Μπορεί να μοιάζει με την έκδοση S-Line του Audi A1, αλλά ετούτο εδώ το μικρο, μόνο “μικρό” δεν είναι. Και τι εννοώ; Έχει μεγαλύτερες απολήξεις εξατμίσεων, μεγαλύτερα δισκόφρενα και δαγκάνες και πιο φουσκωμένα φτερά. Ύποπτα πράγματα δηλαδή, που αν επαληθευτούν τότε σίγουρα θα έχουμε ένα δυναμικό και γρήγορο μικρο A1. Και τι χρειάζεται ένα γρήγορο αυτοκίνητο; Ένα δυνατό και αξιόπιστο κινητήρα. Τι καλύτερο λοιπόν απο τον τετρακύλινδρο 1.4 twin charger της μαμάς VW με τους 180 ίππους; Όπως και στην περίπτωση των αδελφών Seat Ibiza Cupra, VW Polo GTI και Skoda Fabia RS, έτσι και το AUDI S1 θα χρησιμοποιεί το 7-ταχυτο DSG κιβώτιο ταχυτήτων που για την περίπτωση η Audi το ονομάζει S-Tronic. Λες να το βγάλουν και σε έκδοση Quatrro και να μας τρελάνουν τελείως;


[Πηγή: topspeed]

  • Όλα καλά και είμαι σίγουρος ότι θα είναι πολύ καλό αμάξι. Αλλά με την τιμολογιακή πολιτική της Audi πόσοι θα είναι διατεθιμένοι να πληρώσουν 30+ χιλιάρικα για ένα μικρό αμάξι; Την ίδια στιγμή μάλιστα που σχεδόν όλα τα Hot hatches είναι στην ίδια περίπου τιμή!

  • funster

    Την στιγμη μάλιστα που κυκλοφορουν αλλα 3 αδερφακια του (προκειται για 4διδυμα, ζωη να ‘χει η μαμα VW) που θα τιμολογουνται 10 με 15 χιλιαδες ευρω φθηνοτερα, προσφεροντας τα ιδια πραγματα, έοντας όμως διαφορετικό ονομα και οψη ωστε να μην τα μπερδευουμε εντελως μεταξυ τους.

    Όμως, εν τελει προκειται για πανομοιοτυπα αδεφια, αφου φερουν το ιδιο γονιδιακο υλικό!

    Και οπως ειχε πει προ ετων ο προεδρος του roup (αν θυμαμαι καλα τη θεση του) , δεν βρισκω πλέον, το λογο να προτιμησει κανεις ενα Α4 απο ενα Octavia..

  • Panos225

    Παιδες, συμφωνω απολυτα μαζι σας. Αλλα καποιοι ειναι ”κολλημενοι” (χωρις καμια κακια το λεω) με τα ακριβα αυτοκινητα που μπορει να ειναι ΙΔΙΑ με το ταπεινοτατο αδερφακι που εχει ακριβως τις ιδιες επιδοσεις-φρενα-αμαξωμα-χωρους κτλ, αλλα για λογους κυρους (και γιατι το προτυμουν και οι κοπελες πιο πολυ) να θελουν-πρεπει να το παρουν.
    Αλλωστε πρεπει ΚΑΙ η Audi να πουλησει, γι αυτο το βγαζει. Δεν θα κανει το ιδιο νουμερο πωλησεων με τις προαναφερθησες αδελφοεταιριες (που μπορει ομως να τις κανει ή και να τις ξεπερασει, κανεις δεν το ξερει) απ την στιγμη ομως που θα το παραγει, θα πρεπει και να πουληθει. Και οπως μας ελεγε ενας καθηγητης marketing : για καθε ενα αυτοκινητο που φτιαχνεται υπαρχει και ενας αγοραστης. Το θεμα ειναι ποιος θα ειναι ο πιο καλος πωλητης ωστε να του το πουλησει πρωτος απ τον αλλο.
    Και οπως λεει και ενας φιλος μου που εχει ενα Α3 1.8Τ 150ps (wanna be S3) , εσυ (δηλαδη εγω που εχω το Leon FR 1.8 20vt 180ps, που μηχανικα ειμαστε ιδιοι, μεχρι και στο ταμπλο και στα καθισματα) θα παρκαρεις στο δρομο ενω εγω πανω στο parking του club ή στα μπουζουκια. Ακομα και ενας γειτονας μου πηρε πριν κατι μερες Α3 1.4 tsi 122ps και με extra εξοπλισμο που εφτασε 28.500 γιατι……..απλα θελει να εχει Audi και στην τελικη καλα κανουν και τα δινουν αφου το γουσταρουν. Εγω δεν εχω και δεν δινω. Αν φτασω στα σχεδον 30.000 θα παρω κατι αλλο. Και πιστευω οτι θα ειναι χαζομαρα της Αudi – Karenta αν το τιμολογισει τοοοοοοοοοσο υψηλα την στιγμη που υπαρχουν αλλες 3 ιδιες ακριβως προτασεις.
    Μην μενουμε ομως μονο στην αγορα αλλα και στα service που στην Audi λογικα θα ειναι πολυ πιο ακριβα απο Seat-Skoda.
    Δηλαδη αν το εβγαζαν οι Porsche, η Buggati και η Lamborgini (στον ιδιο ομιλο ανοικουν) θα επρεπε να κοστολογουνται το φθηνοτερο 70.000 ευρω; Ημαρτον ρε σεις……

