Ένα από τα σημαντικότερα για να κερδίσεις το παγκόσμιο πρωτάθλημα, είναι η αξιοπιστία. Στην Τουρκία, η McLaren έχασε ένα μέρος από την ανταγωνιστικότητά της. Η βρετανική ομάδα είχε φέρει αναβαθμίσεις, αλλά για λόγους αξιοπιστίας αποφάσισε να μην τις χρησιμοποιήσει. Ωστόσο, στη Βαρκελώνη (20-22 Μαΐου), οι αναβαθμίσεις αυτές θα ενσωματωθούν στην MP4-26 με στόχο την βελτίωση της απόδοσης της.

O Lewis Hamilton μιλάει για τον αγώνα της Τουρκία και για τον μέλλον του πρωταθλήματος. Ο Πρωταθλητής του 2008 τονίζει πως η ομάδα του θα πρέπει να έχει συνέπεια και υπομονή, χωρίς περιττά ρίσκα, των οποίων το κόστος μπορεί να είναι τεράστιο. Αλλά καλύτερα, ας δούμε την αναλυτική συνέντευξη του Βρετανού.

Η 4η θέση στην Τουρκία ήταν αρκετά ικανοποιητικό αποτέλεσμα στο τέλος ενός όχι και τόσο ικανοποιητικού Σαββατοκύριακου, έτσι δεν είναι;

Ναι, νομίζω ότι ήταν ένα ρεαλιστικό αποτέλεσμα. Πιστεύω ότι αν είχαν έρθει όλα μαζί, τότε θα μπορούσαμε να ανέβουμε στο βάθρο. Νομίζω ότι είχαμε το ρυθμό, αλλά δεν τα είχαμε όλα στον αγώνα. Είχα μια αρκετά αποσπασματική εκκίνηση και στη συνέχεια έχασα έδαφος από τους πρωτοπόρους, έτσι η 4η θέση είναι ικανοποιητική. Θα μπορούσε να είναι χειρότερα. Και νομίζω ότι η Κυριακή έδειξε πόσο κοντά είναι οι κορυφαίες ομάδες. Το Σαββατοκύριακο είδαμε πόσο δυνατές μπορούν να γίνουν η Mercedes GP και η Ferrari.

Αλλά, επίσης, γνωρίζουμε ότι στην Τουρκία δεν πήραμε το μέγιστο από το πακέτο μας. Όπως πάντα, παλεύουμε για να φέρουμε πολλά νέα εξαρτήματα στην πίστα, και δεν είναι πάντα δυνατό να τρέξουμε με αυτά. Είτε από πλευράς απόδοσης, είτε από πλευράς αξιοπιστίας. Ακόμα και πριν από τα πρώτα δοκιμαστικά, ξέραμε ότι πρέπει να περιορίσουμε τις φιλοδοξίες μας σχετικά με την βελτίωσή μας. Φυσικά, αυτό είναι απογοητευτικό, αλλά πρέπει να δούμε την γενικότερη εικόνα. Το πρωτάθλημα θα πρέπει να κερδηθεί με συνέπεια, έτσι είναι καλύτερα να μαζέψεις κάποιους βαθμούς με ένα αξιοπρεπές αποτέλεσμα από το να κινδυνεύεις να μην τερματίσεις εξαιτίας της αξιοπιστίας, ακόμα και αν έχεις καλύτερη απόδοση.

Είχατε μια εξαιρετική μάχη με τον Jenson Button στην πίστα. Αυτό σου έφερε μνήμες από το παρελθόν;

Μόνο με την έννοια ότι ήταν μια δίκαιη μάχη. Σεβόμαστε ο ένας τον άλλον, τόσο σαν οδηγοί, όσο και σαν άνθρωποι. Και το ξέρω αυτό, όταν παλεύω με τον Jenson είναι πάντα καθαρό και δίκαιο. Είναι ένας οδηγός που μπορείς να έρθεις σε πολύ κλειστή κατάσταση. Ήταν καλό που είχα μια μικρή μάχη μαζί του, αλλά πέρυσι ήταν για την πρώτη θέση. Αυτή τη φορά, μαχόμασταν για πιο χαμηλές θέσεις και δεν ήταν τόσο διασκεδαστικό. Ακόμα, μου αρέσει να τρέχω με το KERS, και το DRS το κάνει πιο διασκεδαστικό για τους οδηγούς και για τους οπαδούς.

Νομίζω ότι κάνει πιο συναρπαστικό τον αγώνα και θα πρέπει να το επικροτήσουμε και σίγουρα είχαμε 4 ενδιαφέροντες αγώνες μέχρι στιγμής. Σίγουρα, δεν κερδίζεις κάθε φορά και μερικές φορά το σύστημα είναι εναντίον σου, επειδή μπορεί να σε κάνει πιο ευάλωτο όταν είναι μπροστά, αλλά σε γενικές γραμμές μου αρέσουν οι νέοι κανονισμοί αυτής της σεζόν.

Τώρα φαίνεται πως 4 ομάδες μπορούν να κερδίσουν αγώνες. Αυτό κάνει τη δουλειά σας πιο δύσκολη;

Στην αρχή της σεζόν, περιμέναμε τη Ferrari και τη Mercedes GP να είναι ανταγωνιστικές, και τώρα, ακόμα και αν δεν έκαναν πολλά στους 3 πρώτους αγώνες, ξέραμε ότι ήταν θέμα χρόνου να επιστρέψουν. Έτσι, βλέποντας το ρυθμό τους στην Τουρκία, ήταν κάτι περισσότερο από έκπληξη ότι δεν το έδειξαν από την αρχή της σεζόν. Έχοντας περισσότερες μάχες στους αγώνες τα πράγματα είναι αμφίδρομα.

Είναι πιο δύσκολο να μαζέψεις κάποιους καλούς βαθμούς αν έχεις πολλούς από τους άλλους οδηγούς να παίρνουν βαθμούς, αλλά από την άλλη, θα ήταν πιο δύσκολο για οποιοδήποτε να ξεφύγει στην βαθμολογία, πράγμα που είδαμε και πέρυσι. Δεν δούλεψαν για εμάς στην Τουρκία, αλλά ήδη ανυπομονώ για την Βαρκελώνη. Είναι μια πίστα που δεν έχω κερδίσει, έτσι θα ήταν μια μεγάλη ώθηση για την ομάδα αν έχουμε ένα εξαιρετικό αποτέλεσμα εκεί την επόμενη βδομάδα.

[Πηγή: LewisHamilton | Photo copyright: HOCH ZWEI]