Ένα από τα σημαντικότερα για να κερδίσεις το παγκόσμιο πρωτάθλημα, είναι η αξιοπιστία. Στην Τουρκία, η McLaren έχασε ένα μέρος από την ανταγωνιστικότητά της. Η βρετανική ομάδα είχε φέρει αναβαθμίσεις, αλλά για λόγους αξιοπιστίας αποφάσισε να μην τις χρησιμοποιήσει. Ωστόσο, στη Βαρκελώνη (20-22 Μαΐου), οι αναβαθμίσεις αυτές θα ενσωματωθούν στην MP4-26 με στόχο την βελτίωση της απόδοσης της.

O Lewis Hamilton μιλάει για τον αγώνα της Τουρκία και για τον μέλλον του πρωταθλήματος. Ο Πρωταθλητής του 2008 τονίζει πως η ομάδα του θα πρέπει να έχει συνέπεια και υπομονή, χωρίς περιττά ρίσκα, των οποίων το κόστος μπορεί να είναι τεράστιο. Αλλά καλύτερα, ας δούμε την αναλυτική συνέντευξη του Βρετανού.

Η 4η θέση στην Τουρκία ήταν αρκετά ικανοποιητικό αποτέλεσμα στο τέλος ενός όχι και τόσο ικανοποιητικού Σαββατοκύριακου, έτσι δεν είναι;

Ναι, νομίζω ότι ήταν ένα ρεαλιστικό αποτέλεσμα. Πιστεύω ότι αν είχαν έρθει όλα μαζί, τότε θα μπορούσαμε να ανέβουμε στο βάθρο. Νομίζω ότι είχαμε το ρυθμό, αλλά δεν τα είχαμε όλα στον αγώνα. Είχα μια αρκετά αποσπασματική εκκίνηση και στη συνέχεια έχασα έδαφος από τους πρωτοπόρους, έτσι η 4η θέση είναι ικανοποιητική. Θα μπορούσε να είναι χειρότερα. Και νομίζω ότι η Κυριακή έδειξε πόσο κοντά είναι οι κορυφαίες ομάδες. Το Σαββατοκύριακο είδαμε πόσο δυνατές μπορούν να γίνουν η Mercedes GP και η Ferrari.

Αλλά, επίσης, γνωρίζουμε ότι στην Τουρκία δεν πήραμε το μέγιστο από το πακέτο μας. Όπως πάντα, παλεύουμε για να φέρουμε πολλά νέα εξαρτήματα στην πίστα, και δεν είναι πάντα δυνατό να τρέξουμε με αυτά. Είτε από πλευράς απόδοσης, είτε από πλευράς αξιοπιστίας. Ακόμα και πριν από τα πρώτα δοκιμαστικά, ξέραμε ότι πρέπει να περιορίσουμε τις φιλοδοξίες μας σχετικά με την βελτίωσή μας. Φυσικά, αυτό είναι απογοητευτικό, αλλά πρέπει να δούμε την γενικότερη εικόνα. Το πρωτάθλημα θα πρέπει να κερδηθεί με συνέπεια, έτσι είναι καλύτερα να μαζέψεις κάποιους βαθμούς με ένα αξιοπρεπές αποτέλεσμα από το να κινδυνεύεις να μην τερματίσεις εξαιτίας της αξιοπιστίας, ακόμα και αν έχεις καλύτερη απόδοση.

Είχατε μια εξαιρετική μάχη με τον Jenson Button στην πίστα. Αυτό σου έφερε μνήμες από το παρελθόν;

Μόνο με την έννοια ότι ήταν μια δίκαιη μάχη. Σεβόμαστε ο ένας τον άλλον, τόσο σαν οδηγοί, όσο και σαν άνθρωποι. Και το ξέρω αυτό, όταν παλεύω με τον Jenson είναι πάντα καθαρό και δίκαιο. Είναι ένας οδηγός που μπορείς να έρθεις σε πολύ κλειστή κατάσταση. Ήταν καλό που είχα μια μικρή μάχη μαζί του, αλλά πέρυσι ήταν για την πρώτη θέση. Αυτή τη φορά, μαχόμασταν για πιο χαμηλές θέσεις και δεν ήταν τόσο διασκεδαστικό. Ακόμα, μου αρέσει να τρέχω με το KERS, και το DRS το κάνει πιο διασκεδαστικό για τους οδηγούς και για τους οπαδούς.