  • Panos225


    Panos225:

    Παιδες, συμφωνω απολυτα μαζι σας. Αλλα καποιοι ειναι ”κολλημενοι” (χωρις καμια κακια το λεω) με τα ακριβα αυτοκινητα που μπορει να ειναι ΙΔΙΑ με το ταπεινοτατο αδερφακι που εχει ακριβως τις ιδιες επιδοσεις-φρενα-αμαξωμα-χωρους κτλ, αλλα για λογους κυρους (και γιατι το προτυμουν και οι κοπελες πιο πολυ) να θελουν-πρεπει να το παρουν.Αλλωστε πρεπει ΚΑΙ η Audi να πουλησει, γι αυτο το βγαζει. Δεν θα κανει το ιδιο νουμερο πωλησεων με τις προαναφερθησες αδελφοεταιριες (που μπορει ομως να τις κανει ή και να τις ξεπερασει, κανεις δεν το ξερει) απ την στιγμη ομως που θα το παραγει, θα πρεπει και να πουληθει. Και οπως μας ελεγε ενας καθηγητης marketing : για καθε ενα αυτοκινητο που φτιαχνεται υπαρχει και ενας αγοραστης. Το θεμα ειναι ποιος θα ειναι ο πιο καλος πωλητης ωστε να του το πουλησει πρωτος απ τον αλλο.Και οπως λεει και ενας φιλος μου που εχει ενα Α3 1.8Τ 150ps (wanna be S3) , εσυ (δηλαδη εγω που εχω το Leon FR 1.8 20vt 180ps, που μηχανικα ειμαστε ιδιοι, μεχρι και στο ταμπλο και στα καθισματα) θα παρκαρεις στο δρομο ενω εγω πανω στο parking του club ή στα μπουζουκια. Ακομα και ενας γειτονας μου πηρε πριν κατι μερες Α3 1.4 tsi 122ps και με extra εξοπλισμο που εφτασε 28.500 γιατι……..απλα θελει να εχει Audi και στην τελικη καλα κανουν και τα δινουν αφου το γουσταρουν. Εγω δεν εχω και δεν δινω. Αν φτασω στα σχεδον 30.000 θα παρω κατι αλλο. Και πιστευω οτι θα ειναι χαζομαρα της Αudi – Karenta αν το τιμολογισει τοοοοοοοοοσο υψηλα την στιγμη που υπαρχουν αλλες 3 ιδιες ακριβως προτασεις.Μην μενουμε ομως μονο στην αγορα αλλα και στα service που στην Audi λογικα θα ειναι πολυ πιο ακριβα απο Seat-Skoda.Δηλαδη αν το εβγαζαν οι Porsche, η Buggati και η Lamborgini (στον ιδιο ομιλο ανηκουν) θα επρεπε να κοστολογουνται το φθηνοτερο 70.000 ευρω; Ημαρτον ρε σεις……

