Skoda Rapid StylePLUS

3

[lightbox link=”https://www.autoblog.gr/wp-content/uploads/2013/08/Skoda-Rapid-StylePLUS-2.jpg”]Skoda Rapid StylePLUS (2)[/lightbox]

Η Skoda έβγαλε στην αγορά την StylePLUS έκδοση του Rapid. Βασίζεται πάνω στην έκδοση Ambition και διαθέτει μαύρα γυαλιστερά διακοσμητικά, σε όλο το σώμα του, δίχρωμες ζάντες αλουμινίνου διαστάσεων 17″ και είναι διαθέσιμο σε 4 χρώματα (Denim Blue, Corrida Red, Sprint Yellow και Candy White).

Στον βασικό εξοπλισμό συναντάμε xenon φωτιστικά σώματα και προβολείς ομίχλης. Στο εσωτερικό διαθέτει δερμάτινο τιμόνι, δερμάτινο επιλογέα ταχυτήτων και λαβή χειροφρένου, ανοξείδωτα πεντάλς, μαύρα γυαλιστερά διακοσμητικά και το σύστημα ενημέρωσης και ψυχαγωγίας Amundsen+ με DAB radio και GPS.

Κάτω από το καπό του μπορεί να εξοπλιστεί με τον 1.2 MPI κινητήρα απόδοσης 75 ίππων, με τον 1.2 TSI απόδοσης 85 ίππων και 105 ίππων καθώς και με τον 1.4 TSI 122 άλογα. Μοναδικός diesel ο 1.6 TDI απόδοσης 90 και 105 ίππων.

Δύο άντρες κλέβουν το αυτοκίνητο της νύφης κατά τη διάρκεια του γάμου

2007-mini-cooper

Το Βέλγιο φημίζεται για το πόσο πολύ πίνουν οι κάτοικοι του και το μεθύσι το έχουν στο τσεπάκι τους. Κάπου εκεί λοιπόν, και συγκεκριμένα στην Λιέγη, δύο μεθυσμένοι άνδρες αποφάσισαν κατά τη διάρκεια ενός γάμου, να κλέψουν το αυτοκίνητο της νύφης.

Τα δύο αγόρια, (κοντά στα 20) αποχώρησαν από το γλέντι του γάμου το βράδυ και κατευθύνθηκαν για το σπίτι της νύφης στην επαρχία Dalhem. Εκεί αυτοί έκλεψαν το MINI της νύφης και πήγαν λίγα χιλιόμετρα πιο μακριά σε κάτι σκηνές κοντά στην Λιέγη.

Χθες, λοιπόν συνελήφθησαν από την αστυνομία του Βελγίου, με τα δύο αγόρια να βρίσκονται μέσα στο αυτοκίνητο και να υποστηρίζουν οτι το έκαναν πάνω στη επήρεια του αλκοόλ και μη καταλαβαίνοντας τι έκαναν.

Στη Ζυρίχη ανοίγουν ειδικές εγκαταστάσεις για την εξάλειψη της πορνείας από τα πεζοδρόμια

7492a2c5bae48c1c3b0f6a706700cf82

Η πορνεία αναφέρεται ως “το αρχαιότερο επάγγελμα του κόσμου” και ονομάζεται η συνουσία με χρηματικό αντάλλαγμα. Γνωρίζουμε όλοι, λίγο-πολλοί, ότι και στην Ελλάδα η πεζοδρομική πορνεία είναι σε αρκετά υψηλά επίπεδα.

Ας περάσουμε όμως σε μία άλλη χώρα, εκεί όπου οι τοπικές αρχές αποφάσισαν να πάρουν κάποια μέτρα για να λύσουν το συγκεκριμένο πρόβλημα. Στην μεγαλύτερη λοιπόν πόλη της Ελβετίας, στη Ζυρίχη, τα πεζοδρόμια στο κέντρο της πόλης είχαν γεμίσει από γυναίκες που ασκούσαν το επάγγελμα της ”πόρνης”.

Για τους κατοίκους της περιοχής, η παρουσία των γυναικών αυτών της νύχτας έχει γίνει ανυπόφορη, είτε λόγω του θορύβου, είτε λόγω των διάφορων σκουπιδιών που πετάνε, είτε επίσης από την κίνηση που προκαλείται από τα αυτοκίνητα που πηγαινοέρχονται από τους πελάτες τους.

