RENAULT_BRIATORE

Την αποχώρηση των Flavio Briatore και Pat Symonds από τη Renault ανακοίνωσε πριν από λίγο η ομάδα. Στο δελτίο Τύπου αναφέρεται ότι η ING Renault F1 Team δεν πρόκειται να αμφισβητήσει τις πρόσφατες κατηγορίες που έκανε η FIA σχετικά με το Grand Prix της Σιγκαπούρης το 2008.

Παράλληλα, η Renault κάνει γνωστό ότι δεν θα προβεί σε οποιοδήποτε επιπλέον σχόλιο μέχρι την ακρόαση της υπόθεσης στο Παγκόσμιο Συμβούλιο Μηχανοκίνητου Αθλητισμού της FIA, το οποίο θα λάβει χώρα στο Παρίσι στις 21 Σεπτεμβρίου. Η απόφαση της Renault είναι πολύ λογική, καθώς η ομάδα δεν θα μπορούσε να πάει στην ακροαματική διαδικασία της 21ης Σεπτεμβρίου στο Παρίσι με το βάρος των συγκεκριμένων προσώπων. Είναι ένα δείγμα καλής θέλησης της γαλλικής ομάδας ώστε να μπορέσει να διαφύγει το διασυρμό και ίσως να παραμείνει στη Formula 1 τα επόμενα χρόνια. Η Renault δείχνει να στοχεύει σε ένα χρηματικό πρόστιμο ή έστω έναν μικρό αποκλεισμό από το άθλημα. Πάντως σίγουρα δεν σκέφτεται να εγκαταλείψει τη Formula 1 αμαχητί.

Ο Nelson Piquet τελικά πέτυχε τον στόχο του και οι ισχυρισμοί του για το τραγικό όπως αποδεικνύεται ατύχημα της Σιγκαπούρης έπιασαν τόπο, εκτοπίζοντας τον Flavio Briatore από τη Renault. Παρόλα αυτά ακόμα δεν είναι βέβαιο τι ποινή θα έχει ο Βραζιλιάνος οδηγός μετά από αυτές τις εξελίξεις.

Επίσης σήμερα είδαν το φως της δημοσιότητας μέσω των Times οι ενδοσυνεννοήσεις των Flavio Briatore, Pat Symonds, Nelson Piquet Jr και μηχανικών της Renault κατά τη διάρκεια του GP της Σιγκαπούρης. Το απομαγνητοφωνημένο κείμενο αρχίζει με τους Symonds, Piquet και έναν μηχανικό να συζητούν για τη στρατηγική της ομάδας. Αναλυτικά…

Symonds: «Μπορώ να σας πω ότι δεν θα κάνουμε τρία pit stop. Μην σας απασχολεί το θέμα των καυσίμων, γιατί θα τον έχω βγάλει από την «κίνηση» νωρίτερα.

Piquet: Σε ποιο γύρο είμαστε, σε ποιο γύρο;

Μηχανικός: Ρώτησε «σε ποιο γύρο είμαστε;»

Symonds: Ναι, πες του ότι συμπληρώνει τον όγδοο γύρο. Όχι, απλώς πες του ότι μόλις συμπληρώνει τον όγδοο γύρο.

Symonds: Σωστά, πρόκειται να… Νομίζω ότι θα τον σταματήσουμε πριν τον φτάσουμε (τον πιλότο της Williams, Kazuki Nakajima, ο οποίος ήταν εμπρός από τον Alonso) και θα τον βγάλουμε από εκεί, για το λόγο ότι ανησυχούμε για την αντλία καυσίμου. Απέχουμε 1-2 γύρους. Θα τον βγάλουμε έξω νωρίς και θα τον κρατήσουμε στην πίστα μέχρι τον 40ό γύρο.