  • Panos225

    Μαλλον το εγραψα 2 φορες ….
    Sorry

  • mika

    Panw katw symfwnw me olous..To A1,gia kapoio logo pou mono h edw antiproswpeia gnwrizei einai paraloga akribo gia thn Ellada, 3-3500 to 1.2 kai 4.5-5000 to 1.4, apo Germania…Mhn akousw blakeies gia dasmous kai forous polyteleias,afou ta kybika einai liga..Apla,gnwmh mou einai pws theloun na eksargyrwsoun grhgora th ptwsh pwlhsewn pou yphrxe toso kairo logw krishs, me kati pou einai fresko,trendy,elkystiko sto mati kai endiaferei megalo eyros agorastwn..
    Oi katoxoi Audi,sigoura tha to paroun,afou sygkentrwnei oti exoun ta megala montela,se pio mikrh syskeyasia, san 2o car gi aytous h gia th gynaika h th korh tous…
    Oi neoi agorastes omws,pou tha endiafer8oun gi ayto,8a apo8aryn8oun apo th timh..Ki einai krima..To aytokinhto apo mono tou, einai yperoxo..To eida apo konta..Gerodemeno,poiotiko,ki epithetiko apo gwnies..Kia logw anwterwn ylikwn kai kyrous,safws eprepe na einai pio akribo apo Ibiza, kai Polo…
    Oxi omws TOSO akribo..Ekei pou h Audi, tha mporouse na exei 10000 agorastes,twra tha exei xilious…Ki apo aytous, oi pio polloi tha exoun hdh Audi..Aytoi pou tha agorazan prwth fora,tha to broun poly akribo kai tha doun allou…Ki einai krima..
    Oi times tou antanakloun aytes tou Mini,allwste ayto stoxeyei..Mporouse na exei pio epi8etikh politikh, omws…Kai san fresko sxedio kai proion,8a eixe megala wfelh..
    Exw ena A3,me trabhkse amesws to A1,gia na to antikatasthsw me kati pio compact kai pio sbelto,afou tha koitaza to 1.4 Stronic…Me tipota omws den ta dinw,oso ki an latreyw th firma,giati etsi opws to thelw,basika opws einai to diko mou,paei panw apo 30..Ki einai krima..
    Eida apo konta to POLO GTi, einai yperoxo kai tsampa sta 19400…H eykairia ths xronias,oso meinei etsi..

    Thelw na pisteyw h Audi na kanei thn ekplhksh kai na to krathsei konta sta 30..Sxedon to idio me to Cooper S dhladh,mia kai me to Chilli paketo pou exoun 11 sta 10 Cooper S, apo 30 ksekinaei ki ayto.
    Tote,sykritika panta, tha einai eykairia se sxesh me to 1.4…Opws einai kai to POLO GTI se sxesh me ena 1.2 TSI DSG.
    Makari…Time will tell.

    Sorry gia to megalo comment

  • mika

    Epishs,quattro dystyxws den paizei,giati h platforma ayth pou basizontai kai ta Polo Ibiza,den yposthrizei tetrakinhsh…
    Ara tha einai to 1o S car pou 8a exei mprostinh mono kinhsh..

  • funster


    mika:

    Eida apo konta to POLO GTi, einai yperoxo kai tsampa sta 19400…H eykairia ths xronias,oso meinei etsi..

    Η τιμή αυτη του Polo GTi ειναι προσωρινή? Δεν ειναι η στανταρ τιμή πώλησης του ?

    Πάντως να παίρνεις το Polo GTi στα 20.000 και το S1 στα 30.000 το λες δυσαναλογη διαφορά αξίας-κόστους..
    Τόσο πιο πολύ κύρος έχει το Α1 πια..

    • mika

      O idios o pwlhths pisteyei pws einai timh lansarismatos kai syntoma,apo th nea xronia, tha anebei panw apo ta 20…
      Sth Germania, epanalambanw kanei 22500!

  • Panos225

    Φιλε Mika, συγκριτικα με το Mini (BMW) Cooper S και το Α1 1.4 tsi το λες ευκαιρα. Συγκριτικα ομως με αυτοκινητα που σου δινουν ΠΟΛΥ πιο μεγαλους χωρους,ε,,…..δεν το λες και ευκαρια. Μαλλον το αντιθετο. Και αν ειναι να δωσω 30.000+ ευρω για να παρω ΜΟΝΟ κυρος παραπανω (που δεν με νοιαζει ΚΑΘΟΛΟΥ) απ το Polo, περνω το Polo καλυτερα και τα 10.000 τα διαθετω για βενζινη , ασφαλειες και βελτιωση. Και συμφωνω με τον Funster. Tooooooσο κυρος μπορει να διαθετει πια που να τιμαται 10.000ευρω παραπανω;;;;;;;;;
    Μαλλον η εδω αντιπροσωποια θελει λιγακι , λιγουλακι βρε παιδι μου, να κονομισει παραπανω, να βγαλει τις ζημιες της κρισης, γνωμη μου.
    Να ειχε το Polo 20.000 και το A1 22.000, να πω ναι, με 2.000 περνεις Αudi. Αλλα 10.000; Με 30.000 βρισκεις μτχ S3 του 2007. Και 265ps και κυρος!!!!!

