην έδρα της Red Bull στο Milton Keynes. Εκεί θα δώσει το παρόν και ο Max Verstappen, όπου θα συζητηθεί το πως η ομάδα, που δυσκολεύεται φέτος, μπορεί να μειώσει τη διαφορά από την McLaren.
Η Red Bull είναι ήδη 40 βαθμούς πίσω από την McLaren στο πρωτάθλημα κατασκευαστών, ενώ ο Verstappen ακολουθεί τον Lando Norris στη βαθμολογία των οδηγών, έχοντας 8 βαθμούς λιγότερους.
