Νέες πληροφορίες και φωτογραφίες έδωσε στη δημοσιότητα η Opel για το GTC Paris Concept, το οποίο θα κάνει το ντεμπούτο του σε μια εβδομάδα στο Παρίσι. Στο λεπτομερέστατο δελτίο τύπου, μας δηλώνει ξεκάθαρα ότι η 3-πορτη έκδοση του νέου Astra θα βασίζεται πάνω στο GTC Paris Concept και θα ονομάζεται, όπως σωστά φαντάστηκες, GTC. Η έκδοση OPC θα πάρει πολλά επιθετικά στοιχεία του πρωτότυπου, όπως ο οι προφυλακτήρες και η σχεδίαση των ζαντών, οι οποίες φυσικά και δεν θα είναι 21″ όπως στο πρωτότυπο, αλλά 18″.


Σε ότι αφορά το εσωτερικό του νέου OPC, για πρώτη φορά βλέπουμε φωτογραφίες του πρωτότυπου με την παράσταση να κλέβουν σίγουρα τα sport bucket καθίσματα και το “κομμένο” τριάκτινο τιμόνι με τα μεταλλικά διακοσμητικά, τα οποία σύμφωνα με τους ανθρώπους της Opel θα περάσουν στην έκδοση παραγωγής του OPC.

Πάμε τώρα στο μηχανικό μέρος όπου οι περισσότεροι περιμένουν πως και πως για το τι κινητήρα επέλεξε η Opel να τοποθετήσει στο νέο γρήγορο hatchback ώστε να κοιτάξει κατάματα τον ανταγωνισμό. Η επιλογή των Γερμανών είναι ένας 4κύλινδρος 2.0 λίτρων turbo τεχνολογίας twin scroll, άμεσου ψεκασμού εφοδιασμένος με σύστημα Start/Stop απόδοσης 290 ίππων! Η κίνηση μεταφέρεται στον μπροστά άξονα μέσω ενός 6-τάχυτου χειροκίνητου κιβωτίου ταχυτήτων και περνά ομαλά στον δρόμο χάρη στο μπλοκέ διαφορικό περιορισμένης ολίσθησης που τοποθέτησαν οι Γερμανοί στο νέο τους αυτοκίνητο.

Περισσότερες λεπτομέρειες στο δελτίο τύπου και στις φωτογραφίες που ακολουθούν.

[Πηγή: Opel]

Δελτίο Τύπου (κάντε κλικ για να το διαβάσετε)

  • Panos

    Αμάν αυτή η μανία με 250 και 300 (κοντά) άλογα και η κίνηση στους εμπρός τροχούς…

    • όντως έχει παραγίνει το “κακό” αυτό. Ειδικά τα 350 άλογα του Focus RS θέλω να δω πως περνάνε στον δρόμο…

  • funster

    Mικραινουν λιγο τους θόλους ωστε και με 18 αρες να δειχνει κομπλε και οχι αδειο, οπως υποθετω θα φαινεται αν βαλεις στο concept car ζαντες 18 ιντσων..
    Και το βγαζουν ετσι οπως ειναι, διχως καμια αλλαγη σε προφυλακτηρες , και εχεις ενα ομορφο AStra GTC, που θα σπασει τις πωλησεις.

    Οσο για το OPC θελει κατι ακομη, από εξωτερικη εμφάνιση..

  • Τουλάχιστον έβαλαν μπλοκέ διαφορικό.
    Κι αυτό με τα ηλεκτρονικά έχει παραγίνει για τα “δυνατά”.

    Το twin scroll τι σημαίνει χοντρικά;

    • Twin-scroll designs have two valve-operated exhaust gas inlets, a smaller sharper angled one for quick response and a larger less angled one for peak performance.

