Sound Video: Η LaFerrari γυρνά στο Fiorano

Ferrari LaFerrari at Fiorano

Η νέα ναυαρχίδα τής Ferrari, η LaFerrari, έχει δει τα φώτα τής δημοσιότητας εδώ και μήνες, στην φετινή Έκθεση της Γενεύης, αλλά ακόμα δεν την έχουμε δει να βολτάρει τους δημόσιους δρόμους, αν εξαιρέσεις κάποιες πρωτότυπες μονάδες.

Οι παραδόσεις θα ξεκινήσουν στα τέλη τού έτους, επομένως θα περιοριστούμε στο ν’ απολαμβάνουμε πρωτότυπα αυτοκίνητα, ένα εκ των οποίων είναι και το “μουλάρι” στο παρακάτω video. Αυτό που μας ενδιαφέρει εδώ είναι ο ήχος από τον V12, με τον Marchettino να την καταγράφει στο Fiorano.

Και η Andretti Autosport στη Formula E

Andretti Autosport

Ακόμα μία ομάδα που θα τρέξει στο ηλεκτρικό πρωτάθλημα της FIA, τη γνωστή Formula E. Η Andretti Autosport ανακοίνωση ότι γίνεται η τρίτη ομάδα που θα λάβει μέρος στο πρωτάθλημα της FIA που ξεκινά το 2014 και θέλει να δώσει ένα πιο οικολογικό μήνυμα από το μηχανοκίνητο αθλητισμό. Η Andretti Autosport είναι η πρώτη εταιρεία από τις Η.Π.Α. και γενικότερα από την ήπειρο της Αμερικής, με τις δύο άλλες να είναι η Drayson Racing από τη Βρετανία και η China Racing από την Κίνα.

Η Andretti Autosport δε θα πρέπει να θεωρείται άγνωστη στον μηχανοκίνητο αθλητισμό, καθώς συμμετέχει σε διάφορες κατηγορίες, μεταξύ των οποίων είναι και τα IndyCar, με τον Michael Andretti, γιο τού Πρωταθλητή το 1978 στη Formula 1, Mario Andretti.

Στο πρωτάθλημα, θα πάρουν μέρος συνολικά 10 ομάδες, έτσι μένουν άλλες 7 που πρέπει ν’ ανακοινώσουν τη συμμετοχή τους. Οι πόλεις που ξέρουμε μέχρι στιγμής ότι θα φιλοξενήσουν τα αθόρυβα μονοθέσια είναι: Ρίο ντε Τζανέιρο, Ρώμη, Λος Άντζελες, Μπανγκόκ, Πεκίνο, Βερολίνο, Λονδίνο, Μαϊάμι, Putrajaya και Μπουένος Άιρες.

Η Ford παρουσιάζει στη Comic-Con το F-150 ‘The Crimefighter’, το αγροτικό του Batman

013 Ford F-150 The Crimefighter

Η Ford παρουσιάσε στα πλάσια της έκθεσης Comic-Con που γίνεται στο San Diego, το F-150 “The Crimefighter”, αφιερώνοντας το στο πρώτο αυθεντικό Batmobile.

Όπως έγινε και με το Hyundai Veloster Zombie Survival Machine, η Μπλε Οβάλ συνεργάστηκε με την Galpin Auto Sports και δημιούργησαν αυτό το ειδικό φορτηγάκι για τον Batman, σε περίπτωση που ποτέ θελήσει να κάνει ο ίδιος τα ψώνια του super market ή κάποιες βελτιώσεις στο σπίτι και πρέπει να μεταφέρουν βαριά και ογκώδη υλικά, χωρίς να κουράζει τον πιστό του συνεργάτη Alfred. Το “Crimefighter” είναι σχεδιασμένο από τον Jared Barris, εγγονός του George Barris, γνωστού βελτιωτή αυτοκινήτων.

013 Ford F-150 The Crimefighter

Το F-150 είναι βαμμένο στο Tuxedo Black χρώμα με λεπτομέρειες σε Ferrari Red και στα τοιχώματα της καρότσας διαθέτει αεροδυναμικά πτερύγια.

