Η BMW ετοιμάζει την νέα γενιά κινητήρων βενζίνης και πετρελαίου οι οποίοι θα μοιράζονται πολλά μέρη μεταξύ τους. Αυτό δήλωσε ο Harald Unger επικεφαλής ανάπτυξης της BMW Harald Unger.

Στόχος μας είναι το 60% των μερών των κινητήρων ίδιου καυσίμου να μοιράζονται μεταξύ τους, ενώ το ποσοστό αυτό σε σχέση με κινητήρες κατανάλωσης διαφορετικού καυσίμου να ανέρχεται στο 40%.

Τα κοινά μέρη που θα μοιράζονται θα είναι οι εισαγωγές αέρα, το μεταβλητό σύστημα του χρονισμού των βαλβίδων, τα μπεκ, τα turbo, οι εξάτμισης αλλά και τα σημεία που θα εδράζουν οι εγκάρσιοι και διαμήκεις τοποθετημένοι κινητήρες.

Επίσης οι νέοι κινητήρες θα είναι τυποποιημένοι σε ότι αφορά την χωρητικότητα του κάθε κυλίνδρου, 500cc ανά κύλινδρο σε κάθε block κινητήρα που θα κατασκευάζουν. Φυσικά οι κινητήρες αυτοί θα διαθέτουν την τεχνολογία TwinPower Turbo της BMW. Σε ότι αφορά τις χωρητικότητες αυτές θα είναι ένας 1.500αρης 3-κύλινδρος, ένας 4-κύλινδρος 2.0-λίτρων και ένας 6-κύλινδρος 3.0-λίτρων. Αυτή τη χωρητικότητα θα διαθέτουν τόσο οι κινητήρες βενζίνης όσο και πετρελαίου.

Το νέο τυποποιημένο σύστημα δεν θα ισχύει για τους μεγάλους κινητήρες V8, V10 και V12 οι οποίο θα συνεχίσουν να κατασκευάζονται με ξεχωριστά χαρακτηριστικά ο καθένας τους.

[Πηγή: Autonews]