Το πιο σημαντικό όμως απ’όλα είναι η παρουσία, σε ορισμένες περιπτώσεις, εμπορία ανθρώπων, καθώς και της καταναγκαστικής πορνείας και άλλων σοβαρών μορφών κακοποίησης.

Όλα αυτά, οδήγησαν τις τοπικές αρχές να βρούνε μία λύση. Δημιούργησαν λοιπόν, ειδικές εγκαταστάσεις, τα λεγόμενα “drive-in-sex boxes”, στα οποία εκεί θα μπορούν να ασκούν το επάγγελμα τους οι συγκεκριμένες γυναίκες.

Στην Ελβετία, η πορνεία είναι νόμιμη και φορολογείται όπως οποιαδήποτε άλλη επιχείρηση. Αλλά κάποιες περιοχές και πόλεις έχουν τους δικούς τους ειδικούς κανονισμούς. Στη Ζυρίχη, το άνοιγμα των συγκεκριμένων “drive-in-sex boxes” αποτελεί μέρος μιας ευρύτερης στρατηγικής για την εξάλειψη της παράνομης πορνείας.

Ο αριθμός των δρόμων, όπου το εμπόριο του σεξ επιτρέπεται έχει περιοριστεί σημαντικά. Από τον Ιούλιο του 2012, οι τοπικές αρχές μπορούν να επιβάλλουν πρόστιμο στους πελάτες, στις περιοχές όπου απαγορεύεται το sex σε δημόσιους χώρους.

Από την αρχή του έτους, απαιτείται άδεια στο να ασκούν το επάγγελμα της πορνείας στο δρόμο ή στο νέο drive-in-sex. Οι εργαζόμενες πρέπει να είναι 18 ετών και να έχουν ασφάλιση υγείας. Ένα καθημερινό “εισιτήριο” μπορεί να αγοραστεί από έναν διανομέα με 4 ευρώ. Σε αντάλλαγμα, οι πόρνες έχουν πρόσβαση στην υγειονομική περίθαλψη και ένα ασφαλέστερο περιβάλλον.

Έτσι με την δημιουργία των “drive-in-sex boxes”καθώς και με την τοποθέτηση κάδων απορριμάτων και ειδικών έγχρωμων φωτισμών στα σταθμευμένα αυτοκίνητα, θα έχει σίγουρα θετικά αποτελέσματα. Να συμπληρώσω οτι η συγκεκριμένη κίνηση από τοπικές αρχές, έχει γίνει και σε άλλες χώρες, με πρωτεύον την Γερμανία αλλά και άλλες.

Video: Μια Mercedes C-Class “σκοτώνει” τον Χίτλερ

c-class

Μερικοί Γερμανοί σπουδαστές θέλησαν να δημιουργήσουν μια διαφήμιση για “να προωθήσουν” το σύστημα αυτόματου φρεναρίσματος της C-Class, αλλά ποτέ η Mercedes-Benz δεν συμφώνησε με τη διαφήμιση αυτή. Ο λόγος απλός όπως θα διαπιστώσεις και εσύ στο video.

Στο video μια C-Class που εξοπλίζεται με το σύστημα αυτόματου φρεναρίσματος, κινείται σε ένα μικρό χωριό της Αυστρίας, και ενώ φρενάρει μπροστά από δύο παιδιά, δεν κάνει το ίδιο μπροστά από ένα άλλο, αφού το σκοτώνει. Το παιδάκι αυτό δεν ήταν κάποιο τυχαίο, αλλά ο Αδόλφος Χίτλερ σε παιδική ηλικία με τους σπουδαστές για να κάνουν πιο ιντριγκαδόρικη τη διαφήμιση να προσθέτουν το σλόγκαν: “Collision Prevention Assist, αναγνωρίζει τους κινδύνους προτού γίνουν ορατοί.”

Μαύρο χιούμορ στα καλύτερά του, αλλά ποτέ η Mercedes, αλλά και οποιαδήποτε άλλη εταιρία, δεν θα έδινε το πράσινο φως ώστε να περάσει η διαφήμιση επίσημα στην αγορά. Ωστόσο στο YouTube έχει ανέβει εδώ και 2 ημέρες και έχει ξεπεράσει τα 680.000 views.