    • Mika

      File Pano,ksexnas kati..Aytos pou koitazei ena Cooper S h ena S1 twra, den ton noiazei ti allo pairnei me ta idia lefta..Ayto epi8ymei,ayto tha apokthsei..Mporei na exeis dikio esy kai na mpaineis sth logikh me 30 xiliarika pairnw Golf GTi, Leon Cupra, Octavia RS, ante kai kana TypeR h MPS se prosfora, ki egw to exw skeftei polles fores ayto..Ayto omws den leei tipota gi ekeinon..An exei anagkh kai apo xwrous,fysika tha dei ayta..An omws latreyei thn emfanish,to styl kai to compact package twn montelwn,ki yparxoun ki alla aytokinhta sthn oikogeneia,ayta tha koitaksei kai as mhn einai sygkritika eykairies…
      Ola eksartontai,apo tis anagkes sou alla kai to portofoli sou..
      Opws eipa ki egw pio panw,sto allo mou sxolio,ontws h antiproswpeia thelei na bgalei ta spasmena..La8os ths omws..Ki ekshghsa thn apopsh mou, gia poio logo..
      Twra, an mpei kaneis sth logikh ti pairnw me 30000, ayto mporei na einai Cooper S, Rav 4 ,Opel Insignia Turbo h kai Mx5!!!Einai ti 8es na exeis,ti s aresei, h kai se merikous ti 8ene na lene pws exoun..
      Ontws,ena S3 2-3 etwn,einai mia pollh kalh eykairia,an baleis kai ta metaxeirismena mesa…

      To Cooper S m aresei poly,to exw skeftei arketes fores,alla me stamataei to gegonos pws einai ousiastika di8esio,ki as exw prosbash se alla cars..To S1 tha einai analogika,pio boliko san aytokinhto,ki as einai ligotero apolyto kai sportif..
      Twra,an baleis katw neo S1 h mtx S3, tha mplekseis kai den tha katalhkseis pou8ena!To exw kanei hdh kai kserw!!!Kai mhn ksexname,den einai mono h agora twn 30000 pes eyrw..Einai kai h katanalwsh,ta service,oi asfaleies ta telh kykloforias kai ta antalaktika pou ta synodeyoun kai diaferoun..Prepei ola na ta bazeis katw kai na deis ti se symferei…

  • funster

    Αν βαλεις και τα ελαφρως μεταχειρισμενα στο παιχνιδι σχηματιζεις μια λίστα δεκαδων επιλογων στα 30.000..

    Aυτα τα αμαξια δεν τα αγοραζεις με την λογικη αλλα με το συναισθημα. Ειναι fashion items και δεν περιμενεις πρακτικότητα κτλ, αλλα τα παίρνεις γιατι “γουσταρεις” να τα κατεχεις!

    Το θέμα ειναι οτι αν το S1 φτασει στα 30.000 τότε αντιπαρατίθεται ευθεως με το mini cooper s, και νομιζω οτι σαν fashion item αυτοκινητο δεν μπορει να σταθει απεναντί του.

    -Το mini ειναι κατι μοναδικό. Κατι ανεξαρτητο. Εχει μια ιστορικλη σημασία το ονομά του.
    -Ανίθετα το S1 ειναι κατι νέο που θα προσπαθήσει τωρα να εδραιωθεί, αρχιζοντας το παιχνίδι έχοντας φάει goal πριν την εναρξη.
    Το S1 δεν ειναι κάτι άλλο παρά ενα πιο deluxe πακετο του fabia και του ibiza.. Και αυτο στο image του ειναι μεγάλο πληγμα…
    Επειτα το design του δεν ειναι διαχρονικό και ρετρο όπως του mini. Συντομα θα χρειαστει ενα εκτενες face lift, και επειτα αντικατασταση..
    Ενω το mini εδω και σχεδον μια 10ετια, εχει μόνο καποια επιφανειακα μαζεματακια, μένωντας πιστο στην εικόνα του original mini.

    Και ολα αυτα μετράνε πιο πολύ από τα αν εχει αρκετους χώρους για τους πίσω, οταν ηδη έχεις κάνει την υποχώρηση της πρακτικότητας έναντι του fashion και του ife style.

  • Mika

    To oti basizetai se patwma kai mhxanika merh pou yparxoun kai se alla montela tou group, den to kanoun ena pio deluxe paketo aytwn,kata th gnwmh mou,ka8ws den exei kamia sxesh mazi tous se epipedo poiothtas,kyrous kai (gia mena) design..Kai den mpainei kan sth lista twn agorastwn enos Ibiza h Fabia,afou apey8ynetai allou..
    Twra,gia th sygkrish me to Cooper S,as perimenoume ta prwta tests prin bgaloume amesws porisma..Gnwmh mou einai pws mporei aneta na sta8ei apenanti tou..To Mini tha einai pio sportif kai apolyto odhgika,ayto to kseroume..
    To S1 omws,tha einai pio aneto se xrhsh kai symbiwsh,estw kai se baros ths apolyths symperiforas( syneidhth epilogh ths Audi,afou ayto 8eloun oi agorastes ths), pio xrhsimo san monadiko kai gia pollous prwto aytokinhto,pou mporei na baleis 2 filous pisw kai ta pswnia apo to supermarket xwris na rikseis ta ka8ismata, sigouro poly pio poiotiko apo to Mini opws hdh leei o entypos typos, exontas ki ayto mpolikes epiloges customizing..Kai fysika, tha einai poly grhgoro kai tha exei ena ekplhktiko kibwtio pou einai sfaira stis allages kai boh8os sth zougkla ths polhs, an 8es na tempeliazeis..
    Analogws loipon,ti 8elei o ka8enas, einai dyo diaforetika aytokinhta gia ekeinous pou 8eloun na ksexwrizoun,kai dialegoun opws swsta eipwthike me to synais8hma..
    Gia mena,mexri twra,to Mini htan sto diko tou dromo..Twra,pou to styl tou pia exei fore8ei, einai men diaxroniko alla den synarpazei pia, to S1 sygkrentrwnei sto diko mou biblio perissotera ticks…
    Kai an kanei ta idia lefta me to Mini,tha to protimousa…

