1466862216

Μετά από 14 ολόκληρα χρόνια, “έσπασε” η κακοδαιμονία που ήθελε την Audi να μην μπορεί να κερδίσει στο Norisring, και η εταιρεία από το Ingolstadt, πρακτικά εντός έδρας, είδε τον Eduardo Mortara να κατακτά τη δεύτερη νίκη του για φέτος, μετά από ένα  επεισοδιακό αγώνα. Δεύτερος, ο 4 φορές νικητής στο σιρκουί δρόμου της Νυρεμβέργης, Jamie Green-επίσης με Audi- και το βάθρο των νικητών συμπλήρωσε ο Paul di Resta με Mercedes.

Στα δοκιμαστικά που έλαβαν χώρα 2 ώρες πριν τον αγώνα, ο Christian Vieroris σημείωσε τον καλύτερο χρόνο και ήταν η τρίτη pole polition της καριέρας του στο DTM και η δεύτερη στο Norisring. Το δεύτερο χρόνο σημείωσε ο Mattias Ekström και τη δεύτερη σειρά της εκκίνησης συμπλήρωσαν ο Green και ο πρωτοπόρος της βαθμολογίας πριν την έναρξη του έβδομου αγώνα, Robert Wickens με Mercedes. Όσον αφορά τα βάρη, οι C 63 AMG ζύγιζαν 1115 κιλά, οι Μ4 DTM 1117,5 κιλά ( από 1122,5) και τα RS5 DTM 1125 (από 1120 κιλά).

Start

Ιδανικές καιρικές συνθήκες επικρατούσαν πριν την έναρξη του αγώνα, με τη θερμοκρασία να αγγίζει τους 30 βαθμούς Κελσίου. Μετά το σβήσιμο των πέντε κόκκινων φώτων, ο Vietoris κατάφερε να διατηρήσει την πρωτοπορία, με το Γερμανό να πηγαίνει πλάι-πλάι με τον Ekström μετά την πρώτη, αργή στροφή ενώ, στη μάχη για την τρίτη θέση, κερδισμένος ήταν ο Wickens. Κανένα συμβάν δε συνέβη στην πρώτη στροφή, μόνο τα συνεχή “αλληλοσπρωξίματα” που είναι πολύ συνήθη μετά την εκκίνηση στο Norisring. Στον τρίτο γύρο, ο Vietoris άνοιξε τη διαφορά στο μισό δευτερόλεπτο από τον Ekström και στον πέμπτο γύρο, ο Müller έπεσε πάνω στον Rockenfeller στην Grundig Kehre, με αποτέλεσμα να οδηγήσει τον πρωταθλητή σε τετ α κε και στην τελευταία θέση στο αγώνα και ο οδηγός της Audi τιμωρήθηκε με ποινή διέλευσης από τα pits.

1466862185

Στον ένατο γύρο, ο Wickens κατάφερε να περάσει τον Ekström από την εσωτερική για τη δεύτερη θέση, έχοντας όμως ανοίξει αρκετά τη γραμμή του ο Σουηδός. Πιο πίσω, το ενδιαφέρον επικεντρώθηκε στη μάχη για την είσοδο στη δεκάδα, με τον Farfus, όντας όμως πιο αργός, να υπερασπίζεται τη δέκατη θέση από τον Götz και τον Auer, με τον Tambay να καραδοκεί σε πιθανό λάθος των προαναφερθέντων οδηγών. Στον 16ο γύρο, ο Ekström φαινόταν ότι χάνει σε ρυθμό πίσω από τις Mercedes των Vietoris και Wickens, αλλά στον 20ο γύρο, κρίθηκε εν πολλοίς το αποτέλεσμα του σημερινού αγώνα. Στην προσπάθειά του ο Ekström να περάσει στα φρένα για την πρώτη στροφή- αρκετά φιλόδοξα- και τις δύο Mercedes, άνοιξε τη γραμμή του, πάτησε στην ακάθαρτη γραμμή της πίστας, με αποτέλεσμα να χάσει το φρενάρισμα και να πέσει πάνω στον πρωτοπόρο μέχρι εκείνης της στιγμής, Vietoris. O Wickens, προσπάθησε να αποφύγει τη σύγκρουση και εγκατέλειψε εν τέλει στη συνέχεια.

Ο Vietoris συνέχισε τον αγώνα με την “πληγωμένη” του C 63 AMG στην έκτη θέση, ο Ekström εγκατέλειψε μετά από μερικούς γύρους. Στις δηλώσεις του, ο Σουηδός παραδέχθηκε το λάθος του, όμως τόνισε ότι είχε και πρόβλημα στα φρένα και ζήτησε συγγνώμη που κατέστρεψε τον αγώνα του Vietoris, αλλά όχι του Wickens! Θα σηκώσει πολλή κουβέντα το περιστατικό αυτό και ίσως θα υπάρξει τιμωρία για τον Ekström στον αυριανό αγώνα. Από την άλλη, ο Wickens, εμφανώς θυμωμένος από την κίνηση του Σουηδού, ανέφερε στο τέλος ότι μερικοί οδηγοί δεν αγωνίζονται τίμια και προφανώς θα ζητήσει εξηγήσεις από τον Ekström.

Έτσι, η πρωτοπορία του αγώνα ανήκε πλέον στον Mortara, με τον Green και τον di Resta να ακολουθούν κατά πόδας, ενώ κερδισμένοι ήταν οι Spengler και Wittmann. Ο πρωταθλητής του 2014 προσπέρασε τελικώς τον Καναδό για την τέταρτη θέση και ο di Resta έδειχνε ικανοποιημένος με την τρίτη θέση και τους 15 βαθμούς που δίνει.

13522023_1119961334709693_7978967352276503729_n

Ο Μortara, μετά από 40′ αγώνα, πανηγύρισε τη δεύτερη νίκη για φέτος και πέρασε μπροστά στη βαθμολογία των οδηγών. Το βάθρο συμπλήρωσαν, όπως αναφέραμε, οι Green και di Resta, τέταρτος τερμάτισε ο Wittmann και τη βαθμολογούμενη δεκάδα συμπλήρωσαν οι Spengler, Martin, Tambay, Götz, da Costa και Vietoris.

Tα αυριανά δοκιμαστικά θα ξεκινήσουν στις 11.50 ώρα Ελλάδος και ο αγώνας στις 14.10.