DTM 2016, Zandvoort 2ος Αγώνας: Νίκη για τον Green και την Audi!

Σχετικά άρθρα

#2 Gary Paffett, Mercedes-AMG C 63 DTM, #53 Jamie Green, Audi RS5 DTM, #48 Edoardo Mortara, Audi RS5 DTM

O Jamie Green σημείωσε την πρώτη νίκη του για φέτος στην ολλανδική πίστα, ξεκινώντας και από την pole position, δεύτερος τερμάτισε ο πολύπειρος οδηγός της Mercedes, Gary Paffett και το βάθρο συμπλήρωσε άλλος ένας οδηγός της Audi, o Ιταλός Eduardo Mortara.

O Green κατέκτησε την 12η pole position του στο DTM και δίπλα του στην πρώτη σειρά της εκκίνησης είχε τον Paffett, ενώ τη δεύτερη σειρά συμπλήρωναν οι Christian Vietoris (Mercedes) και Εduardo Mortara. Οι M4 DTM ήταν τα ελαφρύτερα αγωνιστικά στον αγώνα, αφού ζύγιζαν 1.115 κιλά (μείον 5 κιλά σε σύγκριση με χθες), οι C 63 AMG και τα RS 5 DTM είχαν το ίδιο βάρος (1.127,5 κιλά).

Ο Adrien Tambay δεν αγωνίστηκε σήμερα εξαιτίας του τραυματισμού χθες στη σύγκρουση με τον Maximilian Götz και τη θέση του στο RS 5 DTM πήρε ο Rene Rast. Μόλις έσβησαν τα πέντε κόκκινα φώτα, ο Green διατήρησε τη θέση του, ενώ ο Vietoris έχασε την τρίτη θέση, κάνοντας άσχημη εκκίνηση. Ο Paffett, ήδη από τον πρώτο γύρο, άρχισε να πιέζει τον πρωτοπόρο Green, αλλά έχασε τη δεύτερη θέση απ΄τον Wickens στον τρίτο γύρο. Ταυτόχρονα, στις πιο πίσω θέσεις, οι Scheider και Farfus είχαν τα “θεματάκια” τους, με τον Βραζιλιάνο οδηγό της BMW να πετάει εκτός πίστας τον Γερμανό. Ο Scheider, ενώ ξαναμπήκε στην πίστα, δεν μπόρεσε να συνεχίσει τον αγώνα και εγκατέλειψε.

O Farfus τιμωρήθηκε με ποινή διέλευσης από τα pits ως υπαίτιος του συμβάντος με τον Scheider και στον 7ο γύρο, η πρώτη δεκάδα ήταν η εξής: Green, Wickens, Paffett, Vietoris, Mortara, Wittmann, Glock, Ocon, Müller και Blomqvist. Στον 11ο γύρο, ο Wickens προσπάθησε να περάσει τον Green, ανεπιτυχώς όμως, την ίδια στιγμή που ο Βρετανός οδηγός της Audi παραπονιόταν για την πρόσφυση. Τα ελαστικά του RS 5 DTM του φαινόταν ότι δεν αντέχουν άλλο και ένα γύρο μετά, ο Green μπήκε στα pits για την υποχρεωτική αλλαγή ελαστικών. Wittmann, Spengler, da Costa, Blomqvist μπήκαν στον ίδιο γύρο στα pits και στον επόμενο, οι Paffett, Glock, di Resta, Tomczyk και Martin.

Mέχρι τον 21ο γύρο, όλοι οι οδηγοί είχαν πραγματοποιήσει το ένα και μοναδικό pit stop, εκτός από τον “συνήθη ύποπτο” , Mattias Ekström και τους Μolina, Rockenfeller και Rast. 4 γύρους μετά, ο πίσω αριστερός τροχός της C 63 AMG του Götz αποφάσισε να αποχωριστεί το αυτοκίνητο και ο da Costa είχε μια επαφή με τον Ocon.

Στον 28ο γύρο, και οι 24 οδηγοί είχαν πραγματοποιήσει pit stop και η τάξη αποκαταστάθηκε, με τον Green να βρίσκεται ξανά στην πρωτοπορία και τους Wickens, Paffett, Vietoris, Mortara, Wittmann να ακολουθούν. Μolina και Μartin μπήκαν στα pits και εγκατέλειψαν. Ωστόσο, ο Wickens έκανε λάθος, πάτησε εκτός αγωνιστικής γραμμής και βγήκε στην αμμοπαγίδα, δίνοντας την ευκαιρία τους οδηγούς που τον ακολουθούσαν να τον προσπεράσουν. Ο Καναδός, χθεσινός νικητής, είχε πρόβλημα με το εμπρός αριστερό ελαστικό και μπήκε στα pits, με αποτέλεσμα να χάσει πολλές θέσεις.

