Είχαμε γράψει ότι η εμπρός πτέρυγα της McLaren ήταν, μάλλον, εύκαμπτη. Ωστόσο, ξέρεις ότι, όταν δεν είμαστε απόλυτα σίγουροι για κάτι, πάντα βάζουμε “;”. Τώρα, όμως, υπάρχουν φωτογραφίες που δείχνουν ότι κατά 100% οι τεχνικοί στο Woking έχουν καταφέρει και να δημιουργήσουν μια εύκαμπτη εμπρός αεροτομή, αλλά και να την κάνουν να περνάει τις δοκιμές της FIA.

Από τις δύο παρακάτω συγκριτικές φωτογραφίες, λοιπόν, μπορείς να διαπιστώσεις πόσο “ανοίγει” η πτέρυγα στην περιοχή των δύο κάθετων στηριγμάτων. Όπως έχουμε γράψει, η McLaren εκμεταλλεύεται την ευκαμψία για να πετύχει καλύτερη ισορροπία στην MP4-26, ειδικά στις γρήγορες στροφές, όπου η αεροδυναμική πίεση γίνεται πολύ μεγαλύτερη, σε αντίθεση με τη Red Bull που αυξάνει το ποσά της κάθετης δύναμης.

 

 Η συγκεκριμένη πτέρυγα παρουσιάστηκε στη Βαλένθια, αλλά οι μηχανικοί της βρετανικής ομάδας ήθελαν χρόνο και πολλά χιλιόμετρα σε στεγνή πίστα για να βρουν τις κατάλληλες ρυθμίσεις που θα την κάνουν να δουλέψει και να πάρουν τα μέγιστα οφέλη από αυτή. Στη Βαλένθια, ήταν λογικό να μην μπορούν να την κάνουν να δουλέψει, καθώς δεν είχαν πολλά δεδομένα γι’ αυτή, ενώ στο Silverstone, ο άστατος καιρός δυσκόλεψε κατά πολύ το έργο τους. Όμως, τα πρώτα αποτελέσματα άρχισαν να φαίνονται στη Γερμανία, όπου η πίστα ήταν στεγνή όλο το 3ήμερο και έτσι μπόρεσαν να πάρουν πολλά και χρήσιμα δεδομένα για το πώς επηρεάζει τη συμπεριφορά του μονοθεσίου. Στην Ουγγαρία, σε μια πίστα που η Red Bull ήταν θεωρητικά το απόλυτο φαβορί, η McLaren παρουσιάστηκε άκρως ανταγωνιστική, ακόμα και στις κατατακτήριες, εκεί όπου όλοι περιμέναμε την RB7 να πετάει, και λόγω πίστας, αλλά και λόγω ρυθμού στον έναν γύρο.

[Πηγή: stadi_McLaren | Photo Copyright: HOCH ZWEI]

  • MondeR

    kairos htan….

  • stadi

    Ωραιος pascal συνεχισε να ανεβαζεις τετοια θεματακια.Σιγουρα οταν ο Charlie Whiting ειδε την φωτογραφια δεν ηταν και πολυ ευχαριστημενος με τις μεθοδους που ελεγχουν την ακαμψια της πτερυγας αλλα καλα να παθουν.Στην McLaren τους ειχαν προειδοποιησει οτι η αεροτομη της RB ειναι πανανομη και αυτοι τοτε ελεγαν ”αφου περναει τους ελεγχους ειναι νομιμη”.Ε τωρα παρτε το κυριοι.Η συγκεκριμενη αεροτομη οχι μονο ακουμπα στο εδαφος αλλα καμπτεται με τετοιο τροπο προς τα πισω που μειωνονται κατα πολυ οι αεροδυναμικες αντιστασεις.

    Γιωργο το mail ειναι distauros@gmail.com. Sorry που δεν απαντησα χθες τωρα το ειδα.

    • Thanks, Σταύρο!!! Έβαλα εσένα σαν πηγή!!!! :)

    • stadi

      ok!!! Οτι βρισκω και ειναι ενδιαφερον θα το ανεβαζω.

  • Giannosf1

    Δώσε Pascal!!!!!!Γι αυτο διαβαζουμε autoblog!!!!Αντε ρε McLaren παρε μας τα μυαλα!!!!!!!

  • stadi

    Κοιτα και το Vettel με τον αγωνα της Ουγγαριας που κοιταζει!

  • stadi

    εδω

  • stadi

    Γιατι δεν την παιρνει ;Τωρα την πηρε.