  • funster

    ” Gnwmh mou einai pws mporei aneta na sta8ei apenanti tou.. ”

    Εγω δεν ανεφερομουν στην οδηγικη συμπεριφορά του, αλλα στο prestige αν θες που θα έχει.
    Και οταν ενα αμάξι φέρει το ιδιον ακριβως εσωτερικό κοσμο με τα “ταπείνα” δίδυμα αδερφάκια του, μόνο ένας φανταχτερός μανδύας, σαν αυτόν της Audi, δεν αρκεί για να σβήσει αυτήν την “πιτσιλιά” .

    Η οδηγική συμπεριφόρα του εκτιμω και εγω πως θα είναι κορυφαία για την κατηγορία. Βεβαια, ο αντιπαλος ειναι ο επι σειρας ετων αδιαμφισβητητος πρωταθλητης. Δεν ειναι κ ευκολη υπόθεση.
    Πιθανολογώ, με τη σειρά μου οτι θα κερδίζει σε φιλικότητα στην καθημερινή χρήση, αλλα μάλλον θα χάνει σαν απόλυτη μηχανή οδηγησης.
    Προσωπικά βάρος θα εδινα στον τομέα που φαίνεται να κερδίζει το S1.

    Να ρωτησω όμως, το S1 φερει ανεξάρτητη πίσω αναρτηση, όπως και το μινι ?
    Μεγάλο προσον αυτο για ενα super mini..

  • mika

    To prestige, einai poly nwris akoma na to krinoume..An omws krinw apo tis paraggelies pou ana thn Eyrwph arithmoun hdh panw apo 160000, to A1 exei kanei hdh megalo mpam..
    :-)
    Pragma pou gia mena deixnei pws o kosmos den to pisteyei san ena akribo Polo alla san ena mini A4,opws lene kai polla periodika..
    Edw, sto Ellada, m ayth th timh,na doume ti tha kanei..H Ellada omws einai poly mikrh san agora..Amelhtea,gia thn Eyrwph..
    An oi times tou ginoun kapoia stigmh pio logikes,tha paei poly kala pisteyw, mallon eimai sigouros..
    Oxi, to A1 den ferei dystyxws pisw aneksarthth anarthsh,alla exei hmiakampto..Etsi kai to S1..Opws ki ola ta alla kayta supermini, blepe 207 Mito Punto,klp..To Mini einai h lamperh eksairesh s ayth th kathgoria..

    • Panos225

      H Ellada omws einai poly mikrh san agora..Amelhtea,gia thn Eyrwph..

      Φιλε Μικα, καμια αγορα δεν μπορει να θεωρηθει-ειπωθει ως αμελητεα. Μικρη μπορεις να την πεις, οχι αμελητεα. Αν ηταν αμελητεα τοτε : 1. δεν θα εκαναν προσφορες οι αντιπροσωπιες, 2. δεν θα πιεζαν τους πωλητες να πιασουν τους στοχους τους και 3. δεν θα πιεζαν τα ιδια τα εργοστασια να πιασει το στοχο της η Ελλαδα, η Ισπανια ,η Ιταλια κτλ. Ολες οι αγορες ειναι αγορες ,αλλες μικρες αλλες μεγαλες.
      Πιστευεις οτι αν δεν πουληθει ΚΑΝΕΝΑ π.χ. Α1 ή Polo ή Ibiza ή Fabia ή Punto evo ή Fiesta ή Corsa ή i20 ή Yaris ή Micra κτλ δεν θα νοιαξει το καθε εργοστασιο γιατι δεν πουλησε στην Ελλαδα το μοντελο της; Απαντηση: Και βεβαια θα την νοιαξει και βεβαια θα ρωτησει το γιατι δεν πουλησε.
      Αρα καμια αγορα δεν θεωρηται ώς αμελητεα. Μικρη ισως, αμελητεα οχι.

