Canadian F1 Grand Prix - Practice

Η Red Bull RB11 θα είναι πιθανότατα το τελευταίο μονοθέσιο σχεδιασμένο από τον Adrian Newey. Ο μάγος της αεροδυναμικής θα περάσει σε έναν περισσότερο συμβουλευτικό ρόλο τη νέα χρονιά, έχοντας δηλώσει πως οι περιορισμοί στους κανονισμούς παίζουν σημαντικό ρόλο σε αυτή του την απόφαση. Σε συνέντευξή του, ο Newey τονίζει πως θα είναι δύσκολο για τους άλλους κατασκευαστές να φτάσουν το power unit της Mercedes, χωρίς όμως να κατακρίνει τη στροφή της Formula 1 προς τους κινητήρες.

Μπορούν οι Renault και Ferrari να φτάσουν στο επίπεδο της Mercedes; Αυτή πρόκειται να είναι μια πολύ δύσκολη πρόκληση και φυσικά δεν ξέρουμε που θα βρεθεί η Honda. Πέρυσι, σαφώς κυριάρχησε ο κινητήρας και το είδαμε με την Williams που έκανε άλμα προς τα εμπρός. Προφανώς η Williams έκανε καλή δουλειά, αλλά νομίζω ότι αυτό που πραγματικά έκανε τη διαφορά για αυτούς, ήταν ο κινητήρας.

Με έναν ελαφρώς ασθενέστερο κινητήρα, αλλά ένα ανώτερο σασί, ακόμη μπορείς να κερδίσεις, αλλά και το αντίστροφο ισχύει. Εμείς έχουμε μια αρκετά καλή ισορροπία μεταξύ κινητήρα και πλαισίου και κατά την άποψή μου, έτσι θα έπρεπε να είναι.

Από την άλλη, το νέο Νο.1 της ομάδας, Daniel Ricciardo, βλέπει περισσότερο αισιόδοξα τα πράγματα και ελπίζει πως η Red Bull θα κλείσει τη διαφορά από την παντοδύναμη το 2014 Mercedes.

F1 Grand Prix of Japan - Practice

Πιστεύω πως μπορούμε να γεφυρώσουμε το χάσμα. Κοιτώντας πίσω στη Μελβούρνη, χάσαμε όλες τις δοκιμές και πήραμε τη δεύτερη θέση (σ.σ. πριν αποκλειστεί) ή τουλάχιστον βρεθήκαμε στο εμπρός μέρος.

Προφανώς η Mercedes συνέχισε να γίνεται δυνατότερη, πράγμα που δεν είναι αυτό που ελπίζαμε. Θα ήθελα να πιστεύω όμως, ότι τώρα έχουν αγγίξει το αποκορύφωμα, ενώ εμείς αισθανόμαστε ότι έχουμε πολλά περισσότερα να κερδίσουμε.

Με ένα δυνατό χειμώνα, που είναι λίγο πολύ αναπόφευκτος, σίγουρα θα πρέπει να κλείσουμε τη διαφορά. Έχω την πίστη ότι μπορούμε να κάνουμε κάτι και να την κλείσουμε.

Στους κόκκινους ταύρους δεν κοιτούν μόνο το άμεσο μέλλον, αλλά φροντίζουν και για τα χρόνια που θα έρθουν. Έτσι, έπειτα κι από τις μεγάλες αλλαγές για την λήψη της superlicence, πάρθηκε η απόφαση οι οδηγοί της Junior Team Alex Lynn και Pierre Gasly, να τρέξουν το ’15 στο πρωτάθλημα του GP2, με την κορυφαία εκεί ομάδα της DAMS. Να υπενθυμίσουμε πως ανάμεσα στα άλλα, πλέον απαιτούνται 40 βαθμοί εντός των τριών τελευταίων ετών, για να μπορεί ένας πιλότος να πάρει την ειδική άδεια.

[Photo Copyrights: Getty Images/Red Bull]