#31 Tom Blomqvist, BMW M4 DTM, #51 Nico Müller, Audi RS5 DTM, #36 Maxime Martin, BMW M4 DTM


Την παρθενική του νίκη πανηγύρισε ο Ελβετός Nico Müller στο σημερινό επεισοδιακό αγώνα στο Norisring και η Audi έκανε το 2/2 στη Νυρεμβέργη. Ο Ελβετός, που συμμετέχει από το 2014 στο DTM, χρειάστηκε 35 αγώνες με την Audi για να δει πρώτος την καρό σημαία του αγώνα, ενώ να θυμίσουμε σημείωσε την πρώτη pole στην καριέρα του στην πρεμιέρα του πρωταθλήματος στο Hockeheim.  Το βάθρο συμπλήρωσαν δύο οδηγοί της BMW, με τον Tom Blomqvist και τον Maxime Martin να τερματίζουν δεύτερος και τρίτος αντίστοιχα.

8 αγώνες, 8 διαφορετικοί polemen! Bέβαια, ο Mattias Ekström ήταν αυτός που σημείωσε τον ταχύτερο χρόνο, αλλά ο Σουηδός τιμωρήθηκε με ποινή τριών θέσεων στην εκκίνηση του κυριακάτικου αγώνα ύστερα από τη σύγκρουση στο χθεσινό αγώνα με τους Vietoris και Wickens. Έτσι, ο Blomqvist, που είχε σημειώσει το δεύτερο καλύτερο χρόνο, προβιβάστηκε στην πρώτη θέση, ο Paul di Resta στη δεύτερη και o Müller στη τρίτη. Ως προς τα βάρη των αγωνιστικών, οι M4 DTM ζύγιζαν 1115 κιλά (από 1117,5), τα RS 5 DTM έβαλαν 2,5 κιλά και ζύγιζαν 1127,5 κιλά και τέλος, οι C63 AMG ζύγιζαν 1117,5 κιλά (από 1115).

Αισθητά μειωμένη η θερμοκρασία του αέρα σήμερα σε σύγκριση με χθες, με τον υδράργυρο να φτάνει τους 23 βαθμούς Κελσίου και αρκετή συννεφιά να υπάρχει πάνω από την πίστα. Στην εκκίνηση, ο Blomqvist “έκλεισε την πόρτα” στον di Resta κι ο Müller, από την τρίτη θέση, κατάφερε στα φρένα να βρεθεί προσωρινά στην πρώτη θέση στην Grundig-Kehre, ωστόσο, η ανοιχτή γραμμή του δεν του επέτρεψε να κρατήσει την πρωτοπορία, αλλά να βγει κερδισμένος έναντι του di Resta. Πριν καν τη συμπλήρωση του πρώτου γύρου, ο Ekström μπήκε στα pits με το πληγωμένο εμπρός δεξιά RS 5, δεν μπόρεσε να συνεχίσει τον αγώνα έπειτα από την επαφή του με τον di Resta και αμέσως, το Audi R8, που εκτελούσε χρέη αυτοκινήτου ασφαλείας, μπήκε στην πίστα και οριοθέτησε το ρυθμό του αγώνα, μέχρι να απομακρυνθούν τα κομμάτια του προφυλακτήρα του RS 5 του Σουηδού. Θύμα των θραυσμάτων έπεσε ο Farfus και εγκατέλειψε και αυτός με τη σειρά του.

Start

Στον έκτο γύρο, το αυτοκίνητο ασφαλείας μπήκε στα pits κι ο αγώνας ξανάρχισε και στην πρώτη πεντάδα βρίσκονταν οι Blomqvist, Müller, di Resta, Auer και Μartin. Ωραίες μονομαχίες στις πιο πίσω θέσεις, με τον Tambay να επανακτά την έκτη θέση από τον Wickens στον 14ο γύρο και ο Auer ήταν κολλημένος σταθερά πίσω από τον τρίτο di Resta, ενώ, ο πέμπτος Μartin πλησίαζε τον νεαρό Αυστριακό. Ο Σκωτσέζος οδηγός της Mercedes έχανε έδαφος και βρισκόταν 2,2” πίσω από το δεύτερο Müller στον εικοστό γύρο.

Στον 25ο γύρο, ήταν αυτός που άνοιξε τον χορό των pit stops και ο Auer ήταν ο γρηγορότερος στην πίστα, παίρνοντας 1” από τον Müller κι ο πρωτοπόρος Blomqvist άνοιξε τη διαφορά από τον Ελβετό στο 1,5”, εκτός δηλαδή χρονικού παραθύρου για το DRS στον 30ο γύρο. Δύο γύρους μετά, ο Ελβετός κατάφερε να μαζέψει τη διαφορά και να προσπεράσει προσωρινά τον οδηγό της BMW, με τους δύο οδηγούς να μάχονται για την πρωτοπορία, τη στιγμή που οι μηχανικοί του Auer κάνουν 6” στο pit stop του Αυστριακού, σβήνοντας τις ελπίδες για κάτι καλύτερο στον αγώνα.

Στον 36ο γύρο, μπήκε ο Blomqvist για την υποχρεωτική αλλαγή ελαστικών και ο Müller, που μπήκε από τους τελευταίους για pit stop στν 41ο γύρο, βγήκε μπροστά από τον νεαρό Άγγλο, βάζοντας τα θεμέλια για τη νίκη της Αudi στο σημερινό αγώνα.

#13 António Félix da Costa, BMW M4 DTM
#13 António Félix da Costa, BMW M4 DTM

Πολλές οι μονομαχίες και οι επαφές ανάμεσα στους οδηγούς, da Costa και Vietoris είχαν τα “θεματάκια” τους στον 56ο γύρο, ο Auer ήταν μαχητικότατος και άντεχε την πίεση από τον έκτο Wittmann και ο Juncadella συγκρούστηκε με τον Πορτογάλο οδηγό της BMW  στον 63ο γύρο στην πρώτη στροφή, αμφότεροι εγκατέλειψαν και το R8 έκανε τη δεύτερη εμφάνισή του στην πίστα μέχρι να απομακρυνθούν με ασφάλεια τα συντρίμμια. Οι διαφορές εκμηδενίστηκαν και όλα ήταν ανοιχτά μέχρι τέλους.

Ωστόσο, ο Müller άντεξε την πίεση του Blomqvist και μετά από μιας ώρας αγώνα, είδε πρώτος την καρό σημαία τερματισμού, αφήνοντας τις 2 M4 DTM να συμπληρώσουν το βάθρο των νικητών. Τέταρτος τερμάτισε ο di Resta και τη δεκάδα έκλεισε με τους Auer, Wittmann, Spengler, Mortara, Glock και Tomczyk.

O Marco Wittmann φεύγει από το Norisring ως επικεφαλής της βαθμολογίας των οδηγών,έχοντας 75 βαθμούς, έναντι 73 του χθεσινού νικητή Mortara και 70 του di Resta. Αλλαγή έχουμε στην κορυφή της βαθμολογίας των ομάδων, αφού, η Audi Sport Abt Sportline είναι στην κορυφή με 119 βαθμούς, δεύτερη ακολουθεί η BMW Team RMG με 115. Στους κατασκευαστές, παραμένει πρώτη η BMW, έχοντας συγκεντρώσει 310 βαθμούς έναντι των 276 της δεύτερης Audi.

Επόμενος γύρος πρωταθλήματος στο Zandvoort στην Ολλανδία στις 16/17 Ιουλίου.