Μπορεί ο αγώνας που παρακολουθήσαμε να μην ήταν σαν αυτόν της Τουρκίας, όμως, οι καρδιές μας δεν πέρασαν και πολύ ήσυχο απόγευμα. Η ημέρα στο Circuit de Catalunya ήταν πολύ καλή, αλλά ακόμα καλύτερη για τον Sebastian Vettel, ο οποίος έφτασε στην 4η νίκη του για φέτος, αλλά και την πιο δύσκολη, καθώς ο εξαιρετικός Lewis Hamilton τερμάτισε μόλις 0,6 δευτερόλεπτα πίσω από τον Γερμανό. Το βάθρο συμπλήρωσε ο Jenson Button, ενώ πίσω του βρέθηκαν οι Mark Webber και Fernando Alonso, ο οποίος δέχθηκε γύρο από τους Vettel και Hamilton, παρόλο που έστριψε πρώτος. Πίσω από τον Ισπανό τερμάτισε ο Michael Schumacher, που ήταν καλύτερος από τον 7ο Nico Rosberg. Τη δεκάδα συμπλήρωσαν οι Heidfeld, Perez και Kobayashi.

Ας δούμε, όμως, πως πέρασαν τα 99 και κάτι λεπτά του 5ου αγώνα της χρονιάς.

Τα 5 κόκκινα φώτα έσβησαν, με τον Fernando Alonso να ξεκινάει εκπληκτικά, να επωφελείται το κενό που του άφησε ο Mark Webber από δεξιά, στην προσπάθειά του να κρατήσει πίσω του τον Vettel, και να στρίβει πρώτος! Ο Webber τελικά έχασε τη θέση του από τον Vettel, αλλά τη χειρότερη εκκίνηση πραγματοποίησε ο Jenson Button, ο οποίος έπεσε στην 10η θέση. Εξαιρετική εκκίνηση και από τον Schumacher. Ο Γερμανός ξεκινούσε 10ος, όμως, μετά από τον 1ο γύρο σκαρφάλωσε στην 6η θέση, μπροστά από τους Rosberg και Massa και πίσω από τον Petrov. Ο Button ήξερε πως δεν γινόταν να μην πιέσει και στον 4ο γύρο πέρασε τον Buemi, ενώ δύο γύρους μετά ήταν η σειρά του, πολύ κακού για άλλη μια φορά, Felipe Massa. Οι 4 πρώτοι (Alonso, Vettel Webber, Hamilton) ήταν εκείνη τη στιγμή στο δικό τους ρυθμό, έχοντας εμφανή διαφορά από τους άλλους. Φυσικά, οι διαφορές μεταξύ τους ήταν πολύ μικρές.

Αυτός που μπήκε πρώτος στα pits ήταν ο Kamui Kobayashi, ο οποίος είχε κλαταρισμένο ελαστικό στον πρώτο γύρο, όμως από τους πρώτους, ο πρώτος που μπήκε για αλλαγή ελαστικών ήταν ο Sebastian Vettel μόλις στον 10ο γύρο, προσπαθώντας να περάσει τον Alonso μετά την ολοκλήρωση των πρώτων pit stops. Όμως, ο Ισπανός μπήκε αμέσως μετά, και οι δύο πρώτες θέσεις δεν άλλαξαν. Μαζί με τον Alonso μπήκε και ο Webber, ο οποίος έχασε την 3η θέση από τον Hamilton. Ο Βρετανός βρήκε καθαρό δρόμο μπροστά του, κόλλησε το γκάζι στο πάτωμα και σε συνδυασμό με ένα ταχύτατο pit stop των 3,4 δευτερολέπτων βρέθηκε μπροστά από τον Μark Webber. Πίσω του οι Schumacher και Button, οι οποίοι βρισκόταν σε στρατηγική 3 pit stop, με τον Βρετανό να περνάει με άνεση τον Γερμανό.

Οι διαφορές και πάλι δεν ήταν μεγάλες, ενώ όλοι περιμέναμε να δούμε αν μετά το 2ο pit stop ο Vettel θα μπορούσε να βρεθεί στη, γνώριμη γι’ αυτόν, πρώτη θέση. Όπερ και εγένετο! Ο Γερμανός μπήκε για την δεύτερη αλλαγή στον 19ο γύρο, έναν γύρο πριν από τους Alonso και Webber, οι οποίοι και πάλι μπήκαν μαζί. Μετά από την ολοκλήρωση των δεύτερων αλλαγών, κερδισμένος δεν βγήκε μόνο ο Vettel, αλλά και ο Lewis Hamilton. Ο “Billion Dollar Man” μπήκε για να αλλάξει δεύτερη φορά ελαστικά στον 24ο γύρο, βγαίνοντας πίσω από τον Vettel, στη δεύτερη θέση. Ο οδηγός της McLaren άρχισε να γράφει πάρα πολύ γρήγορους χρόνους και να πλησιάζει τον Γερμανό για την πρώτη θέση.

Πίσω τους, όμως, είχαμε μια πολύ όμορφη μάχη μεταξύ των Alonso και Webber. Οι δύο οδηγοί ήταν… αχώριστοι και μπήκαν για 3η φορά μαζί στα pits για να βάλουν τη σκληρή γόμα. Οι μηχανικοί της Red Bull ήταν ταχύτεροι, αλλά ο Alonso ήταν για πολύ λίγο μπροστά. Στον 35ο γύρο ήταν η σειρά του Vettel να βάλει τη σκληρή γόμα, με τον Hamilton να ακολουθεί λίγο αργότερα. Ο Webber προσπέρασε τον Alonso, όμως ο Ισπανός πήρε και πάλι τη θέση του πίσω, δείχνοντας τη μαχητικότητά του. Ο Hamilton άρχισε να μειώνει με σταθερό και αρκετά γρήγορο ρυθμό τη διαφορά του από τον Vettel, τη στιγμή που οι Webber και Alonso δέχθηκαν το προσπέρασμα από τον Button, ο οποίος είχε βάλει τα μαλακά ελαστικά στον 30ο γύρο.