Νομίζω ότι κάνει πιο συναρπαστικό τον αγώνα και θα πρέπει να το επικροτήσουμε και σίγουρα είχαμε 4 ενδιαφέροντες αγώνες μέχρι στιγμής. Σίγουρα, δεν κερδίζεις κάθε φορά και μερικές φορά το σύστημα είναι εναντίον σου, επειδή μπορεί να σε κάνει πιο ευάλωτο όταν είναι μπροστά, αλλά σε γενικές γραμμές μου αρέσουν οι νέοι κανονισμοί αυτής της σεζόν.

Τώρα φαίνεται πως 4 ομάδες μπορούν να κερδίσουν αγώνες. Αυτό κάνει τη δουλειά σας πιο δύσκολη;

Στην αρχή της σεζόν, περιμέναμε τη Ferrari και τη Mercedes GP να είναι ανταγωνιστικές, και τώρα, ακόμα και αν δεν έκαναν πολλά στους 3 πρώτους αγώνες, ξέραμε ότι ήταν θέμα χρόνου να επιστρέψουν. Έτσι, βλέποντας το ρυθμό τους στην Τουρκία, ήταν κάτι περισσότερο από έκπληξη ότι δεν το έδειξαν από την αρχή της σεζόν. Έχοντας περισσότερες μάχες στους αγώνες τα πράγματα είναι αμφίδρομα.

Είναι πιο δύσκολο να μαζέψεις κάποιους καλούς βαθμούς αν έχεις πολλούς από τους άλλους οδηγούς να παίρνουν βαθμούς, αλλά από την άλλη, θα ήταν πιο δύσκολο για οποιοδήποτε να ξεφύγει στην βαθμολογία, πράγμα που είδαμε και πέρυσι. Δεν δούλεψαν για εμάς στην Τουρκία, αλλά ήδη ανυπομονώ για την Βαρκελώνη. Είναι μια πίστα που δεν έχω κερδίσει, έτσι θα ήταν μια μεγάλη ώθηση για την ομάδα αν έχουμε ένα εξαιρετικό αποτέλεσμα εκεί την επόμενη βδομάδα.

[Πηγή: LewisHamilton | Photo copyright: HOCH ZWEI]

  • Mika

    Statherothta,na mazeyei kaneis synexeia bathmous akoma ki otan den einai kalh mera,kai apofygh anohtwn lathwn..H Tourkia ontws den htan kalh,elpizw h Barkelwnh na einai alliws,giati ekei tha einai oloi pio dynatoi..
    Exei akoma dromo,ta kefalia katw kai douleia..Apo olous tous…

  • bandy

    ham..ενος απο χερι ετσι κ δεν στρωσουν κωλο.

  • Monder

    ferte ta updates k pisteuw 8a kontrarete sta isia tis rbr gt h ferrari me pousties pali ekane paixnidi…

  • parsik

    Σταθεροτητα εγρηγορση και λιγο ρημαδα τυχη θελουμε, συμφωνω με τον φιλο Mika. Μπορει ta RB να φαινονται σε καλυτερη κατασταση αλλα και εμεις ειμαστε αρκετα δυνατοι φετος τιποτα δεν εχει τελειωσει.. Φιλε Monder ασ τους αλλους να κανουν οτι θελουν… Πιστευω οτι θα κανουμε γερο comeback. Go mclaren go

    • Mika

      Go Go Go!!!!!!
       

  • kriakos29

    i meres pernane kai thelo na pisteuo pos einai ta kefalia kato kai douleuoune. ypomoni thelei.to mono pou parakalao einai ontos na min eimaste opos perisi stin barkeloni. to mono pou den exo katalabei stin tourkia eixame anabathmiseis i oxi. to afediko eipe pos oxi o hamilton eipe pos eixe alla den xrisimopoiithikan . ti apo ola na einai i alitheia arage?

    • parsik

      Εχω την εντυπωση οτι δεν μπηκαν ολες οι αναβαθμισεις (ειχαμε αν θυμαμαι καλα,πολλες μικρες) σε αυτο επαιξε ρολο και ο καιρος το ΠΣ. Οπως και να χει ειμαι πολυ αισιοδοξος…. Go mclaren go

    • mika

      Yphrxan kapoies anabathmiseis alla telika den tis xrhsimopoihsan giati den eixan testaristei arketa kai yphrxe fobos gia thn aksiopistia tous…

  • Monder

    twra pia den paizei rolo o kairos alla kai ta lastixa pou den exoume… 6 set k ta 4 prepei na xrisimopoi8oun ston agwna eleos dwste lastixa ston lao….