Όταν λέει κάτι ο Luca di Montezemolo τότε θεώρησε το σίγουρο ότι θα γίνει. Ο Ιταλικός ισχυρός άνδρας της Ferrari σε συνέντευξη του στο Γαλλικό περιοδικό L’Equipe , δήλωσε ότι η Ferrari στη Γενεύη τον ερχόμενο Μάρτιο θα παρουσιάσει την υβριδική έκδοση του αντικαταστάτη της 612 Scaglietti. Ο Montezemolo δήλωσε:

Στην Γενεύη θα δείτε κάτι εντελώς νέο και διαφορετικό από την Ferrari που αποδεικνύει ότι προσπαθούμε να μειώσουμε τις εκπομπές CO2 ώστε να “σώσουμε” τον πλανήτη.

Η υβριδική έκδοση του αντικαταστάτη της 612 Scaglietti θα παρουσιαστεί τον Μάρτιο στη Γενεύη θα φορά τον υβριδικό σύστημα HY-KERS που το παρουσίασε η Ferrari πάλι στην Γενεύη τον περασμένο Μάρτιο μέσω του πρωτότυπου 599 HY-KERS.

Τι κινητήρα θα φορά τώρα αυτό το αυτοκίνητο θα αναρωτιέσαι. Επίσημα δεν υπάρχει καμία πληροφορία αλλά η λογική λέει ότι θα φορά τον θηριώδη V12 6.0 λίτρων που θα αποδίδει 540 άλογα με 59 κιλά ροπή που θα συνδυάζεται με τον ηλεκτροκινητήρα απόδοσης 74kW (101 ίππων). Η κίνηση στο δρόμο θα περνά μέσω ενός 7-τάχυτου κιβωτίου ταχυτήτων διπλού συμπλέκτη βγαλμένο μέσα από την F1.

Βέβαια δεν πρέπει να μας εκπλήσσει η κίνηση αυτή της Ferrari αφού έχει δηλώσει ότι αναπτύσσει ένα υβριδικό σύστημα που θα το βγάλει στην παραγωγή το 2015 ενώ όλα τα αυτοκίνητα της στο μέλλον θα διαθέτουν και υβριδική έκδοση.

[Πηγή: L’Equipe | via Autosblog.fr | Photo Copyright: Ferrari]

  • cfu

    δεν λιγο γελοιο να εχεις ferrari και να μην κανει καθολου θορυβο???
    και να κανει σαν παιδικο τηλεκατευθηνομαι…..
    και το αλλο γελοιο το start/stop τη ειναι Yaris?
    δυστηχος η ferrari τα τελευται χρονια σε γνησιοτιτα εχει χασει πολυ,δεν βγαζει καθολου χειροκηνητα κιβωτα,δεν βαζει χειροφρενο κανονικο,δεν εχει κλειδια για εκκινηση.
    Που ειναι οι εποχες απο τη F50 kai F40 που ειχαν ενα απλο κιβωτιο,απλο χειροφρενο,κλειδια,
    και το συμαντικοτερο σε ακουγαν οτι ειχε ferrari απο το 1 km

  • Θα συμφωνήσω απόλυτα με τον cfu αλλά δυστυχώς, οι κανονισμοί για ρύπους είναι βάναυσοι. Πρέπει όλες οι εταιρίες να χαμηλώσουν τον μέσο όρο εκπομπών αλλιώς θα έχουν πολύ μεγάλο πρόβλημα. Και απο αυτό δεν γλυτώνει κανείς, ούτε η Ferrari. Πίστεψέ με, αν υπήρχε τρόπος να αγνοήσουν τον κανονισμό θα το έκαναν :P