O Jamie Green σημείωσε την πρώτη νίκη του για φέτος στην ολλανδική πίστα, ξεκινώντας και από την pole position, δεύτερος τερμάτισε ο πολύπειρος οδηγός της Mercedes, Gary Paffett και το βάθρο συμπλήρωσε άλλος ένας οδηγός της Audi, o Ιταλός Eduardo Mortara.
O Green κατέκτησε την 12η pole position του στο DTM και δίπλα του στην πρώτη σειρά της εκκίνησης είχε τον Paffett, ενώ τη δεύτερη σειρά συμπλήρωναν οι Christian Vietoris (Mercedes) και Εduardo Mortara. Οι M4 DTM ήταν τα ελαφρύτερα αγωνιστικά στον αγώνα, αφού ζύγιζαν 1.115 κιλά (μείον 5 κιλά σε σύγκριση με χθες), οι C 63 AMG και τα RS 5 DTM είχαν το ίδιο βάρος (1.127,5 κιλά).
Ο Adrien Tambay δεν αγωνίστηκε σήμερα εξαιτίας του τραυματισμού χθες στη σύγκρουση με τον Maximilian Götz και τη θέση του στο RS 5 DTM πήρε ο Rene Rast. Μόλις έσβησαν τα πέντε κόκκινα φώτα, ο Green διατήρησε τη θέση του, ενώ ο Vietoris έχασε την τρίτη θέση, κάνοντας άσχημη εκκίνηση. Ο Paffett, ήδη από τον πρώτο γύρο, άρχισε να πιέζει τον πρωτοπόρο Green, αλλά έχασε τη δεύτερη θέση απ΄τον Wickens στον τρίτο γύρο. Ταυτόχρονα, στις πιο πίσω θέσεις, οι Scheider και Farfus είχαν τα “θεματάκια” τους, με τον Βραζιλιάνο οδηγό της BMW να πετάει εκτός πίστας τον Γερμανό. Ο Scheider, ενώ ξαναμπήκε στην πίστα, δεν μπόρεσε να συνεχίσει τον αγώνα και εγκατέλειψε.
O Farfus τιμωρήθηκε με ποινή διέλευσης από τα pits ως υπαίτιος του συμβάντος με τον Scheider και στον 7ο γύρο, η πρώτη δεκάδα ήταν η εξής: Green, Wickens, Paffett, Vietoris, Mortara, Wittmann, Glock, Ocon, Müller και Blomqvist. Στον 11ο γύρο, ο Wickens προσπάθησε να περάσει τον Green, ανεπιτυχώς όμως, την ίδια στιγμή που ο Βρετανός οδηγός της Audi παραπονιόταν για την πρόσφυση. Τα ελαστικά του RS 5 DTM του φαινόταν ότι δεν αντέχουν άλλο και ένα γύρο μετά, ο Green μπήκε στα pits για την υποχρεωτική αλλαγή ελαστικών. Wittmann, Spengler, da Costa, Blomqvist μπήκαν στον ίδιο γύρο στα pits και στον επόμενο, οι Paffett, Glock, di Resta, Tomczyk και Martin.
Mέχρι τον 21ο γύρο, όλοι οι οδηγοί είχαν πραγματοποιήσει το ένα και μοναδικό pit stop, εκτός από τον “συνήθη ύποπτο” , Mattias Ekström και τους Μolina, Rockenfeller και Rast. 4 γύρους μετά, ο πίσω αριστερός τροχός της C 63 AMG του Götz αποφάσισε να αποχωριστεί το αυτοκίνητο και ο da Costa είχε μια επαφή με τον Ocon.
Στον 28ο γύρο, και οι 24 οδηγοί είχαν πραγματοποιήσει pit stop και η τάξη αποκαταστάθηκε, με τον Green να βρίσκεται ξανά στην πρωτοπορία και τους Wickens, Paffett, Vietoris, Mortara, Wittmann να ακολουθούν. Μolina και Μartin μπήκαν στα pits και εγκατέλειψαν. Ωστόσο, ο Wickens έκανε λάθος, πάτησε εκτός αγωνιστικής γραμμής και βγήκε στην αμμοπαγίδα, δίνοντας την ευκαιρία τους οδηγούς που τον ακολουθούσαν να τον προσπεράσουν. Ο Καναδός, χθεσινός νικητής, είχε πρόβλημα με το εμπρός αριστερό ελαστικό και μπήκε στα pits, με αποτέλεσμα να χάσει πολλές θέσεις.
