DTM 2016, Zandvoort 1ος Αγώνας: “1-3” για τη Mercedes!

Σχετικά άρθρα

#6 Robert Wickens, Mercedes-AMG C 63 DTM

O Robert Wickens, με το “Ασημί Βέλος” κατέκτησε τη νίκη στο σημερινό αγώνα στην ολλανδική πίστα του Zandvoort, δεύτερος τερμάτισε ο πρωτοπόρος της βαθμολογίας του DTM, Marco Wittmann, με BMW και το βάθρο των νικητών συμπλήρωσε ο Christian Vietoris με Mercedes C 63 AMG.

2016-Zandvoort

Στα απογευματινά χρονομετρημένα δοκιμαστικά, ο Καναδός οδηγός της Mercedes σημείωσε και τον καλύτερο χρόνο, με τον Wittmann στη δεύτερη θέση, ενώ τη δεύτερη θέση της εκκίνησης, συμπλήρωσαν οι Vietoris και Paffett, με τους τέσσερις οδηγούς να ξεκινούν και να τερματίζουν σε αυτές τις θέσεις. Όσον αφορά τα κιλά των αγωνιστικών, μετά το πέρας της διαδικασίας των δοκιμαστικών, οι M4 DTM ζύγιζαν 1.120 κιλά (από 1115), οι C 63 AMG 1.122,5 κιλά (από 1.117,5) και στα RS5 DTM αφαιρέθηκαν 5 κιλά, δηλαδή ζύγιζαν 1.122,5 κιλά από 1.127,5.

Στους 19 βαθμούς Κελσίου η θερμοκρασία πριν την έναρξη του αγώνα, με τον ουρανό να ήταν αρκετά βαρύς από σύννεφα. Βροχή τελικώς δε σημειώθηκε και στην εκκίνηση, ο Wickens υπερασπίστηκε τη θέση του από τον πρωταθλητή του 2014 Wittmann, αλλά στις πιο πίσω θέσεις, ο Tomczyk συγκρούστηκε με τον Götz, ο Γερμανός οδηγός έχασε τον έλεγχο της C 63 AMG, βγήκε προσωρινά εκτός πίστας, αλλά με “πληγωμένο” το πίσω δεξί μέρος της Mercedes. Götz και Tambay, o Γάλλος οδηγός της Audi που δεν πρόλαβε να αποφύγει τον Γερμανό, εγκατέλειψαν τον αγώνα και αμέσως μπήκε το αυτοκίνητο ασφαλείας για να απομακρυνθούν με ασφάλεια τα θραύσματα από την πίστα.

4 γύρους μετά, είχαμε ξανά αγώνα, ο Wickens προσπαθούσε να ανοίξει τη διαφορά απ΄τον Wittmann, και στον έκτο γύρο, η διαφορά είχε φτάσει σχεδόν το 1” Ο Tomczyk τιμωρήθηκε με ποινή διέλευσης εισόδου στα pits λόγω της υπαιτιότητάς του στη σύγκρουση στην εκκίνηση και στον 80 γύρο, ο Vietoris σημείωνε τον ταχύτερο γύρο στην προσπάθειά του να περάσει τον δεύτερο Wittmann. Aρκετά τεχνική η ολλανδική πίστα, από τις αγαπημένες πίστες των οδηγών, η οποία δε συγχωρεί λάθη, κάτι που το κατάλαβε ο Augusto Farfus στο δέκατο γύρο, αφού πάτησε στην  ένατη στροφή έξω από τα όρια της-στενής-πίστας και βρέθηκε μοιραία στην αμμοπαγίδα.

Καθεστώς Slow Zone σε εκείνο τον τομέα της πίστας, οι διαφορές μεταξύ των οδηγών εκμηδενίστηκαν πάλι. Στον 11ο γύρο, ο Wittmann ήταν ήδη 1,6” πίσω από τον Wickens, άρα και εκτός DRS, απειλούμενος ταυτόχρονα από τον Vietoris που είχε κολλήσει στην “ουρά” της M4 DTM. Η πλειονότητα των δύσκολων προσπερασμάτων έρχονταν στα φρένα για την πρώτη στροφή (με τη χρήση του DRS ασφαλώς), Mortara και Müller τιμωρήθηκαν και αυτοί με ποινή διέλευσης από τα pits διότι δε συμμορφώθηκαν στον περιορισμό της ταχύτητάς του σε καθεστώς Slow Zone και στον 17ο γύρο, άρχισε η επίθεση του Ekström στον da Costa για την έκτη θέση, με τον Juncadella (Μercedes) να περιμένει ένα λάθος των προαναφερθέντων για να επωφεληθεί κι αυτός με τη σειρά του.