Η Galpin Auto Sports ανακοίνωσε ότι δέχεται παραγγελίες για το συγκεκριμένο αυτοκίνητο, χωρίς ωστόσο να ανακοινώνει τιμή για το στιλιστικό πακέτο.

Ο Stoffel Vandoorne υπέγραψε με την εταιρεία τού Button

Stoffel Vandoorne

Δεν ξέρω αν το γνώριζες, αλλά ο Jenson Button είναι συν-ιδιοκτήτης εταιρείας διαχείρισης αθλητών που ονομάζεται “The Sports Partnership”, κι έχει ένα νέο μέλος, τον Stoffel Vandoorne. Ο 21χρονος οδηγός κατάγεται από το Βέλγιο, ενώ είναι περσινός Πρωταθλητής στην κατηγορία Eurocup Formula Renault 2.0.

Ο Vandoorne αγωνίζεται φέτος στη Formula Renault 3.5, όπου βρίσκεται στη δεύτερη θέση τής βαθμολογίας, ύστερα από 6 αγώνες, αν και στον τελευταίο δεν κατάφερε να συγκεντρώσει βαθμούς λόγω εγκατάλειψης. Ο Βέλγος είναι 30 βαθμούς πίσω από τον Kevin Magnussen, ένας εκ των οδηγών τής McLaren που πήραν μέρος στο τεστ νέων οδηγών.

Επίσης, στη Formula Reanult 3.5, αγωνίζονται οι Αντόνιο Felix da Costa, που έτρεξε με τη Red Bull Racing στις δοκιμές νέων οδηγών, όπως και ο 17χρονος Sergey Sirotkin, που κατάγεται από τη Ρωσία και συνδέεται με τη Sauber, ακόμα και σαν επίσημος οδηγός το 2014, μετά από τη οικονομική συμφωνία των Ελβετών με τους Ρώσους.

H Lotus εξασφαλίζει (προς το παρόν) το μέλλον της με νέα χρηματοδότηση

3

2013_lotus_exige_s_review_03_1-0607

Παρότι λεπτομέρειες για το ακριβές ποσό ή το σχέδιο που λογικά θα συνοδεύει αυτό το ποσό δεν έχουν διαρρεύσει, η είδηση πως η DRB-Hicom αποφάσισε να επενδύσει στη Lotus πέραν των 100 εκ. λιρών που έχει ήδη ρίξει στην Αγγλική φίρμα, φαίνεται να επιβεβαιώνεται.

Καθαρίσαμε και προχωράμε μπροστά

Είπε ο Tan Sri Mohd Khamil Jamil, managing director της DRB σε μαλαισιανά μέσα. Και συμπλήρωσε:

Θα παρουσιάσουμε διάφορες εκδόσεις ήδη υπαρχόντων μοντέλων, εκδόσεις με βελτιωμένη τεχνολογία, βελτιωμένες επιδόσεις, βελτιωμένη ποιότητα και βελτιωμένο κόστος.

Η πρώτη από αυτές τις εκδόσεις θα είναι λογικά η Lotus Exige S Roadster, με τον Jamil να επιβεβαιώνει πως η φίρμα σχεδιάζει να βγάλει στην παραγωγή διαφορετικές εκδόσεις των Evora και Elise. Η Lotus μέχρι το τέλος του Μαΐου του 2013, έχει καταφέρει να πουλήσει 70 οχήματα, έναντι των 80 που είχε δώσει ολόκληρο το 2012 και πληροφορίες αναφέρουν πως η παραγωγή θα ανέβει στα 40 οχήματα τον μήνα με το 85% αυτών να προορίζονται για εξαγωγή. Είναι σαφές λοιπόν το τι βλέπει η DRB-Hicom και σκέφτεται πως αξίζει η επένδυση στη Lotus. Οι πωλήσεις ανεβαίνουν και ο σχεδιασμός του Bahar έχει δώσει τη θέση του σε ένα πιο ρεαλιστικό πλάνο, ένα πλάνο πιο εύκολο και πιο ταιριαστό στη Lotus. Μακάρι τα πράγματα να πάνε καλά, γιατί η Lotus σίγουρα είναι μία εταιρία που όχι απλά χρειάζεται να υπάρχει αλλά είναι απαραίτητο να πηγαίνει καλά.

