H VW μετά από αρκετά χρόνια απουσίας από την κατηγορία των ελαφρών φορτηγών (pick up) , επανέρχεται ξανά στο προσκήνιο με μια δικιά της φρέσκια δημιουργία (να θυμίσουμε ότι το προηγούμενο μοντέλο της, το Taro, ήταν ουσιαστικά ένα Toyota Hilux με σήματα της VW) …

Αν το δεις από μακριά θα αναγνωρίσεις αμέσως ότι είναι ένα VW αφού η μάσκα ,τα φώτα και ο προφυλακτήρας παραπέμπουν σε επιβατικά της εταιρίας. Αλλά και το εσωτερικό θα σου θυμίσει Golf (αν μπορούμε να το συγκρίνουμε) στο πιο πλατύ του όμως. Δεν έχει γίνει καμία έκπτωση ως προς την ποιότητα και στην σχεδίαση του εσωτερικού, αφού είναι ίδια με αυτά των επιβατικών με μόνο που θυμίζει ότι είναι επαγγελματικό να είναι η πίσω καρότσα του.

Στα μηχανικά μερη τώρα, το Amarok είναι εφοδιασμένο με έναν τετρακύλινδρο 2.0 λίτρα turbo diesel κινητήρα που αποδίδει 163 ίππους στις 4000 σ.α.λ με 41 κιλά ροπής από τις 1500 σ.α.λ. Το κιβώτιο ταχυτήτων του Amarok είναι 6 σχέσεων, ενώ για να φθάσει τα 100 χλμ/ώρα χρειάζεται 10.8 δευτερόλεπτα, με την κατανάλωσή του να ανέρχεται στα 7.8 λίτρα/100χλμ και οι εκπομπές CO2 : 209 γρ/χλμ.

To pick up εφοδιάζεται με πίσω διαφορικό περιορισμένης ολίσθησης τεχνολογίας Torsen σε ποσοστό 40% εμπρός 60% πίσω, έχει σύστημα ελέγχου κατάβασης από απότομες πλαγίες (Hill Descent Control-HDC), ενώ το ESP Plus έχει ενσωματομένη την λειτουργία του Hill Start Assist που δεν αφήνει το αυτοκίνητο να φύγει προς τα πίσω ενώ έχει σταματήσει σε ανηφόρα και έχει επιλεχθεί ταχύτητα. Και βέβαια δεν λείπουν όλα αυτά που στα καθημερινά μας επιβατικά αυτοκίνητα είναι standar . Ηλεκτρικά παράθυρα-κλειδαρίες-καθρέπτες,το γνωστό μας A/C (στην πλούσια έκδοση ηλεκτρονικός κλιματισμός), υδραυλικό τιμόνι, ABS, 4 αερόσακους και ηχοσύστημα.

Το Amarok βρίσκετε ήδη στην χώρα μας με τιμές για την έκδοση με τα άλογα (αργότερα θα ακολουθήσει μια light έκδοση του κινητήρα με 122 ps) σε τρία επίπεδα εξοπλισμού (Startline-Tredline-Highline) με τιμές πώλησης €26.950, €28.600, €29.650 αντίστοιχα. Άτιμη απαγόρευση της πετρελαιοκίνησης στα 2 αστικά κέντρα …

[Πηγή: Volkswagen]

Δελτίο Τύπου (κάντε κλικ για να το διαβάσετε)

  • funster

    Μη μου πεις.. ξερω!
    Καπου το εχεις ξαναδει αυτο!
    Και απο εξω και από μεσα σαν να σου θυμιζει κάτι… Ξερω,..Ξερω..
    Παρ’ολ’αυτα το βλεπω για best seller..

    Δεν ξερω την κατηγορια , τελείως αδαης, αλλα και η τιμη του δεν φαινεται κακη!

    υγ: Οι εκπομπες ρύπων ειναι σωστές? Πολυ μεγάλο μου φαίνεται το νούμερο των 209 γρ/χλμ, για 2λιτρο dieseloκινητηρα..

    • Ναι.. το δελτίο τύπου αναφέρει

      In the case of the 163-PS TDI, fuel consumption is also very economical at 7.8 litres (206 g/km CO2).

  • johnnyxp64

    VW Polo me karotsa ;-)