Το Chevrolet Volt ξεκίνησε τις πωλήσεις του στα τέλη του 2010 και οι άνθρωποι της General Motors δηλώνουν με υπερηφάνεια ότι το αυτοκίνητο τους μπορεί να έχει αυτονομία μεγαλύτερη των 1.000 μιλίων (1.610 χλμ). Ο Tony Posawatz, διευθυντής παραγωγής του Volt δήλωσε στο Bloomberg:

Ένα δείγμα της πρόσφατης έρευνας μας από τους ιδιοκτήτες του Volt μας αναφέρει ότι έχουνε δει αυτονομία 1.000 μιλίων προτού γεμίσουν ξανά το ρεζερβουάρ.

Το νούμερο από μόνο του προκαλεί μεγάλη έκπληξη αφού η Chevrolet δηλώνει ότι το αυτοκίνητο έχει αυτονομία περίπου 500 χλμ! Πως εξηγείτε τότε η τριπλάσια αυτονομία; Απλά οι συγκεκριμένοι ιδιοκτήτες κάνουν κοντινές αποστάσεις με μικρές ταχύτητες μη ενεργοποιώντας έτσι τον βενζινοκινητήρα. Φορτίζουν το αυτοκίνητο του κάθε βράδυ και έτσι περνά αρκετός καιρός έως ότου επισκεφτούν το βενζινάδικο.

Να θυμίσω ότι το αυτοκίνητο έχει αυτονομία 40 εως 80 χλμ κινούμενα αποκλειστικά με τον ηλεκτροκινητήρα του αλλά τότε ένας βενζινοκινητήρας 1.4 λίτρων αναλαμβάνει, όχι την κίνηση του οχήματος, αλλά την φόρτιση των μπαταριών του, ανεβάζοντας έτσι την αυτονομία στα 500 χλμ. Η ροπή του κινητήρα αγγίζει τα 370 Νm, ικανά ώστε να κάνει τα 0-100 χλμ/ώρα σε 9 δευτερόλεπτα με την τελική ταχύτητα να φτάνει τα 160 χλμ/ώρα. Η φόρτιση της μπαταρία ιόντων λιθίου 16 kW γίνεται μέσω απλής οικιακής πρίζας μέσα σε περίπου 4 ώρες. Στην Ευρώπη πωλείται έναντι των €41.950.

[Πηγή: Bloomberg]

  • Ποσο ερχεται ο λογαριασμος στο ρευμα δε μας εχουν πει ακομα ομως…Καμια εταιρια νομιζω.Αν ειναι να το φορτιζεις 4 ωρες καθε βραδυ και να σου ερθει 500 ευρω η ΔΕΗ,τι να το κανεις…?

  • LJ

    Καλη ιδεα ωραια σχεδιαση αλλα η τιμη ειναι τραγικη! Και η ΔΕΗ οπως λεει κ ο Σταυρος???

  • cfu

    pote aytes oi etairies den mas lene poso plironoun gia thn DEH
    kai pio poly katastrefi to periballon…..me toso reyma pou theli
     

  • Κωστας

    ολες οι εταιριες που παραγουν ηλεκτρικα αμαξια εχουν δηλωσει οτι το κοστος καταναλωσης ρευματος ειναι αμελητεο ειδικα μπροστα στα βενζινοκινητα…για την Ευρωπη εχουν πει οτι το κοστος δεν θα ξεπερναει το 1 ευρω για ολονυκτια φορτιση (οχι 4 ωρες που θελει το VOLT) οποτε 30 ευρω το μηνα εφοσον το φορτιζεις καθε βραδυ…που τα ειδατε τα 500 ευρω?

    • Ωραία πληροφορία Κώστα, δεν το ήξερα!

  • LJ

    Η εταιρια διλει για το αμαξι μου μικτη 6,4. Ομως ποτε δεν εχω πεσει κατω απο τα 8 με 8.5 λτ/100. Μονο οταν κυκλοφορησει θα δουμε το πραγματικο κοστος χρησης. Και το service για δυο κινητηρες ποσο θα παει?????

    • Θέλει service o ηλεκτροκινητήρα ;;; Νομίζω ότι δεν χρειάζεται!

  • cfu

    ekso apo edo ayta ta amaksia,ta hlektrika amaksia einai gia paidakia
    oso exoume benzini tha xrisimopioume benzini

  • LJ

    autoblogger: Θέλει service o ηλεκτροκινητήρα ;;; Νομίζω ότι δεν χρειάζεται!

     

    Ε κατι δεν 8α θελει. Εδω ηλεκτροκινητο μοντελακι εχω και το κινητηρακι του θελει αλλαγη στα καρβουνακια μετα απο καποια χρηση αυτος δεν θα χρειαζετε κατι?

    • να λειτουργούμε καρβουνάκια αυτοί οι κινητήρες;;; Πραγματικα΄δεν ξέρω!

  • Κωστας

    απο οτι εχω διαβασει η μονη συντηρηση που χρειαζονται θα ειναι η αντικατασταση των μπαταριων μετα απο 6-7 χρονια με κοστος περιπου 4,000 ευρω….nothing lasts for ever

    • ;) φαντάζομαι θα χάνουν την αυτονομία τους ε;; και μέχρι τότε σίγουρα θα έχουνε βγει και καλύτερες μπαταρίες με μεγαλύτερη αυτονομία