Είχαμε γράψει ότι η εμπρός πτέρυγα της McLaren ήταν, μάλλον, εύκαμπτη. Ωστόσο, ξέρεις ότι, όταν δεν είμαστε απόλυτα σίγουροι για κάτι, πάντα βάζουμε “;”. Τώρα, όμως, υπάρχουν φωτογραφίες που δείχνουν ότι κατά 100% οι τεχνικοί στο Woking έχουν καταφέρει και να δημιουργήσουν μια εύκαμπτη εμπρός αεροτομή, αλλά και να την κάνουν να περνάει τις δοκιμές της FIA.

Από τις δύο παρακάτω συγκριτικές φωτογραφίες, λοιπόν, μπορείς να διαπιστώσεις πόσο “ανοίγει” η πτέρυγα στην περιοχή των δύο κάθετων στηριγμάτων. Όπως έχουμε γράψει, η McLaren εκμεταλλεύεται την ευκαμψία για να πετύχει καλύτερη ισορροπία στην MP4-26, ειδικά στις γρήγορες στροφές, όπου η αεροδυναμική πίεση γίνεται πολύ μεγαλύτερη, σε αντίθεση με τη Red Bull που αυξάνει το ποσά της κάθετης δύναμης.

 

 Η συγκεκριμένη πτέρυγα παρουσιάστηκε στη Βαλένθια, αλλά οι μηχανικοί της βρετανικής ομάδας ήθελαν χρόνο και πολλά χιλιόμετρα σε στεγνή πίστα για να βρουν τις κατάλληλες ρυθμίσεις που θα την κάνουν να δουλέψει και να πάρουν τα μέγιστα οφέλη από αυτή. Στη Βαλένθια, ήταν λογικό να μην μπορούν να την κάνουν να δουλέψει, καθώς δεν είχαν πολλά δεδομένα γι’ αυτή, ενώ στο Silverstone, ο άστατος καιρός δυσκόλεψε κατά πολύ το έργο τους. Όμως, τα πρώτα αποτελέσματα άρχισαν να φαίνονται στη Γερμανία, όπου η πίστα ήταν στεγνή όλο το 3ήμερο και έτσι μπόρεσαν να πάρουν πολλά και χρήσιμα δεδομένα για το πώς επηρεάζει τη συμπεριφορά του μονοθεσίου. Στην Ουγγαρία, σε μια πίστα που η Red Bull ήταν θεωρητικά το απόλυτο φαβορί, η McLaren παρουσιάστηκε άκρως ανταγωνιστική, ακόμα και στις κατατακτήριες, εκεί όπου όλοι περιμέναμε την RB7 να πετάει, και λόγω πίστας, αλλά και λόγω ρυθμού στον έναν γύρο.

[Πηγή: stadi_McLaren | Photo Copyright: HOCH ZWEI]