H Volkswagen παρουσίασε το Golf blue-e-motion concept, ένα πλήρως ηλεκτρικό Golf το οποίο θα είναι έτοιμο για παραγωγή το 2013. Το Golf blue-e-motion concept εφοδιάζεται με έναν ηλεκτροκινητήρα 85 kW (115 ίππων) ο οποίος τροφοδοτείται από μπαταρίες ιόντων λιθίου. Η ροπή του αγγίζει τα 27 κιλά ενώ η αυτονομία του ανέρχεται στα 150 χλμ. Τα 0-100 χλμ/ώρα έρχονται σε 11.2 δευτερόλεπτα με την τελική ταχύτητα να αγγίζει τα 140 χλμ/ώρα. Το βάρος του δεν ξεπερνά τα 1.545 κιλά, 205 περισσότερο από το Golf BlueMotion TDI με DSG.


Η Volkswagen θα κατασκευάσει το 2011 500 Golf blue-e-motion στα οποία θα γίνουν οι απαραίτητες δοκιμές εξέλιξης ώστε το 2013 να παρουσιαστεί η έκδοση παραγωγής του αυτοκινήτου. Η Volkswagen σκοπεύει να τοποθετήσει το σύστημα αυτό και στο Jetta (Jetta blue-e-motion) το οποίο θα παρουσιαστεί και αυτό το ίδιο έτος. Ο ίδιος ηλεκτροκινητήρας είναι πιθανό να τοποθετηθεί και στο Up blue-e-motion city car (το ηλεκτρικό μοντέλο παραγωγής του πρωτότυπου Up! concept που παρουσιάστηκε στη Φρανκφούρτη τον περασμένο Σεπτέμβριο).

Η Γερμανική κυβέρνηση έχει θέσει ως στόχο να υπάρχουν στους δρόμους της 1.000.000 ηλεκτρικά αυτοκίνητα μέχρι το 2010 και η VW ευελπιστεί να κατέχει ένα μεγάλο ποσοστό από αυτά τα αυτοκίνητα.

Το εργοστάσιο του Wolfsburg φαίνεται ότι θέλει να μπει δυναμικά στον χώρο των υβριδικών και ηλεκτρικών αυτοκινήτων αφού μετά το Touareg Hybrid ανακοίνωσε τα Golf/Jetta blue-e-motion ενώ δεν είναι απίθανο να παρουσιάσει υβριδικές εκδόσεις του Golf και του Passat μέχρι το 2013.

[Πηγή: Volkswagen]

Δελτίο Τύπου (κάντε κλικ για να το διαβάσετε)

  • johnnyxp64

    φυσικα ειναι αχρηστο εκτος πολης

    150 χλιομετρα να πας που ? τρικαλα βολο μονο?
    και ποση ωρα φορτισμα παρακαλω?

    πρεπει για μενα να φτασουν τουλαχιστον τα 500χιλιομετρα αυτονομιας με τελικες 160χιλιομετρων (να φτανω πριν τα κτελ) και να θελει γεμισμα το πολυ 3 ωρες μετα για αλλα 500 η 1 ωρα για αλλα 250

    • johnnyxp64

      δεν νομιζω οτι ζηταω πολλα! ειμαστε στο 2010 και αντι να τρονε λεφτα σε οπλικα συστηματα και να κανουν τα σουπερ ντουπερ οπλα ας τα δωσουν στην ερευνα ηλεκτροκινησεις και υδρογονου να κανουν απαδες οι ερευνητες.

  • Το πρόβλημα βρίσκεται στις μπαταρίες ιόντων λιθίου που έχουν μείνει πολύ πίσω σε ότι αφορά την τεχνολογία τους.

    Για να έχουμε μεγάλη αυτονομία με τις μπαταρίες που υπάρχουν αυτή τη στιγμή θα πρέπει να τοποθετήσουν αρκετές μέσα στο αυτοκίνητο με αποτέλεσμα να αυξηθεί και το βάρος του.

    Κάτσε, μέχρι το 2013 έχουμε ακόμη καιρό

    • johnnyxp64

      καλα καιρο εχουμε, λεφτα δεν εχουμε LOL
      κουβεντα να γινεται, γκαμο το Ελλαντα μου γκαμο.

    • :D :D

    • johnnyxp64

      τι ειν τουτο? εχω εικονιδιο απο ποτε? πως κι ετσι πηρα προαγωγη? pssssssssss αυτα ειναι! τουλαχιστον εχουμε κι εσας που μας δινεται κατι οι οιπολοιποι απλα μας περνουν!

    • ΛοΛ, απλά άλλαξα την επιλογή μέσα στο blog. Κάτσε να σου δώσω άλλο!

  • johnnyxp64


    autoblogger:

    ΛοΛ, απλά άλλαξα την επιλογή μέσα στο blog. Κάτσε να σου δώσω άλλο!

    oxi mou aresi!!! einai kafros ligo san emena :P

    • Τα άλλαξα πάλι… δοκιμές κάνω :P

  • pan an

    27 kila rophs apo ton hlektrokinhthra twn 115 ippwn? ela panagia mou! an einai etsi to pairnw me kleista matia!

    • Όλοι οι ηλεκτροκινητήρες έχουν μεγάλη ροπή!

    • johnnyxp64

      και μετα απο 100χιλιομετρα γιατι αμα το γκαζονεις σιγα μην βγαλει 150, σταματα για μπριζα! παντα βεβαια μπορεις να κουβαλας και μια μπαλαντεζα …..

      ροπη ειναι το μονο που θα ειχεις, αυτονομια ειναι ομως το μεγαλητερο προβλημα,,,,μεχρι να κανουμε νεες μπαταριες, η μεχρι οι βρομοπετραιλεαδες μας επιτρεχουν να φτιαξουμε νεες μπαταριες!