Mercedes-Benz ML63 AMG Inferno Black by TopCar

Mercedes-Benz ML63 AMG Inferno Black by TopCar

O ρώσικος βελτιωτικός οίκος TopCar μας παρουσιάζει το νέο του project, που βασίζεται σε μια Mercedes-Benz ML63 AMG. Το bodykit για το τεράστιο SUV το ονομάζει Inferno (κόλαση) και το έχουμε δει ξανά στο παρελθόν αλλά ποτέ σε μαύρο.

Mercedes-Benz ML63 AMG Inferno Black by TopCar

Αυτό περιλαμβάνει φουσκωμένα φτερά, πιο επιθετικό εμπρός προφυλακτήρα με μεγαλύτερες εισαγωγές αέρα και οριζόντια LED φώτα ημέρας, νέες πλαϊνές ποδιές και πίσω προφυλακτήρα με ενσωματωμένο διαχύτη. Προσθέτοντας σε όλα αυτά τα μαύρα φιμέ τζάμια και έχεις θωρηκτό σε stealth mode.

Sound Video: Έτσι πρέπει ν’ ακούγονται τα μονοθέσια της Formula 1…

McLaren MP4-20

Από το 2014, τα turbo επιστρέφουν στη Formula 1, και δεν είναι λίγες οι αντιδράσεις από φιλάθλους που ανησυχούν ότι ο ήχος θα είναι σημαντικά χαμηλότερης ποιότητας κι έντασης από τους σημερινούς ατμοσφαιρικούς V8 κινητήρες, 2.4 λίτρων, οι οποίοι στροφάρουν από το 2009 μέχρι τις 18.000 σ.α.λ., ενώ ο κόφτης θα πέσει στις 15.000 σ.α.λ. από του χρόνου, με το πρώτο δείγμα να μη μας ενθουσιάζει.

Από τον ήχο που παράγουν οι σημερινοί κινητήρες, δεν υπάρχουν παράπονα, αλλά έχουμε ακούσει και πιο δυνατά τα μονοθέσια, όταν στην πλάτη τους είχαν V10 ατμοσφαιρικούς κινητήρες, δηλαδή πριν από το 2006, όταν και οι κανονισμοί επέβαλαν στις ομάδες να χρησιμοποιούν V8 μονάδες.

Είμαι σχεδόν σίγουρος ότι σου έχει λείψει το χαρακτηριστικό “ουρλιαχτό” των V10 κινητήρων, και μιας και το επόμενο Grand Prix είναι στην Ουγγαρία, ας ακούσουμε τη McLaren MP4-20, με τον κινητήρα τής Mercedes-Benz (FO110R ήταν η ονομασία του) και τον Kimi Raikkonen να μάχεται για την pole στις κατατακτήριες, αν και πήρε την 4η θέση, αλλά νίκησε με άνεση στον αγώνα. Εννοείται πως τα ηχεία πρέπει να δυναμώσουν!

Υ.Γ.: Ανάμεσα στον εκπληκτικό ήχο που παράγει ο V10, ακούγεται και το traction control, το οποίο απαγορεύτηκε από το 2008. Ο ήχος όταν επεμβαίνει είναι χαρακτηριστικός, αν μπορεί να τον “πιάσει” το αφτί σου.