      και λίγο ποιο αναλυτικά

      Twin-scroll turbo system design addresses many of the shortcomings of single-scroll turbo systems by separating those cylinders whose exhaust gas pulses interfere with each other. Similar in concept to pairing cylinders on race headers for normally aspirated engines, twin-scroll design pairs cylinders to one side of the turbine inlet such that the kinetic energy from the exhaust gases is recovered more efficiently by the turbine. For example, if a four-cylinder engine’s firing sequence is 1-3-4-2, cylinder 1 is ending its expansion stroke and opening its exhaust valves while cylinder 2 still has its exhaust valves open (while in its overlap period, where both the intake and exhaust valves are partially open at the same time). In a single-scroll or undivided manifold, the exhaust gas pressure pulse from cylinder 1 is therefore going to interfere with cylinder 2’s ability to expel its exhaust gases, rather than delivering it undisturbed to the turbo’s turbine the way a twin-scroll system allows.
      The result of the superior scavenging effect from a twin-scroll design is better pressure distribution in the exhaust ports and more efficient delivery of exhaust gas energy to the turbocharger’s turbine. This in turn allows greater valve overlap, resulting in an improved quality and quantity of the air charge entering each cylinder. In fact, with more valve overlap, the scavenging effect of the exhaust flow can literally draw more air in on the intake side while drawing out the last of the low-pressure exhaust gases, helping pack each cylinder with a denser and purer air charge. And as we all know, a denser and purer air charge means stronger combustion and more power, and more power is good!
      But the benefits of twin-scroll design don’t end there. With its greater volumetric efficiency and stronger scavenging effect, higher ignition delay can be used, which helps keep peak temperature in the cylinders down. Since cooler cylinder temperatures and lower exhaust gas temperatures allows for a leaner air/fuel ratio, twin-scroll turbo design has been shown to increase turbine efficiency by 7-8 percent and result in fuel efficiency improvements as high as 5 percent.

    • Ευχαριστώ. Όντως φαίνεται σημαντικό τελικά.

  • mika

    Tha einai kalo,arkei na exei kai logikh timh, oxi opws ta 35 kai 38 tou Megane RS..
    :-(


    • johnnyxp64:

      και κατι ακομα το χειροφρενο που ειναι??? ποδοφρενο εχει?

      πρέπει να ειναι ηλεκτρικο, (το κουμπάκι που ειναι δίπλα από την ποτηροθήκη)

  • johnnyxp64

    εμενα μου αρεσει σχεδιαστηκα, αν και διχνουν φθηνα τα πλαστικα λιγο, δεν ξερω αλλα εχει πολυ ομορφες γραμμες και εσωτερικο!

    ενα dsg του λειπει :P lol και αλλαγες στο τιμονι! κατα τα αλλα αυτο ονοτς με τα 300φοραδακια ολα μπροστα ειναι λιγο τρελα! η ford εχει ιδικο συστημα για να τα κρατα στο δρομο δεν θυμαμαι το ονομα του, μηχανικα οχι ηλεκτρονικα!

    γενικα πολυ ομορφο αμαξακι το απλο δεν μου αρεσει τοσο, αλλα αυτο ειναι καλητερο.

    • johnnyxp64

      και κατι ακομα το χειροφρενο που ειναι??? ποδοφρενο εχει?

  • funster


    mika:

    Tha einai kalo,arkei na exei kai logikh timh, oxi opws ta 35 kai 38 tou Megane RS..

    Ειναι το Megane πιο ακριβο από Sciroco R ?
    Μπράβο η Renault! Σωστη τιμολογιακη πολιτικη ακολουθει! Πιστευω θα καταληζονται από τηλεφωνηματα για πωλησεις..

    Ηλιθιοι!

    • mika

      Einai ontws hli8ioi!!Giati pia,to Scirocco R DSG exei 34950,komple!!Apo 39 pou eixe prin molis ena mhna…
      Amessh antidrash apo th VW,molis hrthe to RS..
      :-)

    • Στο marketing η VW (η kosmocar καλύτερα) είναι “μανούλα” :)

  • δεν νομίζω να ειναι τόσο ακριβό.. κάπου κοντα στις 30.000 το υπολογίζω

  • funster


    mika:

    Einai ontws hli8ioi!!Giati pia,to Scirocco R DSG exei 34950,komple!!Apo 39 pou eixe prin molis ena mhna…
    Amessh antidrash apo th VW,molis hrthe to RS..

    Οπότε στα 33.000 περίπου, θα ειναι το χειροκινητο, βάζεις και μια ηλιοροφη, 19αρες ζάντες, το RCD 500, το μπλε μεταλλικό χρώμα και στα 35.000 εισαι με το κλειδί στο χέρι με ενα τέλειο, για μένα, Hot Hatch !!!

    υγ:: Στο Scirocco R ειναι στανταρτ η ηλεκτρικά ρυθμιζόμενη ανάρτηση? Αν οχι πρεπει να εχει γυρω στα 800 με 1000 ευρω εξτρα, αν δεν κάνω λάθος..