Η 150° Italia ήταν φανερά αργότερη με τα σκληρά ελαστικά και ο Alonso αναγκάστηκε να μπει για αλλαγή στον 40ο γύρο. Πολλοί πίστεψαν ότι ο Ισπανός θα έκανε και 5ο pit stop, όμως, από τη Ferrari του είπαν ότι έπρεπε να πάει με αυτά μέχρι το τέλος. Ο ρυθμός του “El Nano” ήταν κακός, με αποτέλεσμα να δεχθεί γύρο από τους Vettel και Hamilton, οι οποίοι είχαν συγκεντρώσει όλο το ενδιαφέρον. Οι δύο Πρωταθλητές ήταν σε άλλο αγώνα, με τον Lewis Hamilton να έχει πλησιάσει σε απόσταση περίπου του ενός δευτερολέπτου. Ο 26χρονος δεν έκανε κάποια επιθετική κίνηση και άφησε τις γνωστέ τους επιθετικές κινήσεις για το 5ο και τελευταίο stint.

Ο Mark Webber κέρδισε την 4η θέση από τον Alonso μέσω των pits, αφού μπήκε 8 γύρους ύστερα από τον Ισπανό. Αμέσως μετά, στον 48ο γύρο μπήκε ο Vettel για να βάλει και πάλι τα σκληρά, ενώ στον επόμενο γύρο το τελευταίο του pit stop έκανε και ο Hamilton. Και εκεί ήταν που άρχισε η μάχη. Ο Βρετανός πίεζε όσο μπορούσε για να πάρει την πρώτη θέση από τον Γερμανό. Το πρώτο που ζητούσε ο οδηγός της McLaren ήταν να ρίξει τη διαφορά κάτω από 1 δευτερόλεπτο για να μπορέσει να κάνει χρήση του DRS και να τον πιέσει στο τέλος της ευθείας. Αυτό έγινε, όμως, η φανερά ανώτερη αεροδυναμική απόδοση της RB7 επέτρεπε στον Vettel να ανοίγει λίγο τη διαφορά στο sector 2 και στην τελευταία στροφή, με αποτέλεσμα να μην επιτρέπει στον Hamilton να πλησιάσει όσο ήθελε για να επιτεθεί. Η τελική ταχύτητα της MP4-26 ήταν ανώτερη, το DRS και το KERS του Hamilton δούλευαν άψογα, το KERS του Vettel δούλευε κατά παραγγελία, αλλά ο Πρωταθλητής του 2008 δεν κατάφερε να περάσει τον Πρωταθλητή του 2010 για τον παραπάνω λόγο. Τουλάχιστον ο Βρετανός έκανε τον ταχύτερο γύρο του αγώνα με 1:26.727.

Από τους χειρότερους του αγώνα ήταν ο Felipe Massa. Ο Βραζιλιάνος στο τέλος δέχθηκε το προσπέρασμα των Heidfeld και Perez, ενώ το χειρότερο είναι πως εγκατέλειψε μερικούς γύρους πριν από το τέλος. Ο χειρότερος αγώνας για τον Βραζιλιάνο.

Η νίκη τελικά δεν άλλαξε χέρια, και έτσι ο Vettel άνοιξε ακόμα περισσότερο την διαφορά του από τον Hamilton στην γενική βαθμολογία. Ο Γερμανός είναι πρώτος με 118 βαθμούς, 41 περισσότερους από τον Lewis Hamilton. Τρίτος είναι ο Mark Webber με 67, μπροστά από τους Button και Alonso, οι οποίοι έχουν συγκεντρώσει 61 και 51 βαθμούς αντίστοιχα σε 5 αγώνες.

Στους κατασκευαστές, η Red Bull βρίσκεται στην κορυφή με 185, ενώ 47 βαθμούς πίσω βρίσκεται η McLaren, στους 138. Η Ferrari έχει 75, ενώ η Renault 46, 6 περισσότερους από τη Mercedes.

Επόμενο Grand Prix στις 26-29 Μαΐου, στο Πριγκιπάτο του Μονακό.

Αναλυτικά τα αποτελέσματα του αγώνα, αλλά και η βαθμολογία των οδηγών και των κατασκευαστών στη συνέχεια:

FORMULA 1 GRAN PREMIO DE ESPAÑA SANTANDER 2011

Θέση No Οδηγός Ομάδα Laps Χρόνος Grid Βαθμοί
1 1 Sebastian Vettel RBR-Renault 66 1:39:03.301 2 25
2 3 Lewis Hamilton McLaren-Mercedes 66 +0.6 secs 3 18
3 4 Jenson Button McLaren-Mercedes 66 +35.6 secs 5 15
4 2 Mark Webber RBR-Renault 66 +47.9 secs 1 12
5 5 Fernando Alonso Ferrari 65 +1 Lap 4 10
6 7 Michael Schumacher Mercedes 65 +1 Lap 10 8
7 8 Nico Rosberg Mercedes 65 +1 Lap 7 6
8 9 Nick Heidfeld Renault 65 +1 Lap 24 4
9 17 Sergio Perez Sauber-Ferrari 65 +1 Lap 12 2
10 16 Kamui Kobayashi Sauber-Ferrari 65 +1 Lap 14 1
11 10 Vitaly Petrov Renault 65 +1 Lap 6
12 15 Paul di Resta Force India-Mercedes 65 +1 Lap 16
13 14 Adrian Sutil Force India-Mercedes 65 +1 Lap 17
14 18 Sebastien Buemi STR-Ferrari 65 +1 Lap 11
15 12 Pastor Maldonado Williams-Cosworth 65 +1 Lap 9
16 19 Jaime Alguersuari STR-Ferrari 64 +2 Laps 13
17 11 Rubens Barrichello Williams-Cosworth 64 +2 Laps 19
18 21 Jarno Trulli Lotus-Renault 64 +2 Laps 18
19 24 Timo Glock Virgin-Cosworth 63 +3 Laps 20
20 25 Jerome d’Ambrosio Virgin-Cosworth 62 +4 Laps 23
21 22 Narain Karthikeyan HRT-Cosworth 61 +5 Laps 22
Ret 6 Felipe Massa Ferrari 58 +8 Laps 8
Ret 20 Heikki Kovalainen Lotus-Renault 48 Accident 15
Ret 23 Vitantonio Liuzzi HRT-Cosworth 28 +38 Laps 21

