Από Ιούλιο διόδια στην Εγνατία οδό

Από τον προσεχή Ιούλιο θα ξεκινήσει η καταβολή διοδίων στην Εγνατία οδό με κόστος €2.8 (€0.03/χλμ). Ο πρώτος σταθμός που θα τεθεί σε λειτουργία είναι αυτός των Μαλγάρων ο οποίος αναβαθμίζεται, ενώ τον Αύγουστο θα τεθεί σε λειτουργία και ο σταθμός στον Πολύμυλο. Σύμφωνα με τον Δημήτρη Ρέππα, υπουργό Υποδομών, στο υπόλοιπο κομμάτι της Εγνατίας από το 2011 θα τεθεί σε λειτουργία το σύστημα της βινιέτας στο οποίο ο καθένας μέσω κινητού τηλεφώνου ή Internet ή από σταθερά σημεία πώλησης θα μπορεί να προμηθεύεται το απαραίτητο “εισητήριο” το οποίο θα επικυρώνεται από κάμερες που θα καταγράφουν τον αριθμό πινακίδας των αυτοκινήτων.

Τέλος ανακοινώθηκε ότι το 2013 όλα τα διόδια θα γίνουν ηλεκτρονικά με τον παραπάνω τρόπο λειτουργίας. Οι παραβάτες θα ελέγχονται από ειδικούς δορυφορικούς καταγραφείς που θα εντοπίζουν τις πινακίδες κυκλοφορίας των οχημάτων.

F1 News. Μεταγραφές , ελαστικά και άλλα

Το καλοκαίρι πλησιάζει και τα τεκταινόμενα στην F1 γίνονται όλο και ποιο ενδιαφέρον. Silly Season και τα ελαστικά είναι μερικά θέματα που θα μας απασχολήσουν τις επόμενες εβδομάδες. Ας δούμε μερικά από αυτά.

Μικρό προσθιοκίνητο αυτοκίνητο πόλης από την BMW το 2013

H ΒΜW είναι έτοιμη να σπάσει την παράδοση χρόνων και να κατασκευάσει το πρώτο της μικρό αυτοκίνητο που θα διαθέτει κίνηση στους μπροστά τροχούς. Η είδηση υπάρχει εδώ και καιρό υπό τα χείλη του προέδρου της BMW Norbert Reithofer. Το αυτοκίνητο θα είναι έτοιμο το 2013 και θα τοποθετηθεί κάτω από την Σειρά 1. Οι καιροί είναι δύσκολοι για ανάπτυξη νέου σασί και έτσι το νέο μικρό BMW θα χρησιμοποιεί από κοινού την πλατφόρμα με την επόμενη γενιά Mini.

Σύμφωνα με το Autocar, το αυτοκίνητο μηχανικά θα εφοδιάζεται τόσο με ατμοσφαιρικούς όσο και με turbo κινητήρες βενζίνης και πετρελαίου οι οποίοι θα διαθέτουν στον στάνταρ εξοπλισμό σύστημα start/stop.Ίσως στο μέλλον παρουσιαστεί και μια αμιγώς ηλεκτρική έκδοση βασιζόμενη στο Mini E.

Νέο Audi A2 το 2012

H Audi φαίνεται ότι δεν έχει ξεχάσει το A2,παρότι οι πωλήσεις της πρώτης γενιάς δεν απέδωσαν τα αναμενόμενα. Λίγο o ιδιόμορφος για την εποχή του, σχεδιασμός λίγο η αυξημένη τιμή οι καταναλωτές δεν προτίμησαν το μικρό Audi παρότι ήταν το πρώτο μικρό αυτοκίνητο που διέθετε το περιβόητο αλουμινένιο σασί Audi spaceframe.

Η Audi λοιπόν ετοιμάζει τον αντικαταστάτη του Α2 που θα είναι έτοιμο το 2012. Το πάτωμα του θα βασίζεται σε αυτό του Α1 και έτσι η τιμή του αναμένεται να πέσει κατά πολύ ώστε να χτυπήσει τις αντίστοιχες προτάσεις της BMW και Mercedes. Σχεδιαστικά δεν έχουν γίνει γνωστές λεπτομέρειες αλλά σίγουρα θα διαθέτει όλα εκείνα τα χαρακτηριστικά που θα το κάνουν να ξεχωρίζει από μακριά ότι πρόκειται για Audi (χαρακτηριστική γρίλια τραπεζοειδής γρίλια και LED φωτιστικά σώματα) ενώ από μηχανικής πλευράς αναμένονται τόσο κινητήρες βενζίνης όσο και πετρελαίου, παρόμοιοι με αυτούς που χρησιμοποιεί το A1. Μάλιστα ο πρόεδρος της Γερμανικής αυτοκινητοβιομηχανίας Rupert Stadler σε δηλώσεις του ανέφερε ότι αργότερα ίσως παρουσιαστεί και μία πλήρως ηλεκτρική έκδοση που θα βασίζεται στο Α1 e-tron.

