Ποια από αυτές τις δύο Lamborghini έχει την περισσότερη ιπποδύναμη; Λάθος μάντεψες

Σχετικά άρθρα

Lamborghini-Countach-Turbo-S-15

Όχι η αριστερή δεν είναι μια κρυφά συγκεκαλυμμένη Gallardo με 2.000 ίππων. Αλλά μια από τις δύο Lamborghini Countach Turbo S που κατασκευάστηκαν ποτέ. Η Lamborghini κατασκεύασε μόνο δύο Countach Turbo S με turbokit της Koenig το 1984, με τη μία να είναι πρωτότυπη και να χάνεται στο πέρασμα του χρόνου, οπότε αυτή των φωτογραφιών είναι η μοναδική που υπάρχει έως και σήμερα. Φορά έναν V12 4,8-λίτρων κινητήρα με δύο turbo και έξι Weber καρμπυρατέρ, απόδοσης 758 ίππων με 875 Nm ροπής.

Ζυγίζει 1.515 κιλά, με τα 0-100 χλμ/ώρα να τα κάνει σε 3,7 δευτερόλεπτα, έχοντας τελική ταχύτητα 333 χλμ/ώρα, παρότι το κοντέρ έχει τελική ένδειξη 425 χλμ/ώρα. Η ρύθμιση των τουρμπίνων γίνεται χειροκίνητα μέσω ενός διακόπτη δίπλα από το τιμόνι. Έτσι ο οδηγός μπορεί να ρυθμίσει την πίεση υπερπλήρωσης μεταξύ 0,7 και 1,5 bar, κάνοντας την Countach Turbo S να παράγει 108 άλογα περισσότερα από την Reventon των 650 ίππων.

Βλέποντας την Countach Turbo S ένα πράγμα είναι σίγουρο. Η περίοδος της δεκαετίας του 1980 ήταν “άγρια όμορφη”. Οι εταιρίες έκαναν πράξη κάθε τρελή φαντασίωση τους, χωρίς να χρειάζεται να σκεφτούν κόστη, εκπομπές CO2 και κάθε άλλο περιορισμό του σήμερα. Απλά έκαναν πράξη το κάθε τρελό τους όνειρο.

#trending

#trending

Αξίζει να δεις
Featured

Περισσότερα νέα

Το Audi R8 είναι επισήμως νεκρό

Από τον Οκτώβριο του 2022, η Audi έχει ανακοινώσει την ολοκλήρωση της παραγωγής του R8, παρουσιάζοντας -τότε- τη V10 GT RWD έκδοση του, ενώ...

Nissan Sentra έπεσε πάνω σε ένα Tesla Cybertruck. Μάντεψε ποιο διαλύθηκε

Σε μια διασταύρωση στην Τάμπα της Φλόριντα, ένα Nissan Sentra έπεσε στο πλαϊνό μέρος ενός Tesla Cybertruck και όπως βλέπεις στις φωτογραφίες και στο...

Η Hyundai ανανεώνει ξανά το i30

Τέσσερα χρόνια μετά την παρουσίαση του πρώτου facelift του i30, η Hyundai παρουσίασε σήμερα μια ακόμη ανανεωμένη έκδοση του μοντέλου, που συνεχίζει να διατίθεται...

Ο Marko έδωσε διορία 2 αγώνων στον Ricciardo

Ο Daniel Ricciardo έχει δύο διορία δύο αγώνων (Ιαπωνία και Κίνα) για να αποδείξει πως μπορεί να παραμείνει στη θέση του, αλλιώς ο Helmut...
Autoblog.gr