Βαθμολογία Οδηγών

Θέση Οδηγός Εθνικότητα Ομάδα Βαθμοί
1 Sebastian Vettel German RBR-Renault 118
2 Lewis Hamilton British McLaren-Mercedes 77
3 Mark Webber Australian RBR-Renault 67
4 Jenson Button British McLaren-Mercedes 61
5 Fernando Alonso Spanish Ferrari 51
6 Nico Rosberg German Mercedes 26
7 Nick Heidfeld German Renault 25
8 Felipe Massa Brazilian Ferrari 24
9 Vitaly Petrov Russian Renault 21
10 Michael Schumacher German Mercedes 14
11 Kamui Kobayashi Japanese Sauber-Ferrari 9
12 Sebastien Buemi Swiss STR-Ferrari 6
13 Adrian Sutil German Force India-Mercedes 2
14 Sergio Perez Mexican Sauber-Ferrari 2
15 Paul di Resta British Force India-Mercedes 2
16 Jaime Alguersuari Spanish STR-Ferrari 0
17 Rubens Barrichello Brazilian Williams-Cosworth 0
18 Jarno Trulli Italian Lotus-Renault 0
19 Jerome d’Ambrosio Belgian Virgin-Cosworth 0
20 Heikki Kovalainen Finnish Lotus-Renault 0
21 Pastor Maldonado Venezuelan Williams-Cosworth 0
22 Timo Glock German Virgin-Cosworth 0
23 Narain Karthikeyan Indian HRT-Cosworth 0
24 Vitantonio Liuzzi Italian HRT-Cosworth 0

Βαθμολογία Κατασκευαστών

Θέση Ομάδα Βαθμοί
1 RBR-Renault 185
2 McLaren-Mercedes 138
3 Ferrari 75
4 Renault 46
5 Mercedes 40
6 Sauber-Ferrari 11
7 STR-Ferrari 6
8 Force India-Mercedes 4
9 Williams-Cosworth 0
10 Lotus-Renault 0
11 Virgin-Cosworth 0
12 HRT-Cosworth 0

 

[Photos copyright: Red Bull Racing/Paul Gilham/Getty Images, JOSEP LAGO/AFP/Getty Images, PIERRE-PHILIPPE MARCOU/AFP/Getty Images, DIMITAR DILKOFF/AFP/Getty Images, Mark Thompson/Getty Images, REUTERS/Albert Gea, Vladimir Rys/Getty Images, Red Bull Racing/Mark Thompson/Getty Images, Red Bull Racing/Ker Robertson/Getty Images, HOCH ZWEI, FOTO ERCOLE COLOMBO]

  • gazokiller

    ζόρι ξε-ζόρι, το αποτέλεσμα ειναι ίδιο…
    το έχω ξαναπει…δυστυχώς το πρωτάθλημα τέλος κ ακόμα χειρότερα στον αχόνευτο κ τα ισοτονικά ποτά τους…

  • η αληθεια ειναι οτι ειναι λίγο δυσπεπτος ο φετελ…

  • George F

    Αυτός ο αγώνας έδειξε ότι : οι ρεντμπουλ μόλις τελειοποιήσουν το κερς άντε για ! 
    Οι ρεντμπουλ είναι πανάξια πρωταθλητές και στα ΠΙΤ 
    στοπ . 
    Ο φετελ μπορεί και από τις πίσω θέσεις να είναι άπιαστος ειδικά όταν πρέπει να 
    το κάνει βγαίνοντας από το πιτ στοπ , 
    περνούσε Ferrari McLaren Mercedes και αυτοί με μαλακά αλλά φθαρμένα σαν σταματημένοι ενώ άλλοι δεν.. 
    Ο χαμιλτον είναι ο μόνος που μπορεί να κυνηγήσει τους ταύρους αν δεν έχει προβλήματα αλλά αμφιβάλω αν θα τους περάσει . 
    Ο αλονσο είναι ο άνθρωπος που κρατά την Ferrari εκεί αλλιώς θα ήταν πολύ χειρότερα. Respect! 
    Massa εισαι τελειωμενος αντε για ! 
    Σε αυτόν τον αγώνα αποδείχτηκε γιατί Φετελ- Χαμιλτον-Αλονσο θεωρούνται Νο1 οδηγοί. 
    Ωραίος Αγώνας σε μια βαρετή Πίστα ! 
    Κάλος Αγώνας από χαιντφιλντ Ο σκηνοθέτης όμως έχασε τα αυγά και τα πασχάλια . 
    Αναμονή για σιλβερστοουν με την αλλαγή κανονισμών στις εξατμίσεις μήπως και κοπεί η φόρα των ταύρων αλλιώς καλορίζικο ! 

    • gazokiller

      απόλυτα σωστός!

    • adele

      λακωνικος, περιεκτικτος και απολυτα σωστος θα πω και εγω… ευτυχως η δυστυχως εχεις δικιο!!!

    • johnnyxp64

      +1 LIKE

  • dr

    Μπορει καποιος να μου πει πως ο Αλονσο εχασε τις θεσεις του τοσο ευκολα ?
    Τοσο  μεγαλη διαφορα εχει η Φεραρι απο τη Ρεντ Μπουλ και τη ΜακΛαρεν?

  • f1 maniac 2560r

    yea baby!! that what i’m talking about!!!!!!!σημερα εδειξε γιατι ειναι ο κορυφαιος οδηγος αυτη τη στιγμη!!!!!!!!!!!!!οσο για το MASSA που ειναι και ο αγαπημενος μου οδηγος,,περιμενουμε ολοι οι fun του…καποια στιγμη να εντρυφησει καλυτερα στα ιδιοτροπα λαστιχα της pirelli..και τοτε πιστευω πως θα δουμε ενα καταιγιστικο ρυμθο απο το fellipe Massa!!!!!!!!!!!

    • Όχι, ο Vettel σήμερα έδειξε πως ΔΕΝ είναι ο κορυφαίος οδηγός αυτή τη στιγμή!!! :)

    • adele

      λυπαμαι γιατι ειμαι φανατικη κοκκινη αλλα δεν νομιζω οτι τα λαστιχα ειναι το μοναδικο προβλημα του!!! και αν ειναι… παλι δεν δικαιολογειτε γιατι δεν ειναι ο μονος που τρεχει με pirelli για πρωτη φορα φετος!!!

  • VETTEL

    ΤΟΣΟ ΠΟΛΥ ΣΕ ΠΟΝΑΕΙ Ο VETTEL ΡΕ  PASCAL.

    • Καθόλου, φίλε μου! Δεν είμαι άνθρωπος που θα στεναχωρηθεί, θα πονέσει ή θα μαλώσει για τέτοια…

      Απλά γράφω μια γνώμη μου… Την οποία υποστηρίζουν πολλοί οπαδοί του Vettel που γνωρίζω. Χωρίς να αφήνω κάποιο υπονοούμενο για σένα.

