Το καλοκαίρι πλησιάζει και τα τεκταινόμενα στην F1 γίνονται όλο και ποιο ενδιαφέρον. Silly Season και τα ελαστικά είναι μερικά θέματα που θα μας απασχολήσουν τις επόμενες εβδομάδες. Ας δούμε μερικά από αυτά.


Καταρχήν η Mercedes GP δεν θα ασκήσει έφεση για την ποινή των 20 δευτερολέπτων που επιβλήθηκε στον Michael Schumacher μετά το τέλος του Grand Prix του Μονακό επειδή πιστεύουν ότι κάτι τέτοιο θα χαλούσε την εικόνα του αθλήματος και όχι ότι η απόφαση να προσπεράσει ο Schumacher τον Alonso ήταν ενάντια στους κανονισμούς.

Σε ότι αφορά τα ελαστικά για την επόμενη σεζόν, η μάχη θα κριθεί ανάμεσα στην Michelin και την Pirelli. Οι ομάδες σε συνάντηση τους κατά την διάρκεια του Grand Prix του Μονακό δεν αποφάσισαν αλλά έθεσαν εκτός τις προτάσεις της Avon και Kumho. Με την Bridgestone να έχει σχεδόν αποφασίσει ότι αποχωρεί από τον θεσμό, η FOTA εξετάζει πλέον τις δύο εταιρίες. Το πιθανότερο είναι στην Τουρκία να ξέρουμε τελικά τι θα γίνει με τα ελαστικά της επόμενης σεζόν

Πάμε τώρα στα μεταγραφικά. Η θέση του Mark Webber στην Red Bull φαίνεται ότι έχει κλείσει αφού οι εκπληκτικές εμφανίσεις του Αυστραλού στα τελευταία GP φαίνεται ότι έπεισαν τους ανθρώπους της Αυστριακής ομάδας να παραμείνει στην θέση του για τουλάχιστον ακόμη μια χρονιά.

Οι μεταγραφές του 2011 θα κριθούν από το τι θα κάνουν δύο πιλότοι, ο Sebastian Vettel και ο Felipe Massa. Τις τελευταίες ημέρες οργιάζουν οι φήμες ότι η Ferrari επιθυμεί διακαώς να εντάξει στο δυναμικό της τον νεαρό Γερμανό. Ο Vettel σε δηλώσεις του στον Ισπανικό Τύπου εκθείασε την Ferrari και οι φήμες πήραν φωτιά για την επικείμενη μεταγραφή του στην Ferrari, αν όχι φέτος, σίγουρα κάποια στιγμή μέσα στα επόμενα χρόνια. Αν ο Vettel φύγει από την RedBull τότε ο Kimi Raikkonen είναι πιθανόν να γυρίσει στην Formula 1 και να πάρει την θέση του Vettel στην Red Bull. Σίγουρα ο Φιλανδός θα πάρει ένα μονοθέσιο στα χέρια του που θα είναι ικανό να του δίνει νίκες.

Σε ότι αφορά τον Robert Kubica, η Renault επιθυμεί να παραμείνει στο δυναμικό της αλλά οι φήμες τον θέλουν και αυτόν να πηγαίνει στην Ferrari. Φυσικά η θέση του Alonso είναι δεδομένη στην Scuderia και έτσι αυτός που θα φύγει από την Ferrari είναι ο Felipe Massa που το συμβόλαιο του λήγει φέτος.

Τέλος η FOTA και η FIA σε συνάντηση τους στο Μονακό εκτός από το θέμα των ελαστικών συζήτησαν πολλά θέματα για το μέλλον της Formula 1. Ανάμεσα σε αυτά ήταν και ο προβληματισμός τους για τις άδειες κερκίδες του Μονακό και ότι πλέον σπάνια γίνεται sold out σε όλα τα GP. Επίσης συζήτησαν για την καλύτερη διαμόρφωση του προγράμματος της επόμενης χρονιάς ώστε να περιοριστούν όσο γίνεται τα έξοδα μεταφορών και logistics.

