Ακολουθώντας το παράδειγμα των Renault Megane και Clio, το Twingo εγκαταλείπει το ρόλο του φιλήσυχου αυτοκινήτου πόλης.

Εξοπλισμένο με ατμοσφαιρικό κινητήρα 1.600 κ.εκ., το λιλιπούτειο Renault αποκτά την ισχυρότερη μέχρι σήμερα- έκδοσή του, ξεπερνώντας το φράγμα των 130 ίππων….

Tο Twingo Renault Sport, όπως χαρακτηριστικά ονομάζεται, διαθέτει όλα εκείνα τα χαρακτηριστικά που θα το βοηθήσουν να “διαγράψει” το αστικό παρελθόν του και θα του εξασφαλίσουν μια νέα καριέρα σε πιo… δύσβατα “μονοπάτια”.

Ο σχεδιασμός των επιμέρους τμημάτων του αμαξώματος δηλώνουν εξαρχής τη διαφορετικότητα της συγκεκριμένης έκδοσης.

Οι έντονες αιχμές που παρουσιάζουν οι προφυλακτήρες, οι εμφανείς, πλέον, εισαγωγές αέρα, το skirts, τα αεροδυναμικά βοηθήματα του πίσω τμήματος και οι τροχοί των 16 ιντσών (17 ιντσών στην έκδοση Cup) διαμορφώνουν μια άκρως εντυπωσιακή εικόνα.

Ανάλογα είναι και χαρακτηριστικά του εσωτερικού τμήματος. Τα καθίσματα τύπου bucket, τα μεταλλικά πεντάλ, το δερμάτινο τιμόνι και το ανασχεδιασμένο στροφόμετρο συμβάλλουν στην δημιουργία “πολεμικού” κλίματος.

Εξίσου εντυπωσιακές, ωστόσο, είναι και οι τροποποιήσεις που έχουν δεχτεί τα μηχανικά μέρη του Twingo RS.

Ξεκινώντας από τον δεκαεξαβάλβιδο κινητήρα των 1.600 κ.εκ, νέες είναι οι ρυθμίσεις των εκκεντροφόρων, ενώ αυξημένη είναι και η σχέση συμπίεσης.

Το τετρακύλινδρο μοτέρ αποδίδει 133 ίππους στις 6.750 σ.α.λ. και 160 Nm στις 4.400 σ.α.λ., προσφέροντας τις ανάλογες επιδόσεις στην κορυφαία έκδοση του μικρού Renault.

Για το λόγου το αληθές, το Τwingo RS επιταχύνει από στάση στα 100 χλμ./ώρα σε 8,7 δευτερόλεπτα, ξεπερνώντας την τελική ταχύτητα των 200 χλμ./ώρα.

Στην διαχείριση της επιπλέον ισχύς συμβάλλουν οι αναβαθμισμένες αναρτήσεις, που στη συγκεκριμένη περίπτωση αποτελούνται από σκληρότερα ελατήρια και αμορτισέρ, ενώ αυξημένη είναι και η διάμετρος της πίσω αντιστρεπτικής δοκού.

Έχοντας πλησιάσει το έδαφος κατά 10 χιλιοστά (14 χιλιοστά στην έκδοση Cup), το Twingo RS διαθέτει χαμηλότερο κέντρο βάρους, γεγονός που βελτιστοποιεί την οδική συμπεριφορά του αυτοκινήτου.

Εξίσου… ευεργετική είναι και η αύξηση των μετατροχίων, καθώς φτάνει ακόμα και τα 6 εκατοστά σε σύγκριση με την έκδοση GT.

Το ισχυρότερ Twingo παραγωγής θα διατίθεται σε δυο εκδόσεις (Sport και Cup) που θα διαφοροποιούνται εξαιτίας των ρυθμίσεων των αναρτήσεων και του εξοπλισμού.

Autoblog.gr