      ;)

  • stadi

    Kορυφαιος ειναι αλλος και το εδειξε σημερα.ουτε εφθειρε τα ελαστικα γιαυτους που ελεγαν παπαριες.λιγο καθετη δυναμη να βρουν στη mclaren και θα σου πω εγω μετα. του το ειπε και ο lewis στο τελος ”φιλε ειχες πολυ καθετη δυναμη”.Σαν να του λεει τι αλλο να κανω το πηγαινα τερμα.δεν πειραζει lewis υπομονη.ελπιζω να μην είναι αργα και ξεφυγει κι αλλο ο ”you know”.

    • gazokiller

      κ ο alonso αν ειχε ταχύτερο μονοθέσιο θα ήταν αλλού σήμερα κ πάντα…
      δεν μειώνω τις ικανότητες του hamilton…αλλά να βλέπουμε κ παραπέρα απο τις προτιμήεσεις μας!!

    • VETTEL

      Ο VETTEL EIXE ΚΑΘΕΤΗ ΔΥΝΑΜΗ ΕΝΩ O HAMILTON ΜΕΓΑΛΥΥΕΡΗ ΤΕΛΙΚΗ ΤΑΧΥΤΗΤΑ DRS ΚΑΙ ΤΟ ΚΕRS ΤΟ ΧΡΗΣΙΜΟΠΟΙΟΥΣΕ ΣΥΝΕΧΕΙΑ.ΑΦΟΥ ΛΟΙΠΟΝ Ο HAMILTON EINAI O ΚΑΛΥΤΕΡΟΣ (ΟΠΩΣ ΛΕΤΕ)ΓΙΑΤΙ ΔΕΝ ΤΟΝ ΠΕΡΑΣΕ ΣΤΟ ΤΕΛΟΣ ΤΗΣ ΕΥΘΕΙΑΣ.Ο VETTEL ΘΑ ΣΥΝΕΧΙΣΕΙ ΝΑ ΔΙΕΚΔΙΚΕΙ ΝΙΚΕΣ ΕΝΩ Ο HAMILTON ΘΑ ΤΟΝ ΑΝΤΑΓΩΝΙΖΕΤΑΙ ΣΕ ΚΑΝΕΝΑΝ ΑΓΩΝΑ ΠΟΥ ΚΑΙ ΠΟΥ ΚΑΙ ΘΑ ΒΓΑΙΝΕΤΑΙ ΤΟΤΕ ΝΑ ΛΕΤΕ ΠΟΣΟ ΚΑΛΟΣ ΕΙΝΑΙ ΟHAMILTON KAI ΠΟΣΟ ΚΑΚΟ ΕΙΝΑΙ ΤΟ ΜΟΝΟΘΕΣΙΟ ΠΟΥ ΕΧΕΙ .Η ΔΙΑΦΟΡΑ ΕΙΝΑΙ ΣΤΟΥΣ 41 ΚΑΙ ΘΑ ΑΥΞΑΝΕΤΑΙ

  • dimitris

    o epomenos agwnas 8a krinei polla
    pascal thn prwth paragrafo thn egra4es 2 fores

  • Dim

    PascaL 309 Hawk (Γιώργος): Όχι, ο Vettel σήμερα έδειξε πως ΔΕΝ είναι ο κορυφαίος οδηγός αυτή τη στιγμή!!!

     

    Giati??dn ekane akrivws oti eprepe?
    1.Poli kali ekinisi
    2.Apofasistikotita sta prosperasmata kai ta doublarismata
    3.Grigoro rithmo akoma kai xwris to KERS
    4.Antekse ipo tin piesi tou Hamilton xwris na kanei lathos
    Katalavainw oti oi perissoteroi den ipostirizoun Vettel(kai egw mazi!!) alla eleos pia!Ti allo na kanei o anthrwpos???Opoion kai an ipostirizei o kathenas,o Vettel simera itan o kaliteros odigos stin pista!

    • RaDiMus_Q

      Παρά πολύ σωστός. Ο μικρός τους έβαλε γυαλιά όλους σήμερα.
      Τι άλλο να κάνει δηλαδή το παλικάρι για να παραδεχτούν κάποιοι ότι ο ειναι φοβερός?
      Τρακαρε μια φορά τον button και κάποιοι κάνουν λες και δεν ξέρει να οδηγαει.
      Μπράβο στον Αλόνσο για άλλη μια φορά.
      Ειναι φοβερός και ΠΡΩΤΑΘΛΗΤΗΣ.

    • bandy

      εφοσον ο “καλυτερος” οδηγος δε καταφερε να περασει τον “καλο”,τιποτα δεν τον κανει καλυτερο.τουλαχιστον για το σημερινο gp φιλε γιωργο.αντιθετως ο τυπος ειναι ηρωας που αντισταθηκε στην πιεση του χαμ.(στο 0.5 ο αλλος εφερε σκια λεμε),κ υπερασπιστηκε επαξια τη θεση του στον αγωνα κ τον παγκοσμιο τιτλο του.δεν ειναι τυχαιος ο νεος…….

    • Να κρίνετε και βάσει απόδοσης των μονοθεσίων! Δεν αρκούν μόνο αυτά. Το ΚΥΡΙΟΤΕΡΟ στη Formula 1 ήταν η ταχύτητα. Και σήμερα ο Hamilton με το δεύτερο καλύτερο μονοθέσιο ήταν ο ταχύτερος στην πίστα, άρα και ο καλύτερος…

      Στην Τουρκία, ο καλύτερος ήταν ο Alonso. Γιατί πολύ απλά με ένα αρκετά κατώτερο μονοθέσιο από την RB7 πάλεψε στα ίσια για την 2η θέση..

      Και ξαναλέω ότι ο Vettel δεν είναι καθόλου τυχαίος! Δεν το είπα ποτέ αυτό! Γιατί απλά δεν το πιστεύω! Είναι Παγκόσμιος Πρωταθλητής και δεν μασάει εύκολα σε επιθέσεις… Από όποιον οδηγό και αν γίνονται!

      ;)

  • dr

    Ακομα δεν καταλαβαινω πως ο Αλονσο επεσε τοσο ευκολα 4ος και 50ς απο 1ος
    Δεν εχει και τοοση διαφορα η Φεραρι απο τις αλλες δύο. Ελεος δηλαδη!
     

