Παρόν στην αρένα του Palexpo και τα τρία μοντέλα της Novitec Rosso. Ας τα δούμε ένα ένα. Ο ατμοσφαιρικός 4.5 λίτρων V8 της Ferrari 458 Italia αποδίδει πλέον 609 άλογα με 569 Nm ροπής με την τελική ταχύτητα να αγγίζει τα 330 χλμ/ώρα. Για την αύξηση της ιπποδύναμης οι μηχανικοί της Novitec Rosso τοποθέτησαν νέα εξάτμιση Inconel, 21 κιλά ελαφρύτερη από την εργοστασιακή, με αγωνιστικό καταλύτη με ελεγχόμενα flap (ο οδηγός μπορεί να αυξομειώσει τον παραγόμενο ήχο) carbon εισαγωγή αέρα ενώ επαναπρογραμμάτισαν την ECU.

Ξεχωρίζει το bodykit από carbon που ανάπτυξαν στην αεροδυναμική σήραγγα του Πανεπιστημίου της Στουτγάρδης. Το bodykit αποτελείται από νέο spoiler στον μπροστά προφυλακτήρα, πλαϊνές ποδιές, αεροτομή και διαχύτη. Οι ζάντες του είναι τριών κομματιών της NF3 διαστάσεων 21″ μπροστά με ελαστικά Pirelli PZero διαστάσεων 255/30 και 22″ πίσω με ελαστικά διαστάσεων 335/25.

Έχει τοποθετηθεί και εδώ νέα χαμηλότερη ανάρτηση κατά 35mm με υδραυλικό σύστημα ανύψωσης κατά 40mm ώστε να μπορεί να περάσει άνετα τις ανωμαλίες του οδοστρώματος. Στο εσωτερικό ξεχωρίζουν οι επενδύσεις με δέρμα Alcantara και τα carbon διακοσμητικά.

[Πηγή: Novitec Rosso | Live Photos Copyright: Casper Heij at Autoblog.nl]