H Toyota έδωσε σήμερα μερικά τεχνικά χαρακτηριστικά του μοντέλου παραγωγής του FT-86 το οποίο θα ξεκινήσει την εμπορική του καριέρα από το 2012. Ο κινητήρας τους είναι ένας ολοκαίνουργιος τετρακύλιδρος Boxer της Subaru που διαθέτει την D-4S τεχνολογία της Toyota. Η τεχνολογία D-4S συνδυάζει άμεσο ψεκασμό με ψεκασμό στην εισαγωγή των βαλβίδων.

Νούμερα δεν έδωσε, αλλά η Toyota αναφέρει ότι η τεχνολογία D-4S θα προσφέρει αυξημένη ιπποδύναμη και ροπή με μικρή κατανάλωση και εκπομπές CO2. Αν κρίνουμε από τον τελευταίο κινητήρα της Subaru που φορά το ανανεωμένο Impreza, ο οποίος αποδίδει 150 άλογα με 196 Nm ροπής, τότε θα πρέπει να περιμένουμε αυτόν του FT-86 να αποδίδει πολλά παραπάνω.

Ο κινητήρας θα συνδυάζεται με δύο 6-τάχυτα κιβώτια, ένα μηχανικό και ένα αυτόματο με paddles στο τιμόνι. Εκτός αυτού, το πισωκίνητο αυτοκίνητο θα διαθέτει και διαφορικό περιορισμένης ολίσθησης και έχει κατασκευαστεί πάνω στην νέα front-engined, rear-wheel drive πλατφόρμα της Subaru που παρουσιάστηκε στη Γενεύη τον περασμένο Μάρτιο.

Το αυτοκίνητο θα ξεκινήσει τις πωλήσεις του μέσα στο 2012, σε Ευρώπη και Ιαπωνία να πωλείται κάτω από το σήμα της Toyota, ενώ στην Αμερική θα πωλείται από την Scion, με το πρωτότυπο της FR-S Concept, να παρουσιάστηκε πριν από 10 ημέρες στη Νέα Υόρκη. Σε ότι αφορά το μοντέλο της Subaru, αυτό θα διαθέτει ακριβώς τα ίδια τεχνικά χαρακτηριστικά αλλά θα διαθέτει εντελώς ξεχωριστεί σχεδίαση. Απόλαυσε όλα τα πρωτότυπα στη συνέχεια ενώ στο τέλος μπορείς να βρεις και το σχετικό δελτίο τύπου.

Scion FR-S Concept

Toyota FT-86 II Concept

Subaru Boxer Sports Car Architecture

[Πηγή: Toyota]

Δελτίο Τύπου

Toyota confirms new specifications for the production model of the 2012 FT-86

FT-86 production model will be the first vehicle to combine Subaru’s boxer engine architecture with Toyota’s D-4S injection system.

The 2.0-liter naturally-aspirated engine is the result of a joint development between Subaru and Toyota, bringing together their technical know-how and passion for sports cars. Subaru brings its newly developed horizontally opposed boxer engine while Toyota adds its D-4S technology (direct injection combined with port injection). This results in increased horsepower and torque without sacrificing fuel consumption and environmental performance.

The flat-four engine will be mated to either a six-speed manual or a six-speed automatic transmission. The manual will offer quick and precise shifts with a short-throw, while the automatic transmission will feature sporty shifts controlled by steering-wheel-mounted paddle shifts. Power will be distributed effectively to the rear wheels through a limited-slip differential.

Based on an entirely new front-engined and rear-wheel drive platform the production model will offer the driver confident stability and manoeuvrability, while still being quick and nimble into and out of any corner.

The FT-86 final production model will be realised around the idea of unique balance thanks to its compact dimensions, light weight design and low centre of gravity ensuring the best possible power-to-weight ratio and resulting in an intrinsic joy of driving.

  • george

    Σιγά το δελτίο τύπου που ανακοίνωσε αυτά ήταν ήδη γνωστά. Αντί να μιλήσουν για ιπποδύναμη-ροπή η για το κόστος.μας λένε τα ίδια…

  • david17

    lete na mas ekpliksoun euxarista ta giaponezakia me tin apodosi tou kinitira?

  • george

    Αν το αφήσουν ατμοσφαιρικό δεν το νομίζω… Ας ελπίζουμε σ’ένα turbo!

    • αν δεν βγαλουν ενα μικρο τουρμπακι, στην ελλαδα δυσκολα θα πουλησει πολυ…

  • gazokiller

    κάτι μου λέει ότι η πρόταση της subaru θα ειναι πιο ενδιαφέρουσα από κάθε άποψη…

  • kostas

    Το Scion είναι πάντως μακράν το ομορφότερο! προσωπικά περιμένω να αποδίδει κοντά στα 200 άλογα

  • runner

    to amaxi einai entelos karakladiko…

    • gazokiller

      τι ειναι?????

  • georgeiapwnas

    τωρα ενα τετοιο μωρο γιατι να διαθετει διαφορικο περιορισμενης ολισθησης αφου ειναι για να μπαινει με της πορτες…οταν ερθει στην ελλαδα βλεπω πολλοι να κανουν μετατροπες στο διαφορικο και να καινε λαστιχο…:P