  • johnnyxp64

    Γιώργο εχεις 2πλη την πρωτη παραγραφο!!!

  • jon

    τον μόνο που λειπαμαι είναι ο αλονσο που ανανέωσε  με την φεραρι . με αυτά ακι αυτά δεν τον βλέπω να παίρνει άλω τίτλο έως το τέλος της καριέρας του . για άλλη μια φορά ο ντομενικαλι λέει βλακείες περί βελτίωση και τέτοια παραμύθια ενω η πραγματικότητα είναι οτι πρέπει να σηκωθεί και να βρει δουλια σε καμιά πιτσαρία .το μονοθεσειο του μασα εμινε απο κιβώτιο , δεν φτάνει που οδιγανε φέρετρα μονοθεσεια χαλάνε κιόλας !!

  • Παιδιά τώρα γύρισα!

    Γιάννη, το είδα και το διόρθωσα! Την αρνητική δεν την πήρες από μένα, πάντως! :)

    Για τους άλλους που λέτε για τον Vettel και τον Hamilton.

    Μπορεί ο Hamilton να είχε μεγαλύτερη τελική (επακόλουθα του FO 108Y, του KERS και του DRS), όμως, ξεχνάτε κάτι πάρα πολύ βασικό. Η RB7 έχει καλύτερη αεροδυναμική απόδοση, πράγμα που δεν επέτρεψε στον Hamilton να μείνει κολλημένος πίσω του στο S2, αλλά και στην τελευταίο στροφή, όπου ο Vettel άνοιγε πιο εύκολα το γκάζι…

    Επίσης, να σας πω γιατί σήμερα ο Hamilton ήταν πιο γρήγορος;; Γιατί πολύ απλά, αν οδηγούσε αυτός την RB7 και ο Vettel την MP4-26 ο Βρετανός θα έφτανε άνετα στη νίκη, και όχι με διαφορά 0.6 sec!

    Ο Vettel είναι εξαιρετικός οδηγός, αλλά οι Hamilton-Alonso ή Alonso-Hamilton είναι οι καλύτεροι του grid, για μένα…

    Δεν έχω πει ποτέ ότι ο Vettel δεν είναι καλός, αλλά είναι ένα κλικ πιο κάτω από τους κύριους που αναφέρω παραπάνω…

    Προσωπική άποψη, χωρίς να εξαναγκάζω κανέναν να την αποδεχθεί…

    :)

    • Mika

      Symfwnw apolyta me ayta pou les Pascal, gia na mhn ta epanalabw ki egw…Parola ayta,me tsantise o Hamilton xtes,eprepe tetoio agwna xtes na ton parei pash thysia,na riskarei pio poly,na tolmhsei…Isws ontws na mh mporouse mia kai tou feyge sto S2 kai mexri na ton ftasei sto telos ths eytheias,htan arga..Perimena omws na riskarei pio poly,me 10 gyrous na apomenoun..Olo elega ton exeis, ypomonh thelei,ki omws den perase..
      :-(

  • f1 maniac 2560r

    ειμαι fun της ferrari και του alonso..για το massa εκανα πλακα πριν..ειναι φανερο πλεον οτι δε μπορει να συνεχισει σε υψηλο επιπεδο,ουτε εχει τη ψυχολογια…..οσο για τον VETTEL…..τα καλα να λεγονται…πως να το κανουμε….οσο περναει ο καιρος και φορτωνεται αγωνες δειχνει ολο και καλυτερος..δειτε διαφορα με περυσι…το οτι εχει το καλυτερο μονοθεσιο του grid..οντως το εχει..του δινει το 100% οπως πρεπει να κανει ενας καλος οδηγος..φετος δειχνει μεγαλη ωριμοτητα,αλανθαστος,και δε μασαει στη πιεση,οπως και περυσι στους τελευταιους αγωνες.εκει που περιμεναμε τον webber να αντεξει στη πιεση με τοση εμπειρια που ειχε,και τελικα κατερρευσε…λιγο στις προσπερασεις υστερει..αλλα σημερα εδειξε και σε αυτον τον τομεα οταν χρειαστηκε και εκοψε 3 μονοθεσια σε ενα γυρο οτι βελτιωνεται…ο HAMILTON ειναι σπουδαιος οδηγος κανεις δεν αμφιβαλει για αυτο.αλλα το οτι δεν κραταει χαμηλο profil..με δηλωσεις του στυλ ”οτι αυτος ειναι ο ayrton senna του σημερα,και ο alonso ο prost…”τον vettel τον παει η red bull,και οχι ο vettel  τη red bull”…προτιμαω τον VETTEL που ειναι πιο σεμνος σε αυτα που λεει….

    • Φυσικά, ο Vettel οδηγεί πολύ καλύτερα από πέρυσι τέτοια εποχή! Γι’ αυτό και έχει 4 στα 5!!!

