Για εσένα που λατρεύεις τις Maserati μάλλον δεν θα σου αρέσει και τόσο αυτή η είδηση. Οι φήμες θέλουν τους ανθρώπους του Fiat Group να σκέφτονται να βάλουν κάτω από το μακρύ καπό της Ιταλίδας, έναν V6 twin-turbo 3.0-λίτρων Pentastar κινητήρα της Chyrsler , αντικαθιστώντας έτσι τον V8 4.7-λίτρων της Ferrari. Όσο καλός και αν είναι ο Pentastar κινητήρας, το βρίσκω μεγάλο λάθος marketing να βάλουν αμερικάνικο κινητήρα στην Maserati.

Το Inside Line αναφέρει επίσης ότι η Ferrari σκέφτεται να αφήσει πίσω τους ατμοσφαιρικούς κινητήρες και να δουλεύει πάνω σε ένα twin-turbo V8 4.0-λίτρων απόδοσης 750 ίππων ο οποίος θα τοποθετηθεί στην επόμενη Enzo.

[Πηγή: Inside Line]

  • DIMITRIS

    Η grandturismo πιστευω πως ειναι το ποιο ομορφο και στυλατο αυτοκινητο παραγωγης .

  • Alex

    giati giati giati??? afto t lathos???
    eipame na sothei i Chrysler… alla oxi k etsi…. oxi na “katastrefetai” ena ergo texnis eis to onoma mias emporikis  symfonias…. :(( krima… makari na allaksoun gnomi.. kai na meinoun mono fimes…

  • Το ήξερα ότι σε όσους τους αρέσει η maserati δεν θα τους αρέσει αυτή η είδηση, και εγώ είμαι ένας από αυτούς :(

  • Οχι ρε γαμ*το ας ελπισουμε πως δεν θα κανουν τετοιο μεγαλο λαθος.Εχει ενας φιλος του πατερα μου την granturismo s και στην sport επιλογη ακουγετε ηπεροχα.(θα σας κουρασω τωρα :/)Ειχε ερθει ενα GTR 35 στο κιλκις και στον δρομο συναντιθηκαμε και σταματισαμε. Kατευθειαν εγω εβγαλα την καμερα τραβηξα φοτο και βιντεο.Μετα προς τον δρομο κιλκις – θεσ/νικη βαλαμε κοντρα και οπως καταλαβενεται το GTR νικησε Αλλα σαν τον ηχο της Granturismo S κανενας αλλος γιαυτο το αμαξι πρεπει να σε κανει να γελας οπως η granturismo S και οχι απλα να πιγαινη γρηγορα

  • ανέβασε video Μάνο!

    • AB επειδη το τραβηξα με το παλιο μου νοκια 5800 δεν εχει καλη ποιοτητα μην στεναχωριεσαι ομως.Απο δευτερα θα παω στην δουλεια του πατερα μ και θα παρω και τα κλειδια και θα κανω walkaround μεσα-εξω.Μπωρει να εχω και βιντεο με driving scenes revvs accelarations κτλ.Αλλα θελω να ξερεις δεν ειμαι σηγουρος αμα με αφησει να παρω τα κλειδια γτ ειμαι σχετικα μικρος(16 χρονων ;) ) Τωρα η θα παρω το Χperia X10 η το Iphone 4 διαλεξε :) :D

  • LJ

    Ο κινητηρας παντως η ειναι ολοκαινουριος και καλος. Ο 4.7 ειναι κατ αρχην υπερκυβισμενος 4.3 και παλιας τεχνολογιας. Ουτε σε εμενα ακουγεται καλη ιδεα αλλα αν δεν εχουν $$$ να εξελιξουν καινουργιο τι να κανουν?

  • οκ Μάνο!

  • Phaethon

    ΟΚ δεν είναι η ιδανικότερη λύση, αλλά ο κινητήρας δεν θα μείνει αυτούσιος…πολλά θα αλλάξουν για να μπει στην Ιταλίδα ντίβα…

  • thymios

    Πάρα πολύ δύσκολη απόφαση. Από τη μια έχεις ένα αμερικάνικο μοτέρ και δε θες να κακοκαρδίσεις τους φίλους της φίρμας. Απ την άλλη έχεις τους ανταγωνιστές να προχωρούν και να εξαλίσσονται…Συν τοις άλλοις, η Μαζεράτι χρειάζεται πρωτίστως αγοραστές και μετά φαν κοινό…Ίσως ο κινητήρας αυτός να παίξει το ρόλο του στην αγορά των ηπα.
     
    Η ιδέα δε μου αρέσει, αλλά να θυμίζω οτι μέχρι και τη δεκαετία του ’70, η τοποθέτηση αμερικάνικων κινητήρων σε ιταλικά αυτοκίνητα ήταν αρκετά συνήθης τακτική (βλέπε Iso) :)

    • Οκ, ο pentastar είναι διαμάντι κινητήρας αλλά νομίζω βιάζουν την μάρκα με αυτόν τον τρόπο. Προτιμώ την maserati να μείνει αμιγώς Ιταλική φίρμα

    • LJ

      Και μην ξεχνατε την DeTomaso Pantera. Παιδια μην κολλατε περιμενετε πρωτα να δειτε το αποτελεσμα και μετα κραξτε!

  • gazokiller

    βανδαλισμος