  • Μια χαρά επιτυχία θα γίνει και στην Ελλάδα. Θα το βάλει ο ελληναράς 193 δόσεις με 0% προκαταβολή και θα το αποκτήσει, άσχετα αν μετά ματώσει για να το πληρώσει (αν φυσικά τα καταφέρει). Πολύ θα ήθελα να μάθω το ποσοστό των αυτοκινήτων (ιδιαίτερα αυτών με τιμή άνω των 50.000) πωλείται είτε τοις μετρητοίς είτε με λίγες δόσεις (12 έως 24). Είμαι πάρα πολύ περίεργος.
    Συμφωνώ πάντως οτι η αγορά της Ελλάδας είναι πολύ μικρή. Αν και στη κατηγορία “καινούρια αυτοκίνητα ανά κάτοικο” είμαστε πολύ ψηλά στις λίστες.

    • Mika

      File Pano,to meridio agoras enos A1 einai poly mikrotero synolika apo ayto enos Fiesta Polo Yaris klp sthn Ellada..Kai sygkritika m ayta,mporei na einai akoma kai amelhteo..
      Gia to A1, an poulhsei liga, tha ftaiei h timh tou ki oxi to amaksi..Gia ola ta alla pou einai eyreias katanalwshs, fysika kai noiazoun tis etaireies,koitazoun na doun an einai kalo to proion tous kai frontizoun na exoun antagwnistikes times me tous allous..O enas koitazei ton allo kai kanei tis prosfores..H Audi, den kanei prosfores…Pote…Ws twra…
      Stis dynates agores,Germania,Agglia,Belgio, klp to A1 tha poulhsei mia ki ontws oi paraggelies einai para polles..H Ellada sygkritika,einai kokkos sto saki me tis fakes..Fysika kai to dia8etoume ki ekei, alla den xwloskame kiolas giati den poulame trella..Allwste, einai sygkekrimena kommatia ana xwra, 5 panw 5 katw..

  • Mika

    Ki egw thn idia aporia exw Alx, eidika meta apo mia episkepsh mou sth BMW, opou sxedon ola ths ta “kala” aytokinhta einai s ayth th kathgoria..Kai mia matia pou eriksa sta mtx pou eixe dipla, m epeise pws TWRA, me th krish, einai h kalyterh stigmh gia kapoion na agorasei, an tou periseyoun fysika, ena kalo aytokinhto..
    Exoun pesei poly ta 3litra kai 3.5litra dietias,logw krishs,epeidh fysika menoun sta azhthta..Ki an kapoios einai kalos sta pazaria, kai exei to metrhtro, pisteyw mporei na riksei ki allo th timh..
    Gia kainouria fysika, oute logos..Aklafta pane..
    Gia metrhta,epishs oute logos..

    • Mika

      Ena kalo mtx dietias,ennoousa,me afthona extra…Yparxoun kales kai polles eykairies..

  • Panos225

    Και παλι δεν με καταλαβες τι ειπα φιλε Μικα. Δεν θεωρηται καμια αγορα αμελητεα αλλα μικρη.Και ναι αν πουλησει λιγα κομματια ή και καθολου στην Ελλαδα το Α1 ή το Α4 ή Bmw 520 ή το Alfa 159 ή το Κia Carens ή το Avensis ,καποια στιγμη θα παραξενεψει ΚΑΙ το εργοστασιο ο λογος ο οποιος ΔΕΝ πουλαει καθολου ή λιγο στην χωρα μας.

  • Πρώτα απ’όλα, να πω για να ξεκαθαριστεί οτι μιλάμε πάντα για σχετικά νούμερα. Δηλαδή πόσο έχει πουλήσει το Α1 συγκριτικά με τους ανταγωνιστές του. Δεν μπορούμε να πούμε οτι το Polo πχ πούλησε 5000 κομμάτια, το Α1 2.000 κομμάτια οπότε το Α1 δεν πουλάει. Είναι λάθος γιατί δεν είναι στην ίδια τιμή. Ούτε φυσικά μπορούμε να πούμε οτι το Polo GTI είναι ανταγωνιστής του Α1 μόνο και μόνο επειδή θα έχουν παραπλήσια τιμή. Για την κάθε αγορά η εταιρία θέτει κάποιους στόχους. Αν δεν πετύχουν αυτούς τους στόχους τότε σίγουρα θα γίνουν κάποιου είδους συζητήσεις για να βρουν τους λόγους. Αλλά δεν πρόκειται να χάσουν τον ύπνο τους οι Γερμανοί της Audi αν στην Ελλάδα πουλήσει λιγότερο απο ότι περιμέναν αλλά στην Γερμανία/Αγγλία/Ιταλία πιάσουν τους στόχους τους. Μην ξεγελιόμαστε νομίζοντας οτι μας δίνουν και πολύ σημασία. Μας δίνουν τόση σημασία όση μας αναλογεί απο τις πωλήσεις, δηλαδή λίγη έως ελάχιστη.