    • Giorgos

      To oti trexei me to KALITERO BY FAR AYTOKINITO FETOS (SE EPIPEDA KATHETIS DINAMIS – DOWNFORCE, KAI OLA AUTA APO TIS EKSATMISIS APOTI LENE)  DEN PEZEI KANENA ROLO?  EDO TO SABBATO TO PARADEXTIKE OTI EPIDI DEN DOULEYE TO KERS ITAN DEYTEROS ARA TI KANEI NIAOU. OSEI MILATE GIA TA PROSPERASMATA BGIKE APO TA PITKAI ARXIOSE NA PERNAEI ODIGOUS POU FORAGAN ELASTIKA TALEPORIMENA KAI ME 10 GYROUS PANO TOUS ARA EIXE TO KRATIMA ASE POU O BUTTON KAI O MASSA (NOMIZO) SINENESAN GIATI DEN MPOROUSAN APLA NA TO PALEPSOUN KATI OPOS AUTO POU EKANE META O BUTTON POU PERASE WEBBER KAI ALONSO LES KAI ITAN STAMATIMENOI, TORA STON ALONSO PERIMENA NA TO PAREI EXTES KAI THA XEROMOUNA ALLA META APO TO PERISTATIKO STA PIT ME TON WEBBO KAI TIN “AMEROLIPSIA ” TON AGONODIKON POU AFISAN TI FERRARI NA METATREPSI TO PIT SE PISTA DRAG META APO OSA AKOUSAME STIN ARXEI TIS XRONIAS OTI DEN THA KSANADOUME TETIA KAI OTI TA PIT THA INE POLI STENA FETOS AR@#$% MIDIA (STIN TOURKIA O HAMILTON KATASTREPSE TO PIT STOP TOU GIATI DEN EPETREPSE I OMADA NA TO KANEI TO IDIO POU EKENE I FERRARI EXTES)  ALLA ETREKSAN NA DOSOUN PENALTY GIATI DEN SIKOSAN TO PODI TELIOS OTAN PERNAGAN APO TI STROFI POU O KOVA EIXE KANE EYTHIA TESPA, AYTO POU EKANE EXTES O ALONSO ME TI FOBERI TOU EKKINISI ITAN NA KATASTREPSI TON AGONA TIS REDBULL KAI NA TOUS KATHISTERISI TOSO POU I  MCLAREN NA TOUS EXEI FTASEI ALLA EIPAME EIXAN PERISOTERO DOWNFORCE KAI OSO O HAMILTON TON EFTANE STO YPOLIPO LAP STO TELEFTEO STINT TA EXANE OLA GIATI META APO ENA SERI ARGON STROFON POU TIS PIGENE GA@#$% H RED ERXOTAN AUTI I YPSILIS TAXITITA TELEYTEA STROFI POU EDINE STON VETTEL TO PLEONEXTIMA POU ITHELE GIA NA MPOREI NA AMINTHI STO KERS KAI TO DRS TIS MCLAREN.
      KAI KATI TELEUTEO GIORGI PSAXTO KAI KANTO ARTHRAKI I HRT EYTHINETE GIA TIN KATAGGELIA STIN FIA GIA TA BLOWN DIFFUSERS KAI EPISIS TORA LENE OTI AN DEN TA APAGOREUSETE STO MONACO THA LABOUME PIO DRASTIKA METRA
      EDO EXO TO LINK
      http://www.planet-f1.com/news/3213/6946334/-Ban-Diffusers-Or-We-ll-Protest-Monaco- 

      SORRY GIA TA KEFALEA TORA TO IDA
      GIORGI OMORFA OPOS PANTA  
      AYTA GIA SIMERA KAI THA XATHO PALI GIA 2 BDOMADES GIATI PREPEI NA SELIDOPIISO KAI NA PARADOSO ENA BIBLIO 200 SELIDES GIA TIPOMA MEXRI TIS 6 TOU MINA KAI EXO PAREI FOTIA SIMERA OMOS EIPA NA MPO GIA NA DO KAI NA EKFERO GNOMEI!!!! ANTE PAIDES THA TA POUME

  • dr

    η Φεραρι θα αναβαθμισει την πισω αεροτομη της με νομιμο τροπο για το Μονακο η θα κρατησει την ιδια?

    • Δεν μπορεί να χρησιμοποιήσει ξανά αυτή την πίσω αεροτομή!

      Αν θα έχει κάποια κάτι καινούργιο, δεν μπορώ να το γνωρίζω!!

      :)

  • George F

    @ gazokiller, adele, johnnyxp64 , ευχαριστώ !

    παρατηρώντας την βαθμολογία ξενερωσα με αυτή την διαφορά ..θα καλυφθεί μέχρι το τέλος ???

    Vettel 118  Alonso 51
    RBR 185      FERRARI 75

  • Monder

    Loipon na me k egw ean k dn eida ton agwna logo ergasias eida extes oti h pole (webber) ara rb7 eixe diafora apo ham k mp4-26 1 deuterolepto ston guro swsta? Pos perimenete auth h diafora na min anoigei k allo k na eftane sto 0,6 k pos perimenete me to retarded ignition pou exei h rb7 edw k 1 xrono mazi me thn flexy pteriga na piastei ginete ligo oxi poly logikh k isws

  • LJ

    Ολα τα λεφτα σημερα ηταν το πως κραταγε η RBR στην τελευταια στροφη. Το ειπε κ ο ΗΑΜ στον VET πριν ανεβουν στο βαθρο ”Too much downforce in the last corner”.
    Παντως λεμε οτι σημερα ηταν οριακο, αλλα η RBR μου δινει την εντυπωση οτι εχει περισσοτερη δυναμικη και δεν την δειχνει. Αυτο φαινεται οταν χρειαζεται να πιεσει για να κανει προσπεραση στα pit stops. Φανηκε κ σημερα στο πρωτο pit stop.
    Να δουμε απο το Silverstone και μετα μηπως αλλαξει τπτ γτ το βλεπω απο το καλοκαιρι να κρινεται ο τιτλος…

  • f1 maniac 2560r

    αυτο ειναι πανυγυρισμος!!!!!!!!!!

  • i’am back!!! Σας έλειψα;;;; Αγώνα δεν είδα αλλά με το κείμενο του Γιώργου ήταν σαν να τον είδα! Μπράβο καμάρι μου :D ασπροπρόσωπο με έβγαλες :P :lol:

  • Mika

    Exoun eipwthei polla,opote en syntomia na pw ki egw:
    Alanthastos o Vettel shmera.
    O Hamilton edwse oti eixe,isws to exase stis leptomereies,alla perimena na piesei pio poly,me to momentum pou eixe.Tetoious agwnes san to xtesino PREPEI na tous kerdizei an thelei na exei mia elpida ston titlo.Alliws,adios..
    Wraia strwth odhghsh apo Jenson,edeikse giati einai idanikos team mate,opws eipe o Ham.Anekampse poly kala apo mia xalia ekkinhsh.
    O Webber,plhrh apogohtheysh, otan exeis pole kai den eisai kan sto ba8ro,meneis 2os odhgos mia zwh.
    Apisteyto petagma apo Alonso sthn arxh,edeixne sto 1o kommati tou agwna oti mporouse na ginei kamia ekplhksh..Anekshghth omws kai katakoryfh ptwsh ths apodoshs,oso pernouse h wra,me apotelesma na faei gyro,pragma adianohto gia mena me bash thn eikona ths arxhs…
    Massa, apla, FOR THE FESTIVALS…
    Opws eipe kai kapoios parapanw,pisteyw o Alonso krataei me nyxia kai dontia th Ferrari apo Baterlw,tha htan poly pio katw apo ekei pou einai twra…

    Telos,apla na pw se osous trellainontai me ton Vettel na pw th tapeinh gnwmh mou..O mikros einai kalos,RBR is on a roll kai mallon thymizei epoxes Alonso sth Renault,dhl paei gia to 2o seri..
    Na ton doume omws sta dyskola,otan den tha exei toso kalo monothesio,pws tha maxetai.Tote tha mporoume na ton krinoume pio antikeimenika,oxi twra pou petaei h omada..Fysika kai den einai tyxaios,ki isws tote h peira pou tha exei mazepsei na ton bohthaei na phgainei kala me ena ypodeestero monothesio….
    Alla se apolyto talento dynamh kai thelhsh,einai gia mena akoma pisw apo Alonso kai Hamilton..