Γιος κάνει έκπληξη στον πατέρα του αγοράζοντάς του το πρώτο του αυτοκίνητο

o-RICK-LOOKEBILL-MUSTANG-facebook

Κάποιοι δακρύζουν όταν βλέπουν συγκινητικές ταινίες, δακρύβρεχτα ρομάντζα για έναν άντρα και μία γυναίκα που αγαπιούνται αλλά η άτιμη η κενωνία –όχι δεν είναι ορθογραφικό λάθος, έτσι γράφεται στην προκειμένη περίπτωση– δεν τους αφήνει να χαρούν τον έρωτά τους. Θέλετε να ξέρετε πως μπορείτε να κάνετε έναν μεγάλο άντρα με πάθος τα αυτοκίνητα, με οικογένεια και παιδιά να δακρύσει; Βρείτε και χαρίστε του τον πρώτο του έρωτα. Δεν μιλάω για κάποια γυναίκα. Άλλωστε το να αγοράσετε και να χαρίσετε μία γυναίκα νομίζω πως είναι παράνομο. Μιλάω για το πρώτο του αυτοκίνητο! Μετά καθίστε στην άκρη και απολαύστε τον ώριμο αυτό άνθρωπο να ταλαντεύεται ανάμεσα στην απόλυτη χαρά και την απόλυτη συγκίνηση καθώς δεν μπορεί να χωνέψει το γεγονός πως αντικρίζει την πρώτη του αγάπη.

Αυτή είναι η ιστορία. Ο Rick Lookebill αγόρασε καινούριο το 1972 ένα Ford Mustang Mach 1. Δυστυχώς όμως, στα τέλη της δεκαετίας του ’80 αναγκάστηκε να το αποχωριστεί. Ο γιός του, για λόγους που δεν ξέρουμε και για να είμαι ειλικρινής δεν μας αφορούν, αποφάσισε να βρει το συγκεκριμένο αμάξι, όχι ένα που να του μοιάζει, όχι ένα καλύτερο αλλά το συγκεκριμένο και να το αγοράσει ώστε να το κάνει δώρο στον πατέρα του. Το βρήκε, μερικές πολιτείες μακριά, έπεισε τον ιδιοκτήτη του να του το πουλήσει και έκανε έκπληξη με αυτό στον εμβρόντητο και εμφανώς συγκινημένο πατέρα του. Νομίζω πως ο γιός του κυρίου Lookebill έχει το respect της petrolhead κοινότητας γιατί θέλει θάρρος, επιμονή και φοβερή αγάπη για να κάνεις κάτι τέτοιο. Μπράβο του!

Datsun GO Cross [Rendering]

Datsun GO Cross Rendered

Τη προηγούμενη εβδομάδα η Nissan, αναβιώνοντας τη “νέας” Datsun μετά από 27 χρόνια, παρουσίασε το πρώτο αυτοκίνητο της, το Go.

Το Go, βασίζεται πάνω στη πλατφόρμα του Nissan Micra, και πρόκειται για ένα μικρό πεντάθυρο hatchback αυτοκίνητο, το οποίο αρχικά θα πωλείται στην Ινδία και θα ανταγωνιστεί αυτοκίνητα όπως το Hyundai i10 και θα φορά έναν 1.2-λίτρων κινητήρα ο οποίος συνδυάζεται με ένα πεντατάχυτο μηχανικό κιβώτιο και εκτός από την αγορά της Ινδίας, θα πωλείται στις αναδυόμενες αγορές της Ινδονησίας, της Ρωσίας και της Νοτίου Αφρικής.

Αργότερα η Datsun, έχει δηλώσει ότι θα παρουσιάσει περισσότερα μοντέλα, μιας και αυτά πλέον βρίσκονται στη φάση ανάπτυξης και σήμερα βλέπουμε το πως θα μπορούσε να μοιάζει η Cross έκδοση του. Το rendering το έχει επιμεληθεί ο γνωστός μας X-Tomi Design και βλέπουμε το αυτοκίνητο ότι διαθέτει προφυλακτήρα και φουσκωμένα φτερά με πλαστικά προστατευτικά καθώς και ελαφρώς ψηλότερη απόσταση από το έδαφος για να μπορέσει να ανταπεξέλθει σε ελαφριές εκτός δρόμου εξορμήσεις.

Pirelli: Πρέπει να γίνουν αλλαγές στη Formula 1

Spanish Grand Prix - Friday

Το συμβόλαιο της Pirelli με τη Formula 1 ολοκληρώνεται φέτος, και κανένας δε γνωρίζει αν η ιταλική εταιρεία θα συνεχίσει να προμηθεύει μ’ ελαστικά τις ομάδες τής Formula 1. Οι σχέσεις της με τη FIA δεν είναι και οι καλύτερες, ειδικά μετά από το σκάνδαλο με τις παράνομες, όπως αποδείχθηκε, δοκιμές τής Mercedes, όπου το δικαστήριο επέπληξε και τους Ιταλούς, ενώ φήμες ήθελαν να ετοιμάζουν καταγγελία για την Παγκόσμια Ομοσπονδία.

