Δύο εβδομάδες προτού ανοίξει η αυλαία της έκθεσης του Παρισιού, η Ford μας παρουσιάζει το Focus ST της επόμενης γενιάς. Η έκδοση παραγωγής θα είναι έτοιμη το 2012 και διαθέτει νέο αεροδυναμικό πακέτο με μεγάλες εισαγωγές αέρα, εξάτμιση τοποθετημένη στο κέντρο ενώ στο εσωτερικό τις εντυπώσεις κλέβουν τα δερμάτινα bucket καθίσματα, οι δερμάτινες επενδύσεις αλλά και τα carbon διακοσμητικά.


Μηχανικά τώρα, η Ford εγκατέλειψε τον γερασμένο πλέον 2.5 λίτρων ο οποίος δεν έπαιρνε έγκριση Euro 5, και στην θέση του έχει τοποθετήσει έναν 2.0 λίτρων 4κύλινδρο EcoBoost απόδοσης 250 ίππων. Παρότι μέχρι στιγμής δεν έχουν κυκλοφορήσει περισσότερες λεπτομέρειες, η Ford υπόσχεται ότι το νέο ST θα προσφέρει ένα κοκτέιλ συναρπαστικών επιδόσεων, χειρισμού και εθιστικού ήχου. Για να δούμε τι έχουν ετοιμάσει οι άνθρωποι της Ford. Φωτογραφίες και δελτίο τύπου στη συνέχεια.

[Πηγή: Ford]

Δελτίο Τύπου (κάντε κλικ για να το διαβάσετε)

  • david17

    ta piso fota den einai orea !!!

    • Το μπροστά όμως θυμίζει πολύ aston martin db9 !

    • johnnyxp64

      γενικα το αμαξι σχεδιαστηκα ειναι χαλια μαυρα! απλα υπερβολες παλαιοτερων σχεδιων!

      ελπιζω να βαλουν κανα 7ρι σαζμαν αν θελουν να συναγονιστουν τους γερμανους με το DSG 7speed double clutch + flat panel gearbox.

  • david17

    to piso meros einai idio me to palio focus apla exoun valei ta fotistika pio kato kai ta kanane pio asxima !!ksero pos ithele alagi to piso meros ligo alla ta piso fotistika den tous vgikan !!

    ta mprosta einai orea kai i maska mprosta ta spaei !!

  • @Johnnyxp64 το 7άρι είναι περιττό, μόνο για οικονομία έχει χρησιμότητα αλλά κατά πάσα πιθανότητα το καινούριο Focus θα εξοπλίζεται με εξατάχυτο κιβώτιο διπλού συμπλέκτη Powershift.

    • johnnyxp64

      μεγαλο πραγμα η οικονομια φιλε σημερα κι ολας! γιατι να μην εχεις και γκαζια και οικονομια οποτε θες ;-)

  • Ας ελπίσουμε ότι δεν θα βγεί σε “σημαδουρί” πράσινο,σαν το RS. Το μόνο που εύχομαι να πάρει από το RS είναι ο ήχος! Όσο για την οικονομία, όποιος είχε 2λιτρο Turbo εποχής 90′ , τα καινούργια θα του φαίνονται…Smart! Θυμάμαι, τελευταία φορά που είχα μετρήσει το δικό μου, έβλεπά κάτι 15άρια λίτρα/100 χλμ…σε αρκετά “χαλαρή” βόλτα…

  • sofokles

    to diko m pados poy nai euro 4 (fiesta st, 2000cc 150hp) exei gyrw sta 12 litra/100 aneta, k einai atmosfaira.
    fadasoy twra turbo. poso pio katw apo 12 na pesei? sti teliki ama einai na pigaineis me 80….asto kalytera!
    p.s. an kai xronia fan twn ford…to sygkekrimeno stis foto st einai xalia! den einai dynaton na to vgaloyn sti paragwgi etsi! eleos…
    odigika pados, ola ta focus einai fovera. pisteyw oti k ayto tha nai arketa kalo…

  • sofokles

    ase poy xei persei trelo photoshop. einai dynaton na xei 250 aloga k tetraktino timoni? xexaste to apo twra ayto! akoy tetraktino…mi trelathoyme kiolas!!!!