Μυστήριος αγοραστής παρήγγειλε 10 Aston Martin One-77

Έχεις χρήματα και αφού είσαι ανθρώπινο ον είναι φυσικό να σκέφτεσαι το πως θα βγάλεις ακόμη περισσότερα. Το ακόλουθο περιστατικό είναι ίσως το καλύτερο παράδειγμα της λαϊκής ρήσης “τα λεφτά πάνε στα λεφτά” αφού ένας άγνωστος τύπος από την Μέση Ανατολή με έντονο το επιχειρηματικό δαιμόνιο έχει ήδη προ-παραγγείλει τα 10 από τα 77 Aston Martin One-77 που θα βγούνε στην παραγωγή. Τα αυτοκίνητα έχουν παραγγελθεί σε διαφορετικούς εσωτερικούς και εξωτερικούς χρωματισμούς με το συνολικό κόστος να ανέρχεται στα 14 εκατομμύρια ευρώ αφού το κάθε ένα στοιχίζει 1.4 εκατομμύρια ευρώ. Ούτε μια εκπτωσούλα δεν του κάνανε, αλλά θα μου πεις, δύσκολες εποχές ακόμα και για την Aston Martin!

Τώρα θα μου πεις -και με το δίκιο σου- ποιος ο λόγος να αγοράσει κάποιος δέκα τέτοια αυτοκίνητα; Η απάντηση είναι απλή: πρώτον επειδή μπορεί και δεύτερον επειδή έχει ως σκοπό να τα πουλήσει ακόμη ακριβότερα αφού οι πάμπλουτοι Σείχιδες θα θέλουν να αγοράσουν ένα από τα πιο σπάνια supercar του κόσμου που σίγουρα θα το έχει ήδη αγοράσει ο “απέναντι” -πάμπλουτος φυσικά- γείτονας.

Το AutoBlog έγινε “Πρώτο Θέμα”

Δε μ’αρέσει να υπερηφανεύομαι για την επιτυχία του AutoBlog και γι αυτό μέχρι σήμερα δεν έχεις δει screenshot με στατιστικά που περιγράφουν την επιτυχία της προσπάθειάς μας όπως κάνουν άλλα blogs! Όταν όμως μια εφημερίδα όπως το “Πρώτο Θέμα” χρησιμοποιεί στις σελίδες της video απο το κανάλι μας στο YouTube, τότε με δυσκολία κρύβω τη χαρά μου! Δε κρύβω ότι με στεναχωρεί φυσικά που δεν έβαλαν πηγή, αλλά τουλάχιστον μένω με την ικανοποίηση ότι όλοι διαβάζουν το AutoBlog για τα νέα του αυτοκινήτου!

Audi A1-The next big thing. Επεισόδιο 3/6: “What was that for?”

Σε ένα underground σκηνικό εξελίσσεται η διαμάχη με τον μυστηριώδη “Bunny”. Ποιο παιχνίδι παίζει ο άντρας με τον άσπρο λαγό; Γιατί ενδιαφέρεται τόσο πολύ για το Audi A1; Ο John και η Toni τελικά πιάστηκαν στην παγίδα του; Φαίνεται ότι το A1 έφερε τους ήρωες μας στο τέλος του δρόμου τους. Η μουσική των Torpedo γεμίζει το σκηνικό με ανεβασμένα beat και το A1 καταφέρνει να καταπλήξει τον αντίπαλο με την έξυπνη τεχνολογία του, η οποία λειτουργεί ως από μηχανής Θεός.