Peugeot 5008 Facelift 2014

5008

H Peugeot στη Φρανκφούρτη θα παρουσιάσει και το ανανεωμένο 5008. Το Γαλλικό MPV απέκτησε νέους προφυλακτήρες, νέα LED φωτιστικά σώματα, νέα γρίλια και χρωμιομένα διακοσμητικά, ενώ στο εσωτερικό συναντάμε νέα κεντρική κονσόλα, head-up display, κάμερα οπισθοπορείας και 2 οθόνες 7″ για τους πίσω επιβάτες. Έχει αεροδυναμικό συντελεστη 0,29 Cd και υπάρχουν διαθέσιμες νέες ζάντες διαστάσεων 16″, 17″ και 18″ καθώς και εννέα εξωτερικά χρώματα, ανάμεσα τους και τα νέα Rich Oak και Artense Grey.

Το μήκος του ανέρχεται σε 4,53 μέτρα και το πλάτος του σε 1,84 μέτρα, με τον χώρο αποσκευών να φτάνει έως τα 2.506 λίτρα με την αναδίπλωση των καθισμάτων.

Κάτω από το καπό του συναντάμε 8 κινητήρες, 4 βενζίνης και 4 πετρελαίου. Από πλευράς βενζινοκινητήρων υπάρχουν οι:

  • 1.6-litre VTi 120bhp, 5-speed manual gearbox, 6.9 l/100km και CO2 159g/km
  • 1.6-litre THP 155bhp, 6-speed manual gearbox, 6.9 l/100km και CO2 159g/km
  • 1.6-litre THP 155bhp, 6-speed automatic gearbox, 7.6 l/100km και CO2 175g/km
  • 1.6-litre THP 163bhp, 6-speed automatic gearbox, 8.3 l/100km και CO2 191g/km

ενώ από πλευράς πετρελαιοκινητήρων οι:

  • 1.6-litre e-HDi FAP 115bhp, ETG6 (Efficient Tronic Gearbox) piloted gearbox, 4.2 l/100km και CO2 at 109g/km
  • 1.6-litre HDi FAP 115bhp, 6-speed manual gearbox, 4.7 l/100km και CO2 at 124g/km
  • 2.0-litre HDi FAP 150bhp, 6-speed manual gearbox, 5.3 l/100km και CO2 at 138g/km
  • 2.0-litre HDi FAP 163bhp, 6-speed automatic gearbox, 6.3 l/100km και CO2 at 164g/km

Στο περίπτερο της Peugeot μαζί με το 5008, το 308 R Concept και με το 208 Hybrid FE Concept θα βρίσκονται τα 308, 2008 HYbrid Air Concept, 208 GTI, 3008, 3008 HYbrid4 και το Onyx Concept. Συνολικά 30 αυτοκίνητα θα βρίσκονται στο περίπτερο της και περισσότερες λεπτομέρειες μπορείς να βρεις σε αυτό το PDF καθώς και το δελτίο τύπου που ακολουθεί.

Επιστροφή στο Μεξικό για τη Formula 1;

3

carlos-slim-helu

Φαίνεται πως ο Μεξικανός μεγιστάνας Carlos Slim, κάτι τέτοιο έχει στο μυαλό του. Πρόσφατα διαβάσαμε πως το Νεοϋορκέζικο grand prix δεν θα πραγματοποιηθεί ούτε του χρόνου, αφού οι διοργανωτές αδυνατούν να συγκεντρώσουν το απαιτούμενο ποσό για τη διεξαγωγή του. Σύμφωνα με πληροφορίες, την θέση του στο υπό διαμόρφωση καλεντάρι του 2013, θα πάρει η πίστα στην Πόλη του Μεξικό.

Ο Slim είχε δηλώσει μέσα στο 2013:

Πιστεύω ότι υπάρχει δυνατότητα να γίνουν περισσότερα grands prix στην Αμερική και πιστεύω ότι το Μεξικό είναι το σωστό σημείο για να το κάνουμε.

Είναι μια σταθερή χώρα σε μεγάλο βαθμό, η οικονομία μας πηγαίνει αρκετά καλά και έχουμε οδηγούς, με τους οποίους οι άνθρωποι μπορούν να ταυτιστούν.