    • Mika

      Twra eida poso dikio exeis!Ki exei kai extra organakia panw sto tamplw,opws to palio!!!
      Dhladh, hmarton ki eleos!!!!
      Pisteyw tha tou baloun ena triaktino, sto montelo paragwghs,ti sto kalo…

  • Η κατανάλωση είναι κατά 60% κινητήρας και 40% οδηγικό στυλ. τα 12l/100 km δεν μου λένε τίποτα, όπως τίποτα δεν μου λένε και οι εργοστασιακές καταναλώσεις. Το δικό μου το Puntάκι -το 14άρι με τα 100 άλογα- το έχω καταφέρει σε γρήγορη βόλτα έως και 12-14 λίτρα και σε cruising με 110 km/h έχω δει ακόμα και 6 λίτρα / 100km. Αν πας παντού με την ταυτότητα στο στόμα ότι και να λέει ο κατασκευαστής λίγο ρόλο παίζει. Όσο για το “αν είναι να πηγαίνεις με 80…”, γιατί να μην πηγαίνεις με 80,90,100; Σώνει και καλά επειδή έχεις άλογα πρέπει να κυκλοφορείς σαν να μην υπάρχει αύριο; Όταν η βενζίνη πάει 1.70, 1.80, μια χαρά θα πηγαίνεις μαζεμένα, ΟΤΙ αμάξι και αν έχεις.

  • sofokles

    koita,,, sta 75.000 poy xw dianisei ws twra, i katanalwsi sto trip comp. paizei apo 10,8/100 ws 11,5/100. ara tosi einai i katanalwsi toy, xrisimopoiwdas to kathimerina sti doyleia k gia taxidia. mesa sti kinisi de pas spasmenos. ennoeitai.
    twra, oson afora ti filosofia toy spor aytokinitoy, i gnwmi moy einai oti otan perneis ena oxima poy exei 250 aloga!!, den tha boreseis esy o idios na pigaineis me “80”.δηλαδη η ταχυτητα στον αντιστοιχο δρόμο θα ειναι πιο υψηλή απ ότι με ενα απλό αυτοκίνητο. τις ταχυτητες θα τις αλλάζεις λιγο πιο πανω, στην εθνικη θα πηγαινεις με 130-160+, κλπ. σε σπρωχνουν τα άλογα εμμέσως.
    2000cc tourbo κ euro 5 πιστευω οτι θα χει καταναλωση πραγματική στα 12/100χλμ, όσο οικονομικά κ να οδηγήσεις.
    πχ το audi sprotsbag 2000cc τουρμπο 200hp (euro 5!) έχει καταναλωση πραγματική γύρω στα 9,5-10,8/100 με οικονομική οδήγηση, η οποία είναι καλή.
    αναλογικά, το φοκους με 250 δε νομίζω να πεσει πραγματικά κατω απο 11,5/100 σε καθημερινες συνθήκες.

    (αυτό που λές για το πούντο μπορεί να ισχύει στιγμιαία. οταν πηγαίνεις στην εθνική με 110χλμ ειναι προφανες οτι η καταναλωση θα ειναι χαμηλή, αν κοιταξεις εκεινη τη στιγμη το τριπ κομπ. το αμαξι εχει αναπτυξει ταχυτητα κ με το βαρος κ με την ώθηση του κινητηρα κινειται οικονομικά. το θεμα ειναι τι εχει καψει το καθε αμαξι μεχρι τα 110 χλμ /ωρα, if you get what i mean).

  • i get what you mean και εγώ σου λέω για ταξίδι στην εθνική και μέση κατανάλωση, όχι στιγμιαία. Σίγουρα οι σύγχρονοι κινητήρες έχουν τα “φόντα” για χαμηλές καταναλώσεις όμως κακά τα ψέματα, τα άλογα θέλουν “σανό” :P Όσο πιο βαρύ το πόδι, τόσο πιο μεγάλη η κατανάλωση. Και προσωπικά για μένα, μπορεί να με “σπρώχνει” το αμάξι να τρέξω αλλά απο την άλλη πλευρά σπρώχνουν το κόστος της βενζίνης και κίνδυνος για πρόστιμο ;) και τις περισσότερες φορές, υπερισχύουν.