    • mika

      File Pano,ta panta einai sygkritika, ki einai analogws pws to blepei o ka8enas…Esy mporei na to blepeis mikro alla akoma aksiepaino,egw kai kapoioi alloi mporei na to 8ewroume poly mikro sto synolo tou antagwnismou gia na asxolh8oume kan…
      Me kalypse apolyta o filos Alx..
      :-)

    • Panos225

      Καταρχην να συμφωνισω με τον Funster στο παρακατω του σχολιο.
      Κατα δευτερον θεωρεις τον τοπο σου ,την χωρα σου πολυ μικρη και δεν ασχολησαι καν μ αυτη……..Σ ενδιαφερει ομως η Αγγλια, η Γερμανια,το Βελγιο,η Ιταλια, η Γαλλια το πως θα πανε οι εκει πωλησεις και οχι ο τοπος σου που την θεωρεις αμελητεα. Αντι να πεις οτι αν το S1 φτασει να πωληται στα 30.000ευρω στην αμοιρη Ελλαδα (οπως την λες) οτι ειναι ακριβο και θα πρεπει να ”πιεσουμε” κατα καποιο τροπο την εδω αντιπροσωπεια να ριξει την τιμη του, θεωρεις σωστο να μην ασχοληθεις καθολου με την αμελητεα ποσοτητα που θα πουληθει και ομως παρ’ολα αυτα θα σε νοιαξει το ποσες χιλιαδες πωλησεις θα κανει στην Γερμανια π.χ., στην χωρα παραγωγης που και πιο φθηνο ειναι απο οποιαδηποτε αλλη χωρα της Ευρωπης και ειναι περιπου 100 εκ. κατοικοι που μονο οι 10.000 να το παρουν απ αυτους ειναι ενα σημαντικοτατο μεριδιο.
      Και αν η εδω γενικη αντιπροσωπεια παραμενει ακριβη, τοτε το εργοστασιο να της αφαιρεσει την αντιπροσωπευση και να ερθει εδω σαν Audi Hellas, οπως εκανε και η Volvo επειδη δεν εκανε προσφορες και τις αναμενωμενες πωλησεις ο Σαρακακης, και να τα πουλαει πιο φθηνα απ οτι τωρα ωστε να γεμισει με Audi η Ελλαδα και να μεινει και ευχαριστημενο το εργοστασιο.

    • Mika

      Pano, tosh wra den katalabaineis gri ti leme, opote as stamathsw edw ki isws xreiastei na ksanadiabaseis ti leme pio panw…Ki as afhsoume ta e8nikistika sthn akrh,gia na to an 8ewrw to topo mou amelhteo,an ton agapw kai noiazomai klp..Ase me na to kserw egw ayto,kai einai ki asxeto me th koubenta mas…
      Sou ekshghsa,h estw prospathisa,pws to blepei o Germanos apo business point of view..Kai sou eipa poies agores koitaei kai stoxeyei…FYSIKA dia8etei ta montela tou kai sthn Ellada,alla otan koitazei ta charts kai kanei to review sto telos tou xronou,eimaste sta psila grammata..Den xwloskaei an poulhse h oxi, allou einai to pswmi eipame!Oti kalo, erthei apo thn Ellada, as erthei!Alliws, den ftaiei o Germanos an o lalakas o Ellhnas exei foro polyteleias kai to FPA sto 23%!!
      An den ta parei o Ellhnas,tha ta dia8esei allou eipame..
      Proswpika,den kserw giati exeis faei kapoio kollhma pws me noiazei na paei kala eksw, ki oxi edw…Posws me noiazei,oute gia th Germania,Agglia, klp, alla oute ki edw, afou den tha exw kana prosopiko ofelos apo oso kserw!!!!To idio kai to ayto einai…Gia xarh ths koubentas kai twn epixeirhmatwn,anaferame tis xwres aytes..Kai den milhsame kan kai th USA, otan mpei sto paixnidi ki arxisei na diathithetai ki ekei..Ekei na deis glentia!
      Twra, gi ayta pou les gia thn antiproswpeia, mazi sou..An einai aytos o dromos,as ginei ki etsi..Fine by me..
      Me bash ta 25600 tou 1.4 S-tronic, an er8ei sta 30 to S1, pali kala tha einai!!Den 8a einai FTHNO, alla me bash thn extra dynamh,ton pleon eksoplismo kai tis epidoseis,kalo tha einai…Kai sygkritika milwntas,pio symferon..Opws einai kai to Cooper S se sxesh me to aplo Cooper,gia ayto ki exei gemisei o kosmos apo dayta..Opws htan to S3 prin tis aykshseis se sxesh m ena A3 2.0 T .Q. Mono ta extra pou htan std sto S3 kalyptan th diafora…Opws einai kai to Polo GTI se sxesh me to 1.2 S-tronic..Klp klp..
      Etsi isws piestei h antiproswpeia na riksei tis times twn aplwn eksosewn se pio prosita epipeda,mia ki einai hdh ypertimologhmenes….Mporei ki oxi,alla pote den ksereis..

