Toto Wolff: Απέλυσα τους Hamilton και Rosberg για να σταματήσουν να μαλώνουν

Σχετικά άρθρα

Ο επικεφαλής της Mercedes, Toto Wolf, αποκάλυψε πως είχε απολύσει τόσο τον Lewis Hamilton όσο και τον Nico Rosberg στο απόγειο της έντονης αντιπαλότητάς τους στη Formula 1, το 2016.

Hamilton και Rosberg από φίλοι κατέληξαν εχθροί, αφού ενεπλάκησαν σε πολλές μάχες και ατυχήματα μεταξύ 2014 και 2016. Αφού ο Hamilton επικράτησε και εξασφάλισε τους παγκόσμιους τίτλους του 2014 και του 2015, ο Rosberg κατέκτησε το μοναδικό του παγκόσμιο πρωτάθλημα το 2016, προτού αποσυρθεί από την F1 στο τέλος της σεζόν.

Ίσως το πιο χαρακτηριστικό παράδειγμα της αντιπαλότητάς τους να ήταν αυτό στο GP Ισπανίας του 2016, όταν συγκρούστηκαν στον πρώτο γύρο και εγκατάλειψαν. Ο Wolff θύμωσε τόσο πολύ μετά το περιστατικό της Βαρκελώνης που απέλυσε και τους δύο οδηγούς αμέσως. Όπως είπε σε πρόσφατη συνέντευξή του:

Εκπροσωπείς τη μάρκα Mercedes και απλά πρέπει να αποδεχτείς ότι δεν έχει να κάνει μόνο με εσένα. Οπότε, το γεγονός είναι πως είναι ανταγωνιστές. Δεχόμαστε τον ανταγωνισμό. Δεχόμαστε να αγωνίζονται μεταξύ τους, εφόσον σέβονται ορισμένες κόκκινες γραμμές. Και αυτές είναι πολύ απλές: Μην συγκρουστείτε μεταξύ σας.

Και ποτέ δεν φοβήθηκα να το ξεκαθαρίσω αυτό. Το 2016, ο [Nico] Rosberg και ο [Lewis] Hamilton τράκαραν και μετά τρακάραν ξανά. Έτσι τους απέλυσα. Τηλεφώνησα στον τότε διευθύνοντα σύμβουλό μου, Dieter Zetsche [τότε CEO της αυτοκινητοβιομηχανίας Mercedes-Benz] και του είπα: “Άκου, πρέπει να υπογράψεις κάτι”.

Και με πήρε τηλέφωνο και μου είπε: “Απολύεις και τους δύο οδηγούς;” Και του απάντησα: “Ναι, γιατί αλλιώς δεν θα καταλάβουν πόσο σημαντικό είναι το συμφέρον της μάρκας και της ομάδας να είναι πάνω από το δικό τους”.

Ήταν η προσωπική τους αντιπαλότητα που επικράτησε. Και από έναν υγιή ανταγωνισμό, μετατράπηκε σε αντιπαλότητα και έγινε εχθρότητα. Και αυτό δεν είναι κάτι που θα επέτρεπα στον οργανισμό, και με βάση αυτούς τους παράγοντες, τους στείλαμε ένα email και τους είπαμε: “Προς το παρόν, δεν είστε μέλη της ομάδας”.

Ο Wolff εξήγησε ότι τελικά υποχώρησε επειδή δεν μπορούσε να αποφασίσει ποιος ήταν υπεύθυνος για τη σύγκρουση.

Την Τετάρτη, τους τηλεφωνήσαμε και τους είπαμε, “Ελάτε αύριο”, και εγώ είπα, “Το πρόβλημά μου είναι ότι δεν ξέρω ποιος έφταιγε”. Επειδή είναι λεπτό. Όπως όλα στη ζωή, ποτέ δεν είναι 100% λάθος.

Μπορεί να είναι 50-50. Μπορεί να είναι 51-49. Μπορεί να είναι 70-30. Και δεν μπορώ να κρίνω. Έτσι, αυτό που τους είπα είναι ότι αν ξανασυμβεί, ένας πρέπει να φύγει και μπορεί να κάνω λάθος. Μπορεί να απολύσω τον λάθος.

Οι άνθρωποι που πρέπει να αποπληρώσουν τα στεγαστικά τους δάνεια και εργάζονται στα εργοστάσια της Mercedes, τι πιστεύουν; Ότι εσείς οι δύο συγκρούεστε επειδή δεν συμπαθείτε ο ένας τον άλλον; Και αυτό επηρεάζει άμεσα τις ζωές δυόμισι χιλιάδων ανθρώπων. Ποιοι νομίζετε ότι είστε; Και αυτή είναι μια σημαντική κατανόηση που πρέπει να έχετε με τους οδηγούς σας.

Διάβασε ακόμη

Η Mercedes ανάγκασε τους Rosberg και Hamilton να πληρώνουν οι ίδιοι το κόστος των ζημιών εάν τράκαραν μεταξύ τους

#trending

Ανακαλούνται 1.362 Mini Aceman και Mini Cooper

1.362 Mini Aceman και Mini Cooper που κατασκευάστηκαν μεταξύ...

#trending

Ανακαλούνται 1.362 Mini Aceman και Mini Cooper

1.362 Mini Aceman και Mini Cooper που κατασκευάστηκαν μεταξύ...

Αξίζει να δεις
Featured

Περισσότερα νέα

Ecclestone: Η Ferrari έχει πάρα πολλούς Ιταλούς για να επιστρέψει στη κορυφή της F1

Ο πρώην επικεφαλής της Formula 1, Bernie Ecclestone, δήλωσε πως η Ferrari έχει "πάρα πολλούς Ιταλούς" για να μπορέσει να επιστρέψει στην κορυφή της...

Ο Wolff είπε πως η Mercedes θα έχει το ίδιο οδηγικό δίδυμο το 2027 και φήμες θέλουν τον Verstappen να μιλά με την McLaren

Ο Toto Wolff διέψευσε τις φήμες περί πιθανής ένταξης του Max Verstappen στην ομάδα για τη σεζόν 2027, επιβεβαιώνοντας πως οι George Russell και...

Grand Prix Αυστρίας, Κατατακτήριες: O George Russell στην pole

Ο George Russell κατέκτησε την pole position για το Grand Prix Αυστρίας, επικρατώντας των Charles Leclerc και Lewis Hamilton στις κατατακτήριες δοκιμές στο Red...

Grand Prix Αυστρίας, FP3: Ξανά “1-2” η Mercedes, σειρά του Russell για κορυφή

Ο George Russell ολοκλήρωσε στην κορυφή την τρίτη και τελευταία περίοδο ελεύθερων δοκιμών του Grand Prix Αυστρίας, με τον οδηγό της Mercedes να σημειώνει...