Σίγουρα η εμφάνιση της Mercedes στην Κίνα ήταν η καλύτερη μέχρι στιγμής για τους Γερμανούς. Ο Nico Rosberg ήταν ταχύτατος, και όπως γράψαμε στο “Ανάλυσέ το“, ο 25χρονος έπρεπε να κάνει οικονομία καυσίμου για αρκετούς γύρους, αφού σε αντίθετη περίπτωση θα έμενε από καύσιμα, λόγω που εξαιρετικού ρυθμού που είχε! Ο αγωνιστικός διευθυντής της Mercedes, Norbert Haug, δήλωσε ότι ο ρυθμός της W02 ήταν πραγματικός, όμως δεν μπορεί να είναι σίγουρος για το αν το μονοθέσιο θα είναι τόσο γρήγορο και στους επόμενους αγώνες.

Ειλικρινά, δεν μπορώ να σας υποσχεθώ ότι θα κάνουμε το ίδιο και στην Τουρκία. Αλλά το πιο σημαντικό είναι να βρούμε το κλειδί για να ξεκλειδώσουμε την ταχύτητα. Η ταχύτητα υπάρχει. Οι απόδοση στην Κίνα ήταν πραγματική. Θα ήμουν πιο ευτυχισμένος αν η Κίνα ήταν ο πρώτος αγώνας. Λέγοντας αυτό, η πίστα της Κίνας δεν είναι σαν την ημέρα με τη νύχτα σε σχέση με την πίστα της Μαλαισίας. Υπάρχουν πολλές ομοιότητες, και η ταχύτητα στις ευθείες είναι κατά ένα ποσοστό η ίδια και στις δύο πίστες.

Αλλά τώρα έχουμε κατανοήσει καλύτερα το αυτοκίνητο. Ο Ross συναντήθηκε με τα παιδιά και τους μηχανικούς, και αλλάξαμε την προσέγγισή μας για το Σαββατοκύριακο. Για παράδειγμα, μπορείς να καταστρέψεις εύκολα τα ελαστικά την Παρασκευή όταν τρέχεις με μεγάλο φορτίο καυσίμου, αλλά αν έχεις ένα καλά ισορροπημένο μονοθέσιο μπορείς να αντέξεις να έχεις βαρύ φορτίο. Αυτό μας έδωσε αυτοπεποίθηση.

Είχαμε προβλήματα με την πίσω πτέρυγα, αλλά σχεδόν τα έχουμε λύσει. Έχουμε ένα διαφορετικά σύστημα, αλλά είναι έξυπνο όταν δουλεύει. Και το κάναμε να δουλέψει στην Κίνα.

[Πηγή: espnf1]

  • gazokiller

    ένα κλειδαρά ρε παιδια….!!!!
    τόσοι καλοί υπάρχουν στην Ελλάδα,πάμε να βοηθήσουμε το Μιχαλάκη να τρίξει τα κοκκαλα σε μερικους!!!

    • Έλα γίνεσαι κακός! :P

    • gazokiller

      μα όχι…
      αγαπώ Μιχαλάκη αλλα μου φανηκε καπως αστεια η δήλωση “ψαχνουμε το κλειδι για να ξεκλειδωσουεμε τη δεδομενη ταχυτητα μας”

    • εντάξει μερικές φορές οι δηλώσεις θέλουν να είναι θεαματικές για να κάνουν αίσθηση :P