Όλα τα κομμάτια του παζλ μαζεύονται και πιστεύω ότι οι υποψήφιοι promoters έχουν κάνει καλή δουλειά στην προσπάθεια να εξασφαλιστεί κάτι (δηλαδή ένας αγώνας).

Σε κάθε περίπτωση, με το Αυστριακό grand prix να επανέρχεται, το Sochi να είναι προ των πυλών, τη Suzuka να παραμένει στο πρόγραμμα για ακόμη 5 χρόνια και δεκάδες πίστες ανά τον κόσμο να πιέζουν για την είσοδό τους στην Formula 1, οι άνθρωποι της FIA θα έχουν πολύ δύσκολο έργο, ώστε να καταρτίσουν το πρόγραμμα του 2013, που θα αποτελείται από 20 αγώνες.

Το βάθρο του τελευταίου έως τώρα grand prix στο Μεξικό. (R.Patrese 2ος, Nigel Mansell 1ος, Michael Schumacher 3ος)
Το βάθρο του τελευταίου έως τώρα grand prix στο Μεξικό, το 1992. (R.Patrese 2ος, Nigel Mansell 1ος, Michael Schumacher 3ος)

[Πηγή: Autosport]

Επίσημο: Opel Insignia OPC Facelift 2014

Opel Insignia OPC Facelift 2014

Αυτό είναι το ανανεωμένο Opel Insignia OPC το οποίο θα παρουσιαστεί μαζί την υπόλοιπη γκάμα του Insignia στην έκθεση της Φρανκφούρτης. Ο V6 2,8-λίτρων κινητήρας του αποδίδει πλέον 325 άλογα με 435 Nm ροπής – και όχι 400 που έλεγαν οι φήμες – επιτρέποντας στο αυτοκίνητο να κάνει τα 0-100 χλμ/ώρα σε 6 δευτερόλεπτα (6,3 δευτ. στην έκδοση Sports Tourer), με την τελική ταχύτητα να περιορίζεται ηλεκτρονικά στα 250 χλμ/ώρα (μπορεί να πιάσει τα 270 χλμ/ώρα χωρίς το περιοριστή).

Ο κινητήρας συνδυάζεται είτε με ένα 6-τάχυτο μηχανικό κιβώτιο είτε με ένα 6-τάχυτο αυτόματο, που στέλνει τη κίνηση σε όλους τους τροχούς μέσω του συστήματος Haldex με τα φρένα του να είναι της Brembo. Το σύστημα τετρακίνησης μπορεί να να μεταβάλλει τη ροπή από 0 έως 100% ανάμεσα στους δύο άξονες

Opel Insignia OPC Facelift 2014

Στιλιστικά απέκτησε νέους προφυλακτήρες, νέα διακοσμητικά με την Opel να έχει βελτιώσει την ανάρτηση, το σύστημα FlexRide, τον πίσω άξονα καθώς και το ESP. Στο εσωτερικό συναντάμε Recaro bucket καθίσματα τα οποία μπορούν να διαθέτουν μνήμες και δερμάτινη επένδυση, το νέο σύστημα ενημέρωσης και ψυχαγωγίας IntelliLink, νέο επιλογέα ταχυτήτων, νέο τιμόνι με paddles όταν υπάρχει το αυτόματο κιβώτιο και νέο πίνακας οργάνων. Εκτός από τις βασικές πληροφορίες, προβάλλονται επίσης η πίεση και η θερμοκρασία λαδιού, τα επίπεδα της μπαταρίας, η θέση της πεταλούδας γκαζιού, η δύναμη πέδησης καθώς και οι πλευρικές επιταχύνσεις στην προαιρετική οθόνη 8″ του νέου συστήματος IntelliLink.

Η διαμαρτυρία της Greenpeace στο Spa, ενδέχεται να φέρει προβλήματα στην πίστα [w/video]

11

GP Spa 2013 - Greenpeace protest2

Δυο ακτιβιστές της Greenpeace έπεσαν με αλεξίπτωτα, σύροντας ένα πανό διαμαρτυρίας κατά των σχεδίων της Shell, για τις γεωτρήσεις στην Αρκτική. Η Shell ήταν χορηγός αγώνα του φετινού Βελγικού grand prix και οι ακτιβιστές θεώρησαν πως η μεγάλη προβολή που θα λάβουν από την Formula 1, θα τους βοηθήσει με το σκοπό τους.