Στον 35ο γύρο, ο Vietoris κινούταν αρκετά αργά, ο Ekström προσπέρασε τον Auer για την όγδοη θέση και δύο γύρους μετά, ανέβηκε στην έβδομη θέση, αφού προσπέρασε τον di Resta. Στον τελευταίο γύρο, ο Juncadella δέχθηκε προειδοποίηση ύστερα από την επαφή που είχε με τον Tomczyk και μπροστά, όλα έδειχναν ότι ο Green θα τερματίσει άνετα πρώτος.

Ο Βρετανός τερμάτισε 9” μπροστά από τον Paffett, ο Mortara ακολούθησε στην τρίτη θέση και τη βαθμολογούμενη δεκάδα συμπλήρωσαν οι Wittmann, Müller, Glock. Ekström, di Resta, Auer και Blomqvist.

Mετά και τα σημερινά αποτελέσματα, ο Wittmann παρέμεινε επικεφαλής της βαθμολογίας των οδηγών με 103 βαθμούς, στη δεύτερη θέση ανέβηκε ο Green (98 βαθμοί), τρίτος, 10 βαθμούς πίσω από τον Green είναι ο Mortara και τέταρτος έπεσε ο Wickens, o οποίος δεν πήρε βαθμούς σήμερα και παρέμεινε στους 83 βαθμούς.

Το πρωτάθλημα κατασκευαστών έχει πάρει φωτιά, πάντα πρώτη στη βαθμολογία παραμένει η BMW, έχοντας συγκεντρώσει 358 βαθμούς, και την ακολουθεί η Audi με 348 και τρίτη είναι η Mercedes με 304.

Το DTM πάει… διακοπές και ο έκτος γύρος πρωταθλήματος είναι το Σαββατοκύριακο 20-21 Αυγούστου στην πίστα της Μόσχας.

Θέση Οδηγός Αυτοκίνητο Χρόνος Διαφορά Βαθμοί
1 Jamie Green Audi RS5 DTM 1:01:54.997 25
2 Gary Paffett Mercedes-AMG C 63 DTM 1:02:04.728 9.731 18
3 Edoardo Mortara Audi RS5 DTM 1:02:09.150 14.153 15
4 Marco Wittmann BMW M4 DTM 1:02:13.830 18.833 12
5 Nico Müller Audi RS5 DTM 1:02:14.626 19.629 10
6 Timo Glock BMW M4 DTM 1:02:16.452 21.455 8
7 Mattias Ekström Audi RS5 DTM 1:02:19.132 24.135 6
8 Paul Di Resta Mercedes-AMG C 63 DTM 1:02:23.980 28.983 4
9 Lucas Auer Mercedes-AMG C 63 DTM 1:02:24.427 29.430 2
10 Tom Blomqvist BMW M4 DTM 1:02:24.872 29.875 1
11 Martin Tomczyk BMW M4 DTM 1:02:29.346 34.349
12 Daniel Juncadella Mercedes-AMG C 63 DTM 1:02:29.804 34.807
13 Augusto Farfus BMW M4 DTM 1:02:31.506 36.509
14 Bruno Spengler BMW M4 DTM 1:02:32.726 37.729
15 Mike Rockenfeller Audi RS5 DTM 1:02:34.815 39.818
16 Robert Wickens Mercedes-AMG C 63 DTM 1:02:35.342 40.345
17 António Félix da Costa BMW M4 DTM 1:02:40.025 45.028
18 Esteban Ocon Mercedes-AMG C 63 DTM 1:02:41.184 46.187
19 René Rast Audi RS5 DTM 1:02:41.620 46.623
20 Christian Vietoris Mercedes-AMG C 63 DTM 56:44.457 4 γύροι
21 Maxime Martin BMW M4 DTM DNF
22 Miguel Molina Audi RS5 DTM DNF
23 Maximilian Götz Mercedes-AMG C 63 DTM DNF
24 Timo Scheider Audi RS5 DTM DNF

#trending

#trending

Αξίζει να δεις
Featured

Περισσότερα νέα

H Subaru ανανεώνει το αγωνιστικό BRZ Cup Car Basic

Από το 2013 η Subaru διαθέτει στη γκάμα της αποκλειστικά στην αγορά της Ιαπωνίας μια έκδοση του BRZ έτοιμη για χρήση εντός πίστας, όταν...

H Hyundai παρουσιάζει το αγωνιστικό Ioniq 5 eN1 Cup

Τέσσερις μήνες μετά την προεπισκόπηση η Hyundai αποκάλυψε το Ioniq 5 eN1 Cup, με το μοναδικό αυτό ηλεκτρικό αγωνιστικό αυτοκίνητο να βασίζεται στο Ioniq...