Πέρα απ’ αυτό, ο Paul Hembery έχει εξηγήσει αρκετές φορές στο παρελθόν ότι οι κανονισμοί δε βοηθούν την Pirelli στο να εξελίσσει τα ελαστικά της, λόγω πολύ περιορισμένων δοκιμών, ενώ θα ήθελε να κάνει πολλά χιλιόμετρα μ’ ένα φετινό μονοθέσιο. Ο Αγωνιστικός Διευθυντής των Ιταλών εξηγεί ξανά πως θα πρέπει να γίνουν αλλαγές στη Formula 1, ενώ τονίζει πως θέλουν να παραμείνουν στο κορυφαίο μηχανοκίνητο άθλημα.

Υπάρχουν πράγματα που πρέπει ν’ αλλάξουν, δε θα ρισκάρουμε βάζοντας τον εαυτό μας σ’ αυτή την κατάσταση. Δεν υπάρχει καμία αμφιβολία ότι πρέπει να γίνουν αλλαγές. Αν το άθλημα δε θέλει ν’ αλλάξει, τότε μπορούν να βρουν κάποιον άλλον. Προφανώς, θέλουμε να μείνουμε, αλλά, προφανώς, θα χρειαστεί να γίνουν κάποιες αλλαγές· δεν μπορούμε να απλά να μιλάμε γι’ αυτό, τα πράγματα πρέπει ν’ αλλάξουν.

Δεν πρόκειται να επικρίνουμε τη FIA, διότι δε νομίζω ότι είναι απαραίτητα δικό τους θέμα. Εργαζόμασταν καλύτερα με τις ομάδες. Οι ομάδες, την πρώτη χρονιά, συνεργάζονταν πολύ καλύτερα μεταξύ τους κι έχουμε δει ότι αυτό δεν υπάρχει τα τελευταία δύο χρόνια. Δεν είναι τόσο καλές μαζί μας, και νομίζω ότι υπάρχουν πολλά στο παρασκήνιο με τις νέες συμφωνίες -τη συμφωνία Concorde-, και κάποιες ομάδες δυσκολεύονται, έτσι υπάρχει πολύ μεγαλύτερη τριβή μεταξύ των ομάδων απ’ ό,τι έχουμε δει στο παρελθόν. Μεμονωμένα, έχουμε φανταστική υποστήριξη, αλλά, συλλογικά, δεν είναι έτσι.

Αν και δεν είναι βέβαιο ποιος θα είναι ο προμηθευτής ελαστικών για τη νέα σεζόν, ο Βρετανός λέει πως οι τεχνικοί στο εργοστάσιό τους συνεχίζουν την έρευνα και την ανάπτυξη πάνω στα ελαστικά της επόμενης σεζόν, ενώ υπογραμμίζει πως η Pirelli δεν έχει ανάγκη τη Formula 1.

Δουλεύουμε για την επόμενη χρονιά. Ο χρόνος περνά: εννοώ, δε χρειάζεται κάποιος τη Formula 1 για να επιβιώσει σαν εταιρεία: είναι μέρος της εταιρείας. Τον Νοέμβριο, μπορεί να φύγουμε και να είναι πρόβλημα άλλου, αλλά μπορούμε να βάλουμε τα πράγματα σε τάξη. Δεν έχουμε πάρει κάποια προθεσμία, απλά δουλεύουμε σε αυτό: ίσως να είναι ανόητο που το κάνουμε αυτό, ίσως να επιμένουμε σε πράγματα που είναι ήδη κανονισμένα.

Είμαστε στα μέσα τού Ιούλη, και αν κάποιος ήθελε ν’ αναλάβει εδώ, νομίζω ότι θα ήταν πολύ γενναίος, καθώς τα θέματα που μας έχουν κάνει να υποφέρουμε νομίζω πως θα κάνουν το ίδιο σε οποιαδήποτε εταιρεία.