    • Panos225

      Έ……..τώρα καταλαβά……….

  • funster

    Μη νομίζεις υπάρχει κάποιος εκει πέρα στην Γερμανία που τον ενδιαφέρει πάρα πολυ τη θα κάνει η Audi στην Ελλάδα.
    Και αν οι πωλήσεις δεν ειναι οι αναμενώμενες θα κινηθει καταλλήλως ωστε να φτάσουν στο επιθυμητο.
    Αν βέβαια για τις πωλησεις φταίει η στρατηγική της εδω αντιπροσωπείας.
    Γιατι και το Α2 ποτε δεν εκανε πωλήσεις αλλα δεν εφταιγε η εδω αντιπροσωπεία, αλλα το αμάξι αυτο καθ’αυτο και το εργοστασιακό κόστος του.

    Ομως, αν νοιαζει κάποιον οι πωλήσεις του Α1 ο πρώτος ειναι η Kosmocar, και αυτη θα δουν τις πρώτες αντιδράσεις και θα κινηθούν καταλλήλως.
    Ομως για να το πουλάνε σε αυτην την τιμή κάτι έχουν δεί, κάτι ξέρουν.
    Για παραδειγμα τωρα λόγω κόστους συντηρησης πιο ευκολα καποιος με 30.000 θα αγοράσει το μικρό S1 απο το Golf GTI αν δεν εχει ανγκη τους χώρους. Και αυτο αποκτα ενα εξισου γρηγορο και σπορ αμαξι, με περισσότερο κύρος, με χαμηλότερα τέλη, ασφάλιστρα και καταναλωση.
    οποτε οι κυριοι στην Kosmocar ισως εκτιμησαν οτι αρκετοι από τους εν δυνάμει αγοραστές ενος Golf Gti-Type R – OPC – Focus ST – Cupra etc etc πλέον θα προτιμησουν να αγοράσουν ενα Audi S1

  • mika

    Sth Germania to A1 1.2 ksekinaei apo 15800, kai to kalo 1.4 S-tronic kanei 21150..Ekei mporei na exei stoxo na poulhsei h Audi p.x. 50000 A1 to xrono..Sthn Agglia,antistoixa, pou 8elei na poulhsei px 40000 kommatia to xrono, oi times mporei na einai paromoies h aykshmenes estw kata 1000 eyrw..Sto Belgio,mporei na einai kai fthnoteres,an isxyei opws palia eynoikoterh forologia..
    Apo tis megales agores loipon, pou tha tis feroun esoda kai tha dwsoun kefalaio gia peraiterw ekdoseis klp, ekei thelei na paei kala, kai koitazei sigoura ta noumera kai tis pwlhseis.

    Sthn amoirh Ellada twn toswn problhmatwn, tou xamhlou eisodhmatos pou elpizoun twra se kairo krishs,na poulhsoun estw me to zori 800-1000 kommatia, kapoios fwsthras eipe na kanoun antistoixa 18900 to 1.2 attraction kai 25600 to ambition 1.4 s-tronic…
    Dhladh, stous mpathrides Ellhnares,to balame poly panw apo olh thn ypoloiph eyrwph, kai tha aporoume meta giati den ta poulhsame ayta ta 1000 rhmadia???
    Myalo thelei??
    Den einai pyrhnikh episthmh..Allwste den apofasizei h Audi Germanias gia th timh, h eisagwgikh th diamorfwnei..
    An den poulhsoun loipon, oi Germanoi den tha pethanoun kiolas..Fysika kai dia8etoun ta montela tous sthn agora mas,alla den xwloskane otan blepoun ta charts kai ta diagrams..Katw katw, sta psila eimaste…
    To poly ayta ta kommatia na aporofh8oun se alles agores pou 8a yparxei zhthsh ki edw apla tha megalwsei o xronos paradoshs..
    Eipame,aytoi pou 8eloun na to paroun, tha to paroun..Aytoi omws pou tha agorazan isws gia prwth fora Audi, m aytes tis times tha doun allou..