Πιστή στο νέο trend η Audi, μας παρουσίασε στη Γενεύη την υβριδική έκδοση του νέου A8. Επίσημα δεν είναι το μοντέλο παραγωγής αφού φέρει την ονομασία “near-production concept” όμως το υβριδικό A8 διαθέτει έναν 2.0 TFSI κινητήρα 211 ίππων με 35 κιλά ροπής συνδυαζόμενο με έναν ηλεκτροκινητήρα 33 kW (45 ίππων) με 21.5 κιλά ροπής. Η συνολική ιπποδύναμη ανέρχεται στα 245 άλογα με την ροπή να ξεπερνά τα 48 κιλά επιτρέποντας του να κάνει τα 0-100 χλμ/ώρα σε 7.6 δευτερόλεπτα προτού πιάσει τα 235 χλμ/ώρα όπου είναι η τελική του ταχύτητα.Η μέση κατανάλωση του ανέρχεται στα 6.2 λίτρα/100 χλμ με τις εκπομπές CO2 να είναι 144 γρ/χλμ.

Το A8 Hybrid θα μπορεί να κινηθεί αποκλειστικά με τον ηλεκτροκινητήρα για 2 χλμ με ταχύτητες έως 65 χλμ/ώρα. Αναμένεται να βγει στην παραγωγή μέσα στο 2011. Απόλαυσε τις live φωτογραφίες από την επίσημη παρουσίαση και μάθε περισσότερα από το δελτίο τύπου.


Δελτίο Τύπου

[Πηγή: AutoBlog.com]

  • Panos225

    …Και αναρωτιεμαι: Γιατι οι λιμουζινες πρεπει να εχουν θυριωδεις κινητηρες με ασθενικες ιπποδυναμεις οταν ενας 2.0l κινητηρας με μια αυξηση στην πιεση του turbo την πλησιαζει; {(αν οχι την περναει) αν θυμαμαι καλα η Mercedes σκοπευε να βγαλει μια S-class με κινητηρα diesotto και το μονο που δεν ειχαν καταφερει ειναι ο τετρακυλινδρος να ακουγεται σαν 8κυλινδρος ή 12κυλινδρος γιατι πειραζε στα αφτια των πλουσιων.Το οτι απεδιδε παραπανω ιππους απο τον 3.500cc ενα μοτερ 1.800cc(αν θυμαμε καλα) και καταναλωνε τα μισα,δεν τους πειραζε.!!!!!!}

    • Για τον μόνο λόγο ότι τα 2.000cc ακούγονται και είναι πολύ λιγότερα από τα 5.000cc του πλούσιου γείτονα.

      Πολύ απλά δεν τους νοιάζει στην τελική άμα δεν βγάζει πολλά άλογα μια λιμουζίνα. Άμα θέλουν θηριώδη ιπποδύναμη, τα σκάνε και παίρνουν ένα από τα πολλά supercar που κυκλοφορούν.

      Αυτοί οι άνθρωποι δεν υπολογίζουν το best value for money αυτοκίνητο αφού μπορούν να αποκτήσουν ότι θελήσουν όποια στιγμή το θελήσουν. Αυτό το έχουν καταλάβει πολύ καλά οι αυτοκινητοβιομηχανίες και το εκμεταλλεύονται στο έπακρο.

  • Panos225

    Σωστα!