Αμέσως μετά το pit stop του Alonso, ο Symonds απευθύνεται στον μηχανικό:
Εντάξει, πρέπει να τον πιέσεις πολύ τώρα. Αν (ο Piquet) δεν περάσει τον Barrichello, δεν έχει καμία τύχη, πρέπει να περάσει τον Barrichello σε αυτό το γύρο.

Briatore: Πες του να πιέσει.

Μηχανικός του Piquet: Nelson δεν υπάρχουν πλέον δικαιολογίες, πρέπει να περάσεις τον Barrichello. Έχεις πλεονέκτημα 4 χλμ. στις ευθείες. Έλα, πρέπεις να πιέσεις τώρα, πρέπει να τον περάσεις.

Ο Βραζιλιάνος προσκρούει στον τοίχο λίγα λεπτά αργότερα στη στροφή 17.

Διάφορες φωνές: Ο Nelson είναι εκτός. F***. Ο Nelson είχε ατύχημα. Νομίζω ότι θα βγει κόκκινη σημαία. Είναι μεγάλο… (μιλούν όλοι μαζί).

Piquet: Συγγνώμη παιδιά. Έχασα τον έλεγχο.

Μηχανικός: Είναι καλά, είναι καλά;

Symonds: Ρώτα τον αν είναι καλά;

Μηχανικός: Είσαι καλά; Είσαι καλά;

Μηχανικός: Ο Fernando μόλις πέρασε από το σημείο.

Μηχανικός: OK, κίτρινη σημαία.

Piquet: Ναι, χτύπησα το κεφάλι μου στο πίσω μέρος. Νομίζω ότι είμαι καλά.

Μηχανικός: OK, κατανοητό.

Symonds: Εντάξει… (δεν ακούγεται), σταμάτα τον.

Μηχανικός: Safety car, safety car, safety car, safety car. Fernando, safety car, πέρνα στο πρόγραμμα τρία.

Symonds: Πες του να είναι προσεκτικός, νομίζω ότι είναι η στροφή 17.

Μηχανικός: F***, ήταν σοβαρό ατύχημα.

Briatore: F******* hell, δεν είναι οδηγός αυτός.

Symonds: Σε ποια θέση είναι ο Fernando;

Μηχανικός: Ήμασταν στην 20η, και τώρα είμαστε οι πρώτοι πίσω από το safety car.

Symonds: Ναι, δεν…

Μηχανικός: Θα περάσει, αλλά πρέπει να περιμένει.

Briatore: Σε ποια θέση είμαστε μετά από όλα αυτά;

Symonds: Για να είμαι ειλικρινής, δεν γνωρίζω Flavio. Πρέπει να είναι καλά τα πράγματα για τον Fernando. Αλλά ειλικρινά δεν ξέρω σε ποια θέση είναι.

Τέλος ο Ο Piquet Jr ανάφερε μεταξύ άλλων ότι ο Fernando Alonso δεν υπήρχε περίπτωση να μην ήξερε τι συνέβαινε, καθώς η στρατηγική που επέλεξε ο ίδιος και η ομάδα φανέρωναν ξεκάθαρα ότι κάτι θα συμβεί νωρίς στον αγώνα.

«Ο Fernando τα ήξερε όλα. Δεν μπορούσε να το αγνοήσει. Αν είσαι στη 15η θέση του grid σε σιρκουί δρόμου, δεν υπάρχει νόημα να βγαίνεις χωρίς καύσιμο. Το πολύ να περάσεις 3 μονοθέσια και μετά, στον τελευταίο ανεφοδιασμό θα μείνεις εκεί που είσαι. Δεν έχει λογική αυτή η στρατηγική», είπε ο Piquet στην ισπανική εφημερίδα Diario Sport.

Ο Alonso, από τη μεριά του, είχε δηλώσει την προηγούμενη εβδομάδα ότι δεν γνώριζε τίποτα για το συγκεκριμένο συμβάν, αλλά τώρα έρχονται στο φως νέα δεδομένα.

[Via : MSFREE]