Μπροστά η διαφορά ήταν πάνω από 3” για τον Wickens, ο Wittmann άντεχε την πίεση του Vietoris, o Paffett άρχισε να πλησιάζει αρκετά τον Γερμανό και χωρίς να απειλεί, αλλά ούτε να απειλείται, βρισκόταν στην πέμπτη θέση ο Jamie Green. Πολύ καλό αγώνα έκανε κι ο rookie για φέτος, ο Esteban Ocon, που έφερνε την C 63 AMG του στην ένατη θέση, κερδίζοντας τους πρώτους βαθμούς του για φέτος. Στους γύρους που θα ακολουθήσουν, προσπαθούσε μάταια ο Ekström να περάσει τον da Costa, ενώ ο Paffett, έπιασε στον ύπνο τον Vietoris και τον προσπέρασε, μόνο προσωρινά, με τους δύο οδηγούς της Mercedes να μάχονται για τρεις γύρους, με τελικό νικητή όμως τον Γερμανό.

Μετά από 40 ήσυχα, όπως αποδείχθηκαν, λεπτά, ο Wickens σημείωσε την πρώτη νίκη του για φέτος. Τη βαθμολογούμενη δεκάδα συμπλήρωσαν οι Wittmann, Vietoris, Paffett, Green, da Costa, Ekström, Juncadella, Ocon και Martin. Κερδισμένος βρέθηκε ο Wittmann που παρέμεινε στην κορυφή της βαθμολογίας και ο νικητής Wickens που πέρασε στη δεύτερη θέση.

Ο δεύτερος αγώνας θα διεξαχθεί αύριο στις 14.40 ώρα Ελλάδος. Ακολουθεί η βαθμολογία των οδηγών και ο αγώνας.

Θέση Οδηγός Αυτοκίνητο Χρόνος Διαφορά Βαθμοί
1 Robert Wickens Mercedes-AMG C 63 DTM 41:55.441   25
2 Marco Wittmann BMW M4DTM 42:02.658 +07.217 18
3 Christian Vietoris Mercedes-AMG C 63 DTM 42:04.428 +08.987 15
4 Gary Paffett Mercedes-AMG C 63 DTM 42:06.098 +10.657 12
5 Jamie Green Audi RS5 DTM 42:08.067 +12.626 10
6 António Félix da Costa BMW M4 DTM 42:13.619 +18.178 8
7 Mattias Ekström Audi RS5 DTM 42:14.318 +18.877 6
8 Daniel Juncadella Mercedes-AMG C 63 DTM 42:14.607 +19.166 4
9 Esteban Ocon Mercedes-AMG C 63 DTM 42:15.279 +19.838 2
10 Maxime Martin BMW M4DTM 42:19.033 +23.592 1
11 Timo Scheider Audi RS5 DTM 42:19.327 +23.886  
12 Lucas Auer Mercedes-AMG C 63 DTM 42:23.523 +28.082  
13 Bruno Spengler BMW M4DTM 42:25.493 +30.052  
14 Mike Rockenfeller Audi RS5 DTM 42:25.865 +30.424  
15 Paul Di Resta Mercedes-AMG C 63 DTM 42:26.339 +30.898  
16 Tom Blomqvist BMW M4DTM 42:26.857 +31.416  
17  Edoardo Mortara Audi RS5 DTM 42:27.016 +31.575  
18 Miguel Molina Audi RS5 DTM 42:27.729 +32.288  
19 Martin Tomczyk BMW M4DTM 42:34.575 +39.134  
20 Nico Müller Audi RS5 DTM 42:34.990 +39.549  
21  Timo Glock BMW M4DTM 42:40.445 +45.004  
22 Augusto Farfus BMW M4DTM DNF    
23 Adrien Tambay Audi RS5 DTM DNF    
24 Maximilian Götz Mercedes-AMG C 63 DTM DNF    

#trending

#trending

Αξίζει να δεις
Featured

Περισσότερα νέα

H Subaru ανανεώνει το αγωνιστικό BRZ Cup Car Basic

Από το 2013 η Subaru διαθέτει στη γκάμα της αποκλειστικά στην αγορά της Ιαπωνίας μια έκδοση του BRZ έτοιμη για χρήση εντός πίστας, όταν...

H Hyundai παρουσιάζει το αγωνιστικό Ioniq 5 eN1 Cup

Τέσσερις μήνες μετά την προεπισκόπηση η Hyundai αποκάλυψε το Ioniq 5 eN1 Cup, με το μοναδικό αυτό ηλεκτρικό αγωνιστικό αυτοκίνητο να βασίζεται στο Ioniq...