[Πηγή: GMM | Photo by Mark Thompson/Getty Images]

  • Mika

    M oles aytes tis blakeies pou akougontai, sth Ferrari, paizei na paei o Vettel, o Webber alla ki o Kubica..8a ketbasei dhladh 4 cars????Xaxaxa..Hmarton!
    Entelws silly season..To mono sigouro fainetai pws o Massa tha parei podi..Ektos an kanei kana koulo ala Webber, kai kerdise tous epomenous 4-5 agwnes!!!Den ton blepw kala omws fetos…

    • Χλωμό ο Massa να μείνει στην Ferrari. Εγώ προτιμώ Kimi παρά όλους τους άλλους

    • johnnyxp64

      e oxi kai ton kimismeno kimi…….

    • Ε όχι και κοιμισμένος ο Κίμι! Παγοκολώνα μπορείς να το χαρακτηρίσεις αλλά όχι κοιμισμένο!

      Πέρυσι με χάλια μονοθέσιο πάλευε και μάλιστα εκτός από καλές εμφανίσεις πήρε και κάποιες νίκες!

      Προσωπικά ο Kimi μου λείπει από την F1

  • johnnyxp64

    » Ανάμεσα σε αυτά ήταν και ο προβληματισμός τους για τις άδειες κερκίδες του Μονακό και ότι πλέον σπάνια γίνεται sold out σε όλα τα GP»

    άμα έχεις το εισιτήριο 250+ και σε γδύνουν στα μεταφορικά και στα ξενοδοχεία όταν δεν υπάρχουν μισθοί και ρευστό, τι να κανείς? εγώ φέτος βλέποντας ότι δεν θα βγω από την κολοψωρα ποτέ μου στο εξωτερικά έκανα 2+3 δουλείες ταυτόχρονα να πάω μια άνετη 7+βδομαδα Λονδίνο για έναν αγώνα, αλλά να μοιράσω και βιογραφικά!

    και προεξόφλησα όλα τα έξοδα ώστε να μην κάνω πίσω όπως έκανα πάντα γιατί «κάτι μου τύχαινε» είναι δύσκολα τα πράγματα στερήθηκα πολλά για να μπορέσω να κάνω διακοπές το καλοκαίρι αλλά και αυτό με το άγχος να βρω ίσως καλύτερη δουλειά στο εξωτερικά, ακόμα και σε στις διακοπές το οικονομικό άγχος δεν λοιπή, εκτός κι αν είσαι Σαουδαράβας , αν και μετά αποθέματα να στερεύουν θα κλάψουν και αυτοί.

    αν οι αγώνες ήταν ποιο φθηνοί, και ποιο οργανωμένοι, ξενοδόχα διαμονές κτλ σε λογικά πλαίσια ο κόσμος θα πήγαινε τουλάχιστον 1 φορά στα 2 χρονιά σε ένα αγώνα! αλλά τα εισιτήρια είναι ή 50 και όρθιος και στην περιφρόνηση(φαντάζομαι) ή στα 300+ για να έχεις ένα κάθισμα και αν είσαι τυχερός να μην βρέχεσαι ή να μην καίγεσαι!

    ή του ύψους ή του βάθους! ε δεν νομίζω ότι δουλεύει έτσι το πράγμα, και εκεί όταν πας όλοι κοιτών να σου πιάσουν τον κο*** είτε με τα καπελάκια η με τα μεταφορικά την διαμονή….

    τι να πω μακάρι να βγω ψεύτης 7 Ιούλιου είναι κοντά! τρέμε Λονδίνο! άντε θα πάρω και σημαία και θα την βάζω μπροστά στις κάμερες! αν μου δώσετε και άφησα autoblog.gr θα προσπαθήσω να σας λανσάρω τζάμπα LOL

    • να πω ότι έχεις άδικο; Δεν έχεις! Οι τιμές είναι στον “θεό” και σίγουρα δεν απευθύνονται στον μέσο μισθωτό.

      Όσο για την αφίσα, LOL LOL LOL θα μιλήσω με τον @ngel (θα είναι και αυτός τότε λογικά στο silverstone) :D :D :D