      

    • LJ

      Καλα τα λες Mika. Προς το παρον η RBR κανει μαγκα τον Vettel. Ενας Weber 3-4 χρονια νεοτερος θα ηταν αλλη υποθεση στην μαχη του τιτλου.
       
      BTW Ο Massa ειναι for the fairs :P :P :P !

    • Mika

      Ksereis LJ,ayto olo to thema me to Vettel alla kai th RBR,mou thymizei para poly opws eipa Alonso kai Renault!Tote pou ta phre 2 seri,eblepa pollous peristasiakous fan ths F1 kai ths Renault pou elegan ymnous gia thn omada kai ton odhgo, to Briatore klp..O Alonso efyge,paramenei statherh aksia,enw h Renault efage megalh boutia pros ta katw kai twra den gnwrizw oute ena fan!!!
      Eimai poly periergos na dw posoi dhlwmenoi fan ths RBR tha einai mazi mas,meta apo ligo kairo,otan h omada parei ta katw ths,opws einai dedomeno statistika pws tha ginei kapoia stigmh,opws exei symbei  se oles tis megales omades, anaferw xwris seira Ferrari,Mclaren,Williams,kai Renault opws eipa..Kati mou leei pws tha ginoun Speedy Gonzalez,alla epifyllasomai mexri na dw an tha bgw alhthinos..
      ;-)
      Emeis,oi mazoxes ths Mclaren kai ths Ferrari,eimaste pantws edw, kai sta kala,kai sta asxhma,kai stis pikres,kai stis nikes, kai s oti breksei as katebasei…
      :D :D
       
       
       

    • gazokiller

      ναι ρε mika…
      διάτοντας αστέρας ειναι η RBR…
      το έχω πει κ εγω…
      που θα πάει…
      θα ξεφουσκώσει το μπαλόνι…

    • Dim

      Ton exoume dei kai sta diskola me Toro Roso!Kai niki pire kai pole position kai to prwtathlima paraligo na sterisei apo ton Ham sti Brazilia(as einai kala o Timo)!!Gia auto lew oti o tipos itan o kaliteros sti Barkelwni!Apla ta ekane ola swsta kai ta exei kanei kai me ipodeestero monothesio!

    • parsik

      Φιλε Mika η τελευταια σου προταση τα λεει ολα… Γι’αυτο παντα κλεινω με go mclaren go……. Ολες οι αναλυσεις ηταν εκπληκτικες απο ολα τα παιδια, αυτο που θελω να πω εγω ειναι οτι χαρηκα που ειδα παλι λιγο “αγωνα”.. Συζητουσα με εναν καλο φιλο μηχανικο που εξειδεικευεται στην αεροδυναμικη υγρων και στερεων και μου ελεγε οτι ειναι εκπληκτικο πρακτικα το κρατημα των RB και οτι ηταν αδυνατο ακομα και με +15 τελικη οποιοδηποτε αμαξι να τον προλαβαινε ειδικα στην τελευταια στροφη. Μια ζωη mclaren  και στα ευκολα και στα δυσκολα.. Πανω απ ολα ομως, ειμαι φιλαθλος και επικροτω τις προσπαθειες ολων . Αυτα….

  • FERRARI-PURE PASSION

    Γεια σας και απο’μενα παιδες!!!!!!!Ο αγωνας ηταν για’μενα  για μια ακομα φορα πολυ καλος!!!!!Το μονο πραγματικο κακο σημειο ηταν η αποδοση της ομαδας μου!!!!!Οι vet και ham ηταν πολυ καλοι και ειχαμε πολυ καλη μαχη στο τελος!!!Τωρα το ποιος ειναι καλητερος και ποιος οχι ειναι πολη μεγαλη κουβεντα και δεν ληνεται σε ενα post!!!!Αποψη μου ειναι οτι και ο vet εχει δειξει καλα στοιχεια απλως λογο της ανωτεροτητας του μονοθεσιου τα τελευταια 2  χρονια δεν εχει δειξει στοιχεια υπερβασης πραγματα που εχουν κανει οι alo και ham!!Τη μοναδικη τετοια στιγμη του vet θα πρεπει να ανατρεξουμε πισω στο 2008 και  τη monza!!!!Μετα το ’09 και ΄10 φαινοταν οτι οτι εκανε το εκανε λογο του μονοθεσιου του πραγμα που κατα τη γνωμη που δεν ειναι τελειως αληθεια!!!Το εχει και ο μικρος αλλα το αν ειναι κατωτερος των alo και ham θα το δειξει ο χρονος και μονο!!!!!Τωρα στα του αγωνα εγω πιστευω οτι ηταν πολυ οριακα γιατι γιατι απο τη μια ο vet βασιστηκε στην rb7 και μπορουσε να απομακρηνεται στην τελευταια στροφη και γιαυτο ο ham δεν μπορουσε να τον πιασει στο τελος της ευθειας!!!Απο την αλλη ο ham εκμεταλευτηκε τα προβληματα της rbr  με το kers και μπορεσε να κολλησει πισω απο τον vet!!!Οπωε και να’χει ηταν πολυ καλλη η μαχη τους!!!Το κακο ειναι οτι ετσι οπως παει χανεται το ενδιαφερον γιατο πρωταθλημα και το μονο που μενει ειναι να απολαμβανουμε τον καφε αγωνα μεμονομενα!!!Οσο για την ομαδα μου τι να πω!!!Να σας πω την αληθεια χαρηκα με τον γυρο γαιτι ειναι ο μονος τροπος να την παρουν χαμπαρι και να αρχιζουν να σχεδιαζουν μονοθεσια-νικητες!!!!!!!Αυτα και ευχομαι να συνεχισουμε να βλεπουμε ομορφους αγωνες με πολλες μαχες!!!!!!!!