Πέρα από τους αλεξιπτωτιστές, άλλα 4 άτομα ανέβηκαν στην σκεπή της κεντρικής κερκίδας, όπου και ανάρτησαν πανό 20 μέτρων με την φράση “Arctic oil? Shell no!” να είναι γραμμένη πάνω του.

Η ανησυχία που δημιουργήθηκε στους ανθρώπους των ομάδων, προφανώς και δεν προήλθε από το μήνυμα της Greenpeace, αλλά από την ευκολία με την οποία κινήθηκαν εντός πίστας, 6 άτομα άσχετα με την διεξαγωγή του αγώνα, η πλήρης απουσία των ανθρώπων ασφαλείας και το γεγονός πως ο αγώνας ξεκίνησε κανονικά, παρά τα τεκταινόμενα ακριβώς πριν την έναρξή του.

GP Spa 2013 - Greenpeace protest

Ο σύμβουλος της Red Bull Racing, Dr Helmut Marko, ανέφερε χαρακτηριστικά σε δηλώσεις του στη Γερμανική εφημερίδα Bild:

Είναι ανησυχητικό. Φανταστείτε να ήταν μια οργάνωση που δεν ήθελε να ξεδιπλώσει πανό, αλλά να τοποθετήσει βόμβες.

Σενάριο που δεν ακούγεται ακραίο ή υπερβολικό, αν θυμηθούμε τις απειλές – αντιδράσεις – πορείες – βανδαλισμούς πριν από τον αγώνα στο Bahrain και το έκρυθμο κλίμα εκεί.

Το συμβάν είναι πολύ πιθανό να επισύρει και τιμωρία των διοργανωτών του αγώνα του Spa, με την Bild να αναφέρει ότι η FIA θα μπορούσε να τους τιμωρήσει για μή επαρκή μέτρα ασφαλείας και την Ελβετική εφημερίδα Blick , να τονίζει ότι η ποινή μπορεί να φτάσει τα εκατομμύρια ευρώ.

Αυτό ειναι το Peugeot 208 Hybrid FE Concept

Peugeot 208 Hybrid FE Concept

Αυτές είναι οι επίσημες φωτογραφίες του Peugeot 208 Hybrid FE Concept (Fun and Efficient) που θα κάνει το ντεμπούτο του στο περίπτερο της γαλλικής εταιρίας σε δυο εβδομάδες στην έκθεση της Φρανκφούρτης.

Η Peugeot υπόσχεται ότι θα συνδυάζει εξαιρετική οικονομία με εξαιρετικές επιδόσεις. Θα έχει αρκετά βελτιωμένο και χαμηλότερο αεροδυναμικό συντελεστή και θα χρησιμοποιηθούν συνθετικά και πολυκαρβονικά υλικά, εξελιγμένα από τις θυγατρικές της Total, Hutchinson και CCP Composites, μειώνοντας το συνολικό βάρος του αυτοκινήτου κατά το εκπληκτικό νούμερο των 200 κιλών, σε σχέση με το νορμάλ που ζυγίζει 975 κιλά.

Peugeot 208 Hybrid FE Concept

Στιλιστικά διαθέτει αεροδυναμικές βελτιώσεις, όπως νέο διαχύτη, 19άρες ζάντες που βελτιώνουν τη ροή αέρα με λεπτά λάστιχα χαμηλής αντίστασης και τέλος κάμερες αντί για καθρέφτες.

Oι αναρτήσεις έχουν αντικατασταθεί με λεπίδες από πολυεστέρα, οι οποίες λειτουργούν ως ψαλίδια, ελατήρια και αντιστρεπτική και με τον τρόπο αυτό μειώθηκε το βάρος κάθε άξονα κατά 15 κιλά. Κάτω από καπό βρίσκεται έχει τοποθετηθεί ο βασικός χιλιάρης κινητήρας ο οποίος έχει υπερκυβιστεί στα 1200 κ.εκ. και είναι πιο αποδοτικός εξαιτίας του κύκλου Atkinson και συνδυάζεται με ένα κιβώτιο EGC. Φοράει αγωνιστική κυλινδροκεφαλή με επίστρωση από διαμάντι, ενώ το ρεζερβουάρ του έχει μειωθεί στα 20 λίτρα. Ακόμα, διαθέτει μπαταρία ιόντων λιθίου που την δανείζεται από το 908 Hybrid 4 Le Mans απόδοσης 40 ίππων.

