
Όπως γνωρίζουμε, η Mercedes θα συμμετάσχει με 8 οδηγούς στο προσεχές πρωτάθλημα του DTM και ο Maximilian Götz θα είναι η νέα προσθήκη στην ομάδα των οδηγών της εταιρείας από τη Στουτγάρδη. Αν παρακολουθείς το πρωτάθλημα Blancpain Sprint Series, ξέρεις ότι ο Götz είναι ο πρωταθλητής του 2014 με την SLS AMG GT3. Μετά από 4 πετυχημένα χρόνια με τη “Γλαρόφτερη” στο πρόγραμμα της AMG για τους νέους οδηγούς, θα συμμετάσχει στο κορυφαίο Πρωτάθλημα Τουρισμού του κόσμου. Εντούτοις, ο Γερμανός και ο πρωταθλητής του 2005 Gary Paffett είναι οι δύο μόλις οδηγοί έως τώρα που έχουν επίσημα ανακοινωθεί από τη Mercedes ότι θα αγωνίζονται στο πρωτάθλημα του 2015 με την εταιρεία. Μένουμε λοιπόν να μάθουμε στο χρονικό διάστημα μέχρι το πρώτο επίσημο τεστ δοκιμών τους υπόλοιπους 6 οδηγούς που θα πλαισιώνουν τους δύο προαναφερθέντες.
Ο 28-χρονος έχει προηγούμενη εμπειρία από τα αγωνιστικά του DTM, καθώς συμμετείχε σε δοκιμές με τη Mercedes στο Lausitzring το Σεπτέμβρη του 2013, ως επιβράβευση των επιτυχιών που είχε με την SLS AMG GT3. Επίσης, έλαβε μέρος στα πρόσφατα τεστ δοκιμών της γερμανικής εταιρείας στη Jerez στην Ισπανία με το αγωνιστικό του 2014. Μεταξύ του 2011 και του 2014, ο Maximilian συμμετείχε σε 82 αγώνες, κατακτώντας στο διάστημα αυτό 10 νίκες, τερμάτισε 32 φορές στην πρώτη τριάδα και 60 στην πρώτη δεκάδα, πάντα με την SLS AMG GT3. Highlights στο παλμαρές του ήταν η νίκη στον 24ωρο αγώνα του Spa-Francochamps και αυτή στα 1000χλμ του Nürburgring, αλλά και η ανάδειξη του σε πρωταθλητή το 2012 στο ADAC GT Masters. O ίδιος δήλωσε χαρακτηριστικά μετά την ανακοίνωση της συμμετοχής του στο DTM:
Δεν πρόκειται να ξεχάσω τη στιγμή που έμαθα ότι θα αγωνίζομαι στο προσεχές πρωτάθλημα του DTM!Είναι απίστευτο to συναίσθημα να γνωρίζω ότι η επιτυχία μου στο πρόγραμμα οδηγών της AMG εξαργυρώνεται με τη συμμετοχή μου αυτή και ότι κέρδισα την προσοχή των υπευθύνων του αγωνιστικού τμήματος της Mercedes. Εκπληρώθηκε ένα όνειρο, θα κάνω τα πάντα να έχω μια πετυχημένη χρονιά, αλλά γνωρίζω πολύ καλά ότι πρώτα πρέπει να μάθω μερικά πράγματα.

Από την πλευρά του,ο Toto Wolff, εκτελεστικός διευθυντής της ομάδας F1 της Mercedes, δήλωσε για το νέο οδηγό:
Kαλωσορίζουμε τον Max στην ομάδα μας και στη νέα αγωνιστική χρονιά. Ήταν μια άκρως πετυχημένα τα προηγούμενα χρόνια με τη SLS AMG GT3 και με αυτήν την απόδοση, κέρδισε επάξια να βρίσκεται στο grid του DTM. H άνοδος του στην ομάδα μας για το Γερμανικό Πρωτάθλημα Τουρισμού αποδεικνύει τις προοπτικές που μπορούν να έχουν οι νέοι οδηγοί στο πρόγραμμα οδηγών της εταιρείας μας, αφού η Mercedes προωθεί εδώ και πολλά χρόνια ταλέντα στο χώρο του μηχανοκίνητου αθλητισμού και το πρόγραμμα της AMG είναι άλλη μια ευκαιρία να υποστηρίζουμε τους νέους οδηγούς παράλληλα με τη συμμετοχή μας στη Formula 3.