Στον 35ο γύρο, ο Vietoris κινούταν αρκετά αργά, ο Ekström προσπέρασε τον Auer για την όγδοη θέση και δύο γύρους μετά, ανέβηκε στην έβδομη θέση, αφού προσπέρασε τον di Resta. Στον τελευταίο γύρο, ο Juncadella δέχθηκε προειδοποίηση ύστερα από την επαφή που είχε με τον Tomczyk και μπροστά, όλα έδειχναν ότι ο Green θα τερματίσει άνετα πρώτος.
Ο Βρετανός τερμάτισε 9” μπροστά από τον Paffett, ο Mortara ακολούθησε στην τρίτη θέση και τη βαθμολογούμενη δεκάδα συμπλήρωσαν οι Wittmann, Müller, Glock. Ekström, di Resta, Auer και Blomqvist.
Mετά και τα σημερινά αποτελέσματα, ο Wittmann παρέμεινε επικεφαλής της βαθμολογίας των οδηγών με 103 βαθμούς, στη δεύτερη θέση ανέβηκε ο Green (98 βαθμοί), τρίτος, 10 βαθμούς πίσω από τον Green είναι ο Mortara και τέταρτος έπεσε ο Wickens, o οποίος δεν πήρε βαθμούς σήμερα και παρέμεινε στους 83 βαθμούς.
Το πρωτάθλημα κατασκευαστών έχει πάρει φωτιά, πάντα πρώτη στη βαθμολογία παραμένει η BMW, έχοντας συγκεντρώσει 358 βαθμούς, και την ακολουθεί η Audi με 348 και τρίτη είναι η Mercedes με 304.
Το DTM πάει… διακοπές και ο έκτος γύρος πρωταθλήματος είναι το Σαββατοκύριακο 20-21 Αυγούστου στην πίστα της Μόσχας.
Θέση | Οδηγός | Αυτοκίνητο | Χρόνος | Διαφορά | Βαθμοί |
---|---|---|---|---|---|
1 | Jamie Green | Audi RS5 DTM | 1:01:54.997 | 25 | |
2 | Gary Paffett | Mercedes-AMG C 63 DTM | 1:02:04.728 | 9.731 | 18 |
3 | Edoardo Mortara | Audi RS5 DTM | 1:02:09.150 | 14.153 | 15 |
4 | Marco Wittmann | BMW M4 DTM | 1:02:13.830 | 18.833 | 12 |
5 | Nico Müller | Audi RS5 DTM | 1:02:14.626 | 19.629 | 10 |
6 | Timo Glock | BMW M4 DTM | 1:02:16.452 | 21.455 | 8 |
7 | Mattias Ekström | Audi RS5 DTM | 1:02:19.132 | 24.135 | 6 |
8 | Paul Di Resta | Mercedes-AMG C 63 DTM | 1:02:23.980 | 28.983 | 4 |
9 | Lucas Auer | Mercedes-AMG C 63 DTM | 1:02:24.427 | 29.430 | 2 |
10 | Tom Blomqvist | BMW M4 DTM | 1:02:24.872 | 29.875 | 1 |
11 | Martin Tomczyk | BMW M4 DTM | 1:02:29.346 | 34.349 | |
12 | Daniel Juncadella | Mercedes-AMG C 63 DTM | 1:02:29.804 | 34.807 | |
13 | Augusto Farfus | BMW M4 DTM | 1:02:31.506 | 36.509 | |
14 | Bruno Spengler | BMW M4 DTM | 1:02:32.726 | 37.729 | |
15 | Mike Rockenfeller | Audi RS5 DTM | 1:02:34.815 | 39.818 | |
16 | Robert Wickens | Mercedes-AMG C 63 DTM | 1:02:35.342 | 40.345 | |
17 | António Félix da Costa | BMW M4 DTM | 1:02:40.025 | 45.028 | |
18 | Esteban Ocon | Mercedes-AMG C 63 DTM | 1:02:41.184 | 46.187 | |
19 | René Rast | Audi RS5 DTM | 1:02:41.620 | 46.623 | |
20 | Christian Vietoris | Mercedes-AMG C 63 DTM | 56:44.457 | 4 γύροι | |
21 | Maxime Martin | BMW M4 DTM | DNF | ||
22 | Miguel Molina | Audi RS5 DTM | DNF | ||
23 | Maximilian Götz | Mercedes-AMG C 63 DTM | DNF | ||
24 | Timo Scheider | Audi RS5 DTM | DNF |