Το 3ο επεισόδιο της mini σειράς «Audi A1-The next big thing» κυκλοφόρησε σήμερα. Στη σειρά που θα ολοκληρωθεί σε 6 επεισόδια, πρωταγωνιστούν ο Justin Timberlake και η Dania Ramirez. Οι Έλληνες μπορούν να μπαίνουν εδώ και αφού επιλέξουν σαν χώρα «Ελλάδα» μπορούν να βλέπουν την σειρά και με ελληνικούς υπότιτλους. Μάλιστα στην σελίδα της Audi μπορείτε να δείτε και μερικές έξτρα σκηνές μετά το τέλος του επεισοδίου. Όσοι δεν θέλετε να μπείτε στην σελίδα της Audi, το video έχει ανέβει και στο Youtube και μπορείτε να το δείτε στη συνέχεια.

Spy Photos: Alfa Romeo MiTo GTA

To Mito GTA Concept υπάρχει εδώ και καιρό και η Alfa Romeo φαίνεται ότι ετοιμάζει την έκδοση παραγωγής του MiTo GTA. Παρότι μερικούς μήνες πριν οι φήμες ήθελαν την Alfa Romeo να “παγώνει” την κατασκευή της GTA έκδοσης του MiTo λόγω την οικονομικής ύφεσης, μια spy φωτογραφία έγινε η αφορμή να αρχίσουν πάλι οι φωνές. Σε αυτήν διακρίνεται το πίσω μέρος ενός MiTo όπου ξεχωρίζει η διπλή εξάτμιση και το διαχύτης. Οι παρατηρητικοί θα προσέξατε ότι οι γραμμές του αυτοκινήτου θυμίζουν έντονα τις γραμμές του MiTo GTA Concept που παρουσιάστηκε στην Γενεύη το 2009, με την μόνη διαφορά να εντοπίζεται στις απολήξεις των εξατμίσεων μιας και στο πρωτότυπο ήταν τοποθετημένες στο κέντρο του προφυλακτήρα.

Μηχανικά η γρήγορη έκδοση του MiTo θα εφοδιάζεται με τον γνωστό 1750αρη turbo TBI κινητήρα απόδοσης 240 ίππων και θα γίνει έτσι το γρηγορότερο αυτοκίνητο της κατηγορίας του. Απανταχού Alfisti, “cross your finger” ώστε το μοντέλο να βγει στην παραγωγή. Λείπουν τελευταία από την αυτοκίνηση τόσο “ακραίες” σχεδιαστικές προτάσεις.

Brabus T65 RS Vanish: Once you go black…

Mercedes-Benz SL65 AMG Black Series! Στο άκουσμα του και μόνο σε πιάνει δέος, αφού οι επιδόσεις του όπως βγαίνει από το εργοστάσιο είναι εξωπραγματικές. Για αυτούς όμως που δεν τους αρκούν τα 670 άλογα του V12 κινητήρα (όπου “αυτούς” βάλε κατοίκους του Dubai) ο γνωστός οίκος βελτίωσης Brabus βρήκε την λύση. Η T65 RS Vanish διαθέτει πλέον διπλά turbo, νέο κιβώτιο ταχυτήτων, νέα εξάτμιση και μεγαλύτερα φρένα με την ιπποδύναμη να εκτοξεύεται στα 800 άλογα. Η ροπή μπορεί να αγγίξει τα 142 κιλά αλλά περιορίζεται ηλεκτρονικά στα 110 ενώ και η τελική ταχύτητα περιορίζεται ηλεκτρονικά “μόλις” στα 320 χλμ/ώρα (330 χωρίς τον περιοριστή). Το αυτοκίνητο θα είναι διαθέσιμο αυστηρά σε μαύρο ματ ενώ ότι έξτρα έχει τοποθετηθεί μπορεί να παραγγελθεί και ξεχωριστά. Πλούσια photo gallery στη συνέχεια.

Seat Ibiza ST Bocanegra στο Wörthersee 2010

Στο Wörthersee 2010 η Seat παρουσίασε το Ibiza ST στην έκδοση Bocanegra. Οι πληροφορίες σχετικά με το μοντέλο είναι περιορισμένες αφού δεν εξεδόθη κάποιο δελτίο τύπου και έτσι δεν ξέρουμε πότε και αν βγει στην παραγωγή η συγκεκριμένη έκδοση. Φαντάζομαι όμως ότι αν βγει στην παραγωγή θα φορά τον 1400αρη TSI που ήδη έχει τοποθετηθεί στα Ibiza FR (150hp) και Ibiza Cupra (180hp).