H ολοκαίνουργια γενιά του Ford Focus παρουσιάστηκε στο Detroit. Η 3η γενιά του πετυχημένου μοντέλου είναι το πρώτο από μια σειρά οχημάτων που κατασκευάζεται πάνω στην νέα C πλατφόρμα που η Ford ευελπιστεί ότι θα αυξήσει κατά πολύ τις πωλήσεις. Η πλατφόρμα σύμφωνα με τους υπεύθυνους της Ford κάνει το αυτοκίνητο οικονομικότερο, ποιοτικότερο,ασφαλέστερο και τεχνολογικά προηγμένο σε σχέση με οποιοδήποτε προηγούμενο Ford.

Ο φιλοσοφία του σχεδιασμού του αυτοκινήτου “kinetic design” ξεχωρίσει για τις σπορ γραμμές του ενώ στο εσωτερικό τα πάντα είναι έτσι σχεδιασμένα έτσι ώστε να βοηθούν τον οδηγό. Στον εξοπλισμό του νέου Focus συναντάμε το νέο SYNC, σύνδεση Bluetooth, οθόνη 8″, κάμερα οπισθοπορείας καθώς και ημιαυτόματο σύστημα παρκαρίσματος. Επίσης διαθέτει ηλεκτρικά υποβοηθούμενο τιμόνι που προσφέρει καλύτερη ακρίβεια ενώ συμβάλει στην μείωση της κατανάλωσης. Επίσης διαθέτει στο σύστημα “Dynamic Cornering Control” το οποίο κατανέμει την ροπή με τέτοιον τρόπο ώστε να εξαλειφθεί η υποστροφή.

Μηχανικά στην αγορά της Αμερικής έχει ανακοινωθεί ένας 2.0 λίτρων βενζινοκινητήρας απόδοσης 155 ίππων που συνδυάζεται με αυτόματο 6-τάχυτο κιβώτιο διπλού συμπλέκτη ενώ στην Ευρωπαϊκή αγορά αναμένονται και 1600αριδες κινητήρες. Το αυτοκίνητο θα αρχίσει τις παγκόσμιες πωλήσεις του το 2011 σε sedan και hatchback εκδόσεις ενώ μέσα στο 2012 θα παρουσιαστεί και μία ηλεκτρική έκδοση που θα κατασκευαστεί στο εργοστάσιο του Michigan.

[Πηγή: Ford]

Δελτίο Τύπου

  • xristos

    Καλό το σχέδιο. Ωστόσο νομίζω ότι χρειάζεται κάποιο “ραφινάρισμα” τόσο το μπρος όσο και το πίσω μέρος στην ευρωπαϊκή του έκδοση. Πάντως σαν το πρώτο ρηξικέλευθο focus (1998) δεν νομίζω εύκολα να ξαναυπάρξει.

    • Να σου πω την άποψη μου; Δεν μου άρεσε σχεδιαστικά το νέο φοκους. Το πρώτο φοκους όντως ήταν πολύ μπροστά από την εποχή του αλλά οι επόμενες 2 γενιές δεν μου λένε κάτι δυστυχώς. Τα βρίσκω παγερα αδιάφορα χωρίς να έχουν να παρουσιάσουν κάτι το πρωτοποριακό όπως έκανε η VW με τους tsi πχ

    • george

      συμφωνω εν μερει για αυτα που λες για το σχημα του και ειναι σεβαστη η αποψη σου ομως αληθεια τωρα θεωρεις ωραιο τον σχεδιασμο του golf 6?Οσο για το αν η ford παρουσιαζει κατι πρωτοποριακο για την τριτη γενια του φοκους σε παραπεμπω στα εξης…ford sync,my ford touch,EPAS,Dynamic cornering control,Auto parking,κιβωτια διπλου συμπλεκτη Powershift,νεοι κινητηρες με την ονομασια ecoboost,καμερα οπισθωπορειας και καθε μερα προστιθενται και αλλα στην λιστα εξοπλισμου.Τεχνολογικα το φοκους αυτο δεν παιζεται.Ειναι αραγε τυχαιο οτι η vw θελει διακαως να εχει ετοιμο το golf 7 το 2012?Ενω το golf 6 βγηκε μολις το 2009.Μαλλον οχι….H vw καταλαβε το λαθος της και ψαχνει τροπο να επανορθωσει…..

    • Είδες πουθενά να λέω ότι μου αρέσει το νέο Golf; Προσωπικά, όπως έχω γράψει αρκετές φορές, έχω Golf 5 και δεν σκοπεύω να πάρω το 6αρι αφού δεν μου άρεσε καθόλου σχεδιαστικά.

      Δεν θα προσπαθήσω να υπερασπιστώ καμία από τις δύο εταιρίες και ούτε να εκθειάσω τις τεχνολογίες που προσφέρουν στα νέα μοντέλα τους.

      Όσο για το Golf 7, η VW αναγκάστηκε να βγάλει στην παραγωγή το 6αρι ώστε να μειωθεί το κόστος παραγωγής επειδή το 5αρι τους κόστιζε ένα σκασμό λεφτά. Γι’αυτο αν δεις το Golf 6 είναι στην ουσία ένα facelift του 5 μιας και σχεδόν ΟΛΑ τα συστήματα του είναι ίδια (σασί, ηλεκτρονικά, διαφορικά (αν εξαιρέσεις το XDS), φρένα, καθίσματα, πόρτες κτλ)

      Ουσιαστικά το νέο Golf θα είναι το 7 αλλά και πάλι σύμφωνα με τις φωτογραφίες που έχουν κυκλοφορήσει πάλι δεν μου αρέσει σχεδιαστικά.

    • markos

      Συμφωνώ .Aξεπέραστη η επανάσταση του πρώτου focus.

  • george

    Συμφωνα παντα με την vw το 7αρι θα εχει πολλες αλλαγες.Ο χρονος μονο θα δειξει….