Δεκαέξι χρόνια μετά από την τελευταία, η Porsche αποφάσισε να αναβιώσει το όνομα Speedster με αυτό το ξεχωριστό αυτοκίνητο που αποτελεί φόρο τιμής στο θρυλικό όνομα. Σχεδιασμένη για τον εορτασμό των 25 γενεθλίων της Porsche Exclusive, η νέα πρόταση των Γερμανών διατηρεί το βασικό χαρακτηριστικό της original Speedster αφού το παρμπρίζ είναι κατά 6 εκατοστά πιο κοντό και τοποθετημένο υπό μεγαλύτερη κλίση σε σχέση με την νορμάλ 911 Cabriolet ενώ το κάλυμμα της οροφής είναι πλαστικό και διαθέτει δύο μεγάλα εξογκώματα. Η 911 Speedster δανείζεται αρκετά στοιχεία από την Carrera 4S με τους θόλους της να είναι κατά 44 χιλιοστά φαρδύτεροι …

Από στιλιστικής πλευρά στο κάτω μέρος του εμπρός προφυλακτήρα έχει τοποθετηθεί ένα εξτρά spoiler, τα πλαϊνά φλας είναι σκουρόχρωμα ενώ το περίγραμμα των φωτιστικών σωμάτων και του παρμπρίζ είναι βαμμένο σε μαύρο χρώμα. Πίσω ο προφυλακτήρας φέρει αεραγωγούς παρόμοιους με αυτούς της GT3 πίσω από τους τροχούς. Τέλος, οι ζάντες έχουν ρετρό σχεδίαση και είναι μοναδικές για την Speedster. Στο εσωτερικό κυριαρχεί οι μαύρες δερμάτινες επενδύσεις, τα sport bucket καθίσματα ενώ τα χρωματισμένα στοιχεία δημιουργούν μια σπορ αντίθεση.

Μηχανικά, η 911 Speedster δανείζεται το σύνολο της 911 Carrera GTS με τον boxer 3.8 λίτρων και απόδοση 400 ίππων και 42 κιλών ροπής αλλά πηγές εκ των έσω λένε οτι στα σχέδια είναι και μία πιο γρήγορη έκδοση της Speedster -Super Speedster (;;;) με το μηχανικό σύνολο της 911 Turbo. Στάνταρ εξοπλισμός για την Speedster είναι επίσης το κιβώτιο διπλού συμπλέκτη της Porsche PDK, διαφορικό περιορισμένης ολίσθησης, μεταβαλόμενης σκληρότητας αμορτισέρ και carbon-κεραμικά φρένα.

Επίσημο ντεμπούτο θα κάνει στο Παρίσι ενώ μόλις 356 Speedster θα παραχθούν με αποτέλεσμα η τιμή να είναι αρκετά ανεβασμένη σε σχέση με την 911 Carrera 4S Cabriolet. Πιο συγκεκριμένα κατά σχεδόν €85.000 περισσότερα αφού η αρχική τιμή στη Γερμανία διαμορφώνεται στα €201.682 (συμπεριλαμβανομένου ΦΠΑ 19%). Video, φωτογραφίες και δελτίο τύπου στη συνέχεια.

[Πηγή Porsche]

Δελτίο Τύπου (κάντε κλικ για να το διαβάσετε)

  • Mika

    Marketinistikes ekdoseis kai ahdies..Me tipota den aksizei 85000 parapanw apo mia aplh 4S..
    Tha epairna 2,mia anoikth 4S kai mia kleisth,gia to xeimwna,wste na th xairomai kathe mera..
    Ki ase to tampelaki na to plhrwnoun ta koroida -syllektes,pou to exoun kai xompi allwste…

  • Καλα παρε τις δυο 4s πρωτα και ασε τα “κοροιδα” συλλεκτες που εχουνε βγαλει μεχρι να γραψεις στο autoblog οσα θα βγαλεις σε 10 χρονια, να αγορασουνε και μια speedster.

  • Δεν καταλαβαίνω προς τι η επιθετικότητα. Επειδή δηλαδή δεν βγάζουμε μερικά χιλιάρικα την ώρα δεν μπορούμε να κριτικάρουμε τον κάθε βλαμμένο που πέρνει ότι να’ναι μόνο και μόνο επειδή βγαίνει στην παραγωγή; (η νέα μόδα φυσικά είναι αυτοί που κάνουν παραγγελία το δικό τους custom αμάξι αλλά αυτοί είναι άλλη υπόθεση.) ΦΥΣΙΚΑ και δεν αξίζει 85 χιλιάρικα επιπλέον επειδή κόψαν το παρμπρίζ και αλλάξανε λίγο το αμάξωμα. Απλά είναι μία ακόμα Special Edition Porsche και κάπου εκεί τελειώνουν τα “χαρίσματά” της. Απευθύνεται αποκλειστικά σε συλλέκτες (κορόιδα ή όχι) γιατί απλούστατα οποιοσδήποτε άλλος δεν θα την προτιμούσε έναντι μιας “νορμάλ” Carrera 4S Cabrio.