Το 208 Hybrid FE Concept επιταχύνει για τα 0-100 χλμ σε 8 δευτ., με τη κατανάλωση του να είναι μόλις 2.1 λίτρα/100χλμ και οι εκπομπές CO2 49 γρ/χλμ. Περισσότερες λεπτομέρειες μπορείς να βρεις σε αυτό το PDF.

Button: Προσπαθήσαμε για στρατηγική ενός pit-stop λιγότερου

1

Belgian Grand Prix, Spa 22-25 August 2013

Η McLaren έκανε τον καλύτερό της φετινό αγώνα στο Spa. Έκτη θέση τόσο στα δοκιμαστικά, όσο και στον αγώνα για τον Jenson Button, ο οποίος έγραψε και τον δεύτερο ταχύτερο γύρο του αγώνα. Η στρατηγική που ακολούθησε η ομάδα με τον Jenson, ήταν διαφορετική από αυτή που υπολόγιζαν στην αρχή του αγώνα. Ο Βρετανός προσπάθησε να κάνει μόνο ένα pit-stop αλλά, όπως τόνισε και ο ίδιος στις δηλώσεις του, η νευρικότητα στο pit-wall τους έκανε να μπουν για αλλαγή ελαστικών νωρίτερα από το ιδανικό:

Νομίζω γίναμε λίγο νευρικοί όταν οι άλλοι μπήκαν στα pit και χάσαμε λίγο χρόνο και τότε άρχισαν να μας προσπερνούν μονοθέσια που είχαν αλλάξει ελαστικά. Μάλλον μπήκαμε στα pit πολύ νωρίς στο πρώτο stint.

Αλλάξαμε σε στρατηγική 2 pit-stop και έπειτα προσπαθήσαμε να ξαναπάμε σε 1, αλλά είπα “δεν υπάρχει περίπτωση να κάνουμε 12 περισσότερους γύρους με αυτά τα ελαστικά παιδιά” και έτσι μπήκαμε ξανά για αλλαγή.

Είναι καλύτερα να μπεις στα pit, παρά να σε προσπεράσουν οι πάντες (επειδή δεν το έκανες).

Ο στόχος για το συγκεκριμένο grand prix, ίσως και κάπως υψηλός, ήταν η τρίτη θέση, κάτι που δεν έγινε πραγματικότητα. Όμως, ο JB έδειξε ευχαριστημένος με το ρυθμό της αναβαθμισμένης MP4-28 και ανυπόμονος για τον επόμενο αγώνα στη Monza.

Ήταν ωραίο να ανταγωνιζόμαστε αυτούς τους τύπους (μπροστά). Νομίζω ότι ο ρυθμός μας ήταν εκεί μαζί τους, δεν είμαι όμως σίγουρος ότι είχαμε δίκιο με τη στρατηγική. Ήμασταν λίγο στη μέση.

Τερματίσαμε λίγο πιο πίσω από αυτό που θέλαμε, αλλά δεν ήμασταν μακριά από τον τρίτο. Είναι σίγουρα ένα βήμα προς τα εμπρός, αλλά εξακολουθούν να υπάρχουν ορισμένοι τομείς στους οποίους σκεφτήκαμε ότι θα είμαστε καλύτεροι εδώ και δεν ήμασταν και θα δουλέψουμε για να καταλάβουμε το γιατί.

Γι ‘αυτό και ανυπομονώ για τη Monza – ένα άλλο μεγάλο circuit – όπου ελπίζουμε να γίνει ένα ακόμη μικρό βήμα. Δεν πρόκειται να αγωνιζόμαστε για την πρώτη θέση, το γνωρίζουμε αυτό. Αντίθετα, θα επικεντρωθούμε στον εαυτό μας, τη σταδιακή κατανόηση του αυτοκίνητου, και τη βελτίωση των πραγμάτων.