Τις πρώτες λεπτομέρειες του Metropolis Concept έδωσε στην δημοσιότητα σήμερα η Citroen το οποίο θα παρουσιαστεί επίσημα τον Μάιο στην έκθεση της Shanghai. “Σχεδιασμένο ως φόρο τιμής στην υπέρμετρη ανάπτυξη των αγορών της Κίνας” το αυτοκίνητο φαίνεται ότι αποτελεί τον μεγάλο αδερφό του GQ concept και είναι βαμμένο με χρώμα “Pearl Silk” το οποίο μπορεί να αλλάζει χρώμα ανάλογα με τις συνθήκες φωτισμού.

Το συνολικό του μήκος του ξεπερνά τα 5.3 μέτρα και μηχανικά το Metropolis αποτελεί ακόμη μια υβριδική πρόταση των Γάλλων που συνδυάζει αυτή την φορά έναν V6 2.0 λίτρων απόδοσης 272 ίππων με έναν ηλεκτροκινητήρα 70 kW. Η συνολική ιπποδύναμη αγγίζει τα 460 άλογα με 43 κιλά ροπής με τις εκπομπές Co2 να περιορίζονται μόλις στα 70 γρ/χλμ με το αυτοκίνητο να κινείται στις χαμηλές ταχύτητες αποκλειστικά από τον ηλεκτροκινητήρα.

Η κίνηση μεταδίδεται σε όλους τους τροχούς μέσω ενός 7-τάχυτου αυτόματου κιβωτίου διπλού συμπλέκτη ενώ έχει τοποθετηθεί και μια βελτιωμένη υδροπνευματική ανάρτηση. Περισσότερες λεπτομέρειες στις 1η Μαίου όπου θα παρουσιαστεί επίσημα. Ως τότε δείτε τις πρώτες φωτογραφίες στη συνέχεια.

[Πηγή: Citroen]

Δελτίο Τύπου (κάντε κλικ για να το διαβάσετε)

Σχεδιασμένο για να «αποτίσουμε φόρο τιμής για την ανάπτυξη έκτακτη Κίνας», η Μητρόπολη μοιάζει με ένα μεγαλύτερο, πιο κομψή ιδέα GQ. Διαθέτει κομψή προβολείς, κοίλο πίσω παράθυρο, και «χρώμα Pearl μεταξιού» (το οποίο αλλάζει χρώμα ανάλογα με τις συνθήκες φωτισμού).

Ως ένα plug-in υβριδικών, η Μητρόπολη διαθέτει 272 PS (200 kW / 268 bhp), 2.0-λίτρων βενζινοκινητήρα V6 και ένα ηλεκτρικό κινητήρα που παράγει 55 PS (40 kW / 54 ίππων), σε 95 PS (70 kW / 94 bhp ). Σε χαμηλές ταχύτητες, το αυτοκίνητο τροφοδοτείται αποκλειστικά από τον ηλεκτροκινητήρα. Κατά τη διάρκεια τυπική καθημερινή μετακίνηση, ο βενζινοκινητήρας τρέχει την επίδειξη. Όταν περισσότερη δύναμη απαιτείται, το ηλεκτρικό κινητήρα και τη βενζίνη έργο του κινητήρα, προκειμένου να αποτελέσουν μια συνδυασμένη 460 PS (345 kW / 454 hp) και 430 Nm (317 lb-ft) της ροπής. Παρά το γεγονός ότι μια πραγματική δύναμη, η Μητρόπολη έχει «εκπομπές CO2 μόλις 70g/km» η οποία «περίπου το ένα πέμπτο από ότι ένα συμβατικό κινητήρα με ισοδύναμες επιδόσεις.”

Άλλα καλούδια περιλαμβάνουν Hydractive ανάρτηση, κίνηση στους τέσσερις τροχούς, και ένα ενεργό πίσω αεροτομή.

Δείτε για περισσότερες πληροφορίες που θα κυκλοφορήσει τον επόμενο μήνα.

Μετάφραση από:
Μετάφραση στα:
Προτείνετε μια καλύτερη μετάφραση