    • Καμια επιθετικοτητα απλα απαντησα στο ιδιο υφος. Στεκομαι στον χαρακτηρισμο “κοροιδα” και οχι στο αν αξιζει τα λεφτα της η συγκεκριμενη Porsche. Παρομοιως και ο χαρακτηρισμος “βλαμμενος” στον καθε ανθρωπο που μπορει με πολυ κοπο η οχι να μπορει να αγοραζει οτι θελει ειναι αποψη σου και σεβαστη. Και εγω θα μπορουσα να χαρακτηρησω τον φιλο “κοροιδο” αφου αν ειχε τοσα λεφτα θα επαιρνε μια ανοιχτη και μια κλειστη 4s αφου αν θυμαμαι καλα τα cabrio, εχουν αναδιπλουμενες οροφες ?

      Φυσικα ο φιλος αναφερθηκε στο τριτο προσωπο ενω εγω στο πρωτο και γι αυτο γινεται ο λογος. Οταν ομως το τριτο προσωπο μπορει να θιξει καποιον αναγνωστη που θεωρει οτι ανηκει σε αυτην την κατηγορια τοτε αυτο που αρμοζει ειναι να απαντησει τουλαχιστον στο ιδιο υφος.

      Θα μου πεις “μα διαβαζουν αυτοι αυτοblog” ? – ποτε δεν ξερεις.

  • Δεν νομίζω ότι υπάρχει λόγος να θίγεται κανείς με το σχόλιο κάποιου.

    Ο καθένας μπορεί να εκφραστεί ελεύθερα και να σχολιάσει όπως αυτός καταλαβαίνει

    Stay Calm ;)

    • Δουλευω πολυ μικρη ηλικια και καταφερα με πολυ μα πολυ αγωνα και ρισκα μολις στα 31 να αποκτησω ενα αρκετα ακριβο συλλεκτικο αυτοκινητο το οποιο στην απλη εκδοση οντως ειχε αρκετα φθηνοτερα. Φυσικα και εις γνωση μου πληρωσα το αντιτιμο του οτι εχω 1 στα 150 η 300 αυτοκινητα που εχουν βγει στην συγκεκριμενη εκδοση. Μα αυτο ακριβως πληρωνεις. Η κατοχη ενος συλλεκτικου αυτοκινητου η οτιδηποτε συλλεκτικου σου προσφερει την ικανοποιηση του να εχεις κατι μοναδικο, στο οποιο βλεπεις ενα “τροπαιο” των κοπων και των στερησεων που εκανες σε ολα τα επιπεδα για να φτασεις τους στοχους σου.

      Δεν θεωρω λοιπον κανενα κοροιδο και ειδικα αυτον που θα παρει το ιδιο αυτοκινητο 2 φορες για μετερωολογικους λογους αντι να ανεβοκατεβασει μια κουκουλα οπως θεωρω καθολου βλαμμενο οποιον ανεγκεφαλο δεν καταλαβαινει οτι ο λογος που ονομαζεται κατι “συλλεκτικο” εχει να κανει με αυτο που συμβολιζει.

      GG


  • u.cant.win:

    Δουλευω πολυ μικρη ηλικια και καταφερα με πολυ μα πολυ αγωνα και ρισκα μολις στα 31 να αποκτησω ενα αρκετα ακριβο συλλεκτικο αυτοκινητο το οποιο στην απλη εκδοση οντως ειχε αρκετα φθηνοτερα. Φυσικα και εις γνωση μου πληρωσα το αντιτιμο του οτι εχω 1 στα 150 η 300 αυτοκινητα που εχουν βγει στην συγκεκριμενη εκδοση. Μα αυτο ακριβως πληρωνεις. Η κατοχη ενος συλλεκτικου αυτοκινητου η οτιδηποτε συλλεκτικου σου προσφερει την ικανοποιηση του να εχεις κατι μοναδικο, στο οποιο βλεπεις ενα “τροπαιο” των κοπων και των στερησεων που εκανες σε ολα τα επιπεδα για να φτασεις τους στοχους σου.

    Δεν θεωρω λοιπον κανενα κοροιδο και ειδικα αυτον που θα παρει το ιδιο αυτοκινητο 2 φορες για μετερωολογικους λογους αντι να ανεβοκατεβασει μια κουκουλα οπως θεωρω καθολου βλαμμενο οποιον ανεγκεφαλο δεν καταλαβαινει οτι ο λογος που ονομαζεται κατι “συλλεκτικο” εχει να κανει με αυτο που συμβολιζει.

    GG

    όντως το σχόλιο του Mika ήταν εριστικό αλλά δεν νομίζω να ήθελε να θίξει κανένα προσωπικά! Προσωπικά αναλαμβάνω την ευθύνη και ζητώ εγώ συγνώμη εκ μέρους του Mika. :)

    Αν επιτρέπεται, τι αυτοκίνητο έχεις; αν δεν μπορείς εδώ στείλτο με mail! :)