  • FERRARI-PURE PASSION

    Α και ξεχασα το βασικοτερο!!Πολλα πολλα συγχατητηρια στη mclaren!!!!Μπραβο για την εξελιξη σας και μακαρι αφου δεν μπορουμε εμεις να εισται ισεις εκει και να πιεζετε την rbr!!!Kαι με τη νικη!!!!
    Υ.Σ Εκτος και γινει κανα θαυμα και κανουμε εμεις την υπερβαση τοτε sorry αλλα θα ηθελα ειμαστε εμεις μπροστα.Αν δεν σας πειραζει!!!!!

  • kriakos29

    EGO 2 PRAGMATA THELO NA ROTISO TON GIORGO. GIATI O AGONAS ITAN STIN KOPSI TOU KSIRAFIOU MEXRI TO TELOS.19 gurous prin to telos mpainei o vettel gia pit stop kai ksana bazei tin skliri goma. o hamilton eixe akoma 5 gurous me basi to proigoumeno pit stop pou eixe kanei. pisteuo apo tin katastasi ton elastikon eixe akoma 7 gurous kai as exane esto kai gia ligo stous gurous autou. den mporouse na mpei ston 54 gyro dld 12 gurous prin to telos na balei tin malaki goma kai na teliosei to thema protias?mipos ton kremase ligo i omada mas ton lewis? giati kapou diavasa oti upirxe kai triti goma malaki alla metaxirismeni? ti les gioro?

    • Κυριάκο, καταλαβαίνω τις απορίες σου. Ο Vettel μπήκε στον 48ο γύρο και ο Hamilton στον 49ο. Τα δύο σετ σκληρών ελαστικών που έβαλαν στο 3ο και 4ο τους pit stop ήταν ολόφρεσκα. Είχαν χρησιμοποιήσει 1 σετ στο Q1 των κατατακτήριων και τους είχαν μείνει 2 φρέσκα σκληρά. Επίσης, μάλλον η διάρκεια των σκληρών δεν ήταν τόσο μεγάλη όσο μας λέει η ονομασία τους. Πιο πριν, ο Vettel είχε μπει στον 35ο για να βάλει τα σκληρά και ο Hamilton, αν δεν κάνω λάθος, στον 36ο. Οπότε τα σκληρά άντεξαν για περίπου 13 γύρους. Λίγο περισσότερο από τα μαλακά.
       
      Για τα μαλακά που λες, ο Hamilton δεν είχε άλλα σετ μαλακών. Και τα 3 ήταν κατεστραμμένα!! Και να στο εξηγήσω: Από τις κατατακτήριες είχε 3 σετ μαλακών και 3 σετ σκληρών, όπως όλοι οι οδηγοί. Το πρώτο σετ μαλακών ελαστικών το χρησιμοποίησε στο Q2. Το δεύτερο στο Q3. Και του είχε μείνει ένα φρέσκο σετ, το οποίο το άφησε για τον αγώνα. Αυτό από το Q3 το χρησιμοποίησε για το πρώτο stint. Πάει το πρώτο! Του έμειναν άλλα δύο. Στο πρώτο pit stop βάζει το 2ο σετ μαλακών (νομίζω αυτό από το Q2) για το 2ο του stint. Τέλος και το 2ο σετ μαλακών. Του είχε μείνει το ολόφρεσκο. Πότε το έβαλε; Στο 2ο του pit stop για το 3ο του stint. Πάει και το 3ο σετ μαλακών!! Οπότε όλα τα σετ ελαστικών ήταν κατεστραμμένα!! Του είχαν μείνει μόνο τα 2 φρέσκα σκληρά για τα άλλα 2 pit stops… Όποιος έγραψε ότι είχε μαλακή γόμα και μπορούσε να τη χρησιμοποιήσει είναι ΑΣΧΕΤΟΣ από Formula 1. Τα μαλακά ελαστικά δεν ήταν απλώς μεταχειρισμένα, αλλά ΚΑΤΕΣΤΡΑΜΜΕΝΑ!!! Δεν μπορούσε να τα χρησιμοποιήσει ούτε για 2 γύρους!!
       
      Επίσης, δεν έμεινε παραπάνω έξω γιατί, όπως είπα και παραπάνω, μπορεί να μην άντεχαν άλλο τα σκληρά. Δεν μπορώ να γνωρίζω ακριβώς. Αλλά η MP4-26 φαίνεται να είναι ταχύτατη με τα σκληρά. Ίσως και γι’ αυτό να μπήκαν μαζί..
       
      Ελπίζω να σε βοήθησα κάπως…
       
      :)

  • kriakos29

    euxaristo giorgo me kalipses para polu kai exeis sigoura dikio.

    • :D

      Αυτό για τα μαλακά ελαστικά το είδες από συντάκτη ή από σχολιαστή???

      Δεν θέλω να μου πεις από ποιον, απλά αν ήταν συντάκτης…

      Γιατί είναι μεγάλη μ@λ@κί@…

    • Giorgos

      Apo to sabatiatipo PC  elpizo na boithao kai ego sto na katalaboume pou pigan ta malaka tou Hamilton
      Entometaksi to sabbato o Hamilton ekane diloseis kai ethabe ta sklira alla ston agona tous bgikan kalitera apo olous!
      Telika arxisame na rixnoume kai emeis ti staxti mas :)
      Q: Lewis, third place in the current climate I am sure was exactly what you were hoping for. But you were pushing very hard and made a slight error into turn 10 that may have flat-spotted one of your tyres. Can that be a concern for the race?
      Lewis Hamilton: No, I don’t think it will. I do have a slight flat spot but fortunately I can start on those tyres and we can rebalance the wheel so it shouldn’t be a problem for the race. But, no, very happy with today’s result. Obviously you can see the gap between ourselves and the Red Bulls has increased. However, we have improved this weekend so the guys have been working extremely hard. Fortunate just to stay ahead of the Ferrari. That was very close.

      Den nomizo ta sigkekrimena elastika na xrisimopiithikan pote ston agona itan apla other words to love each other pou leei kai o filos o Mika
      KAI FILE PARSIK EPIDI TO KSEXASES TO GRAFO EGO GOOO MCLAREN GOOOOOOOOOOOO
      Kalinixta paides

  • kriakos29

    sxoliasti se video giorgo…!

    • Σχολιαστής σε video????
       
      Μπορείς να μου το στείλεις στο mail ή να μου πεις περισσότερα στο mail μου ή στο MSN???