H Citroen Ελλάς ΑΒΕΕ, Γενική Αντιπροσωπεία Αυτοκινήτων Citroen στην Ελλάδα ανακοίνωσε πρόγραμμα ανακλήσεις αυτοκινήτων. Ειδικότερα, τα προγράμματα ανακλήσεων αφορούν:

  • Τα μοντέλα C3 και DS3. Η ανάκληση αφορά 416 οχήματα, στα οποία ο μηχανισμός χειρόφρενου / υλικών τριβής πίσω φρένων μπορεί να μην είναι σύμφωνος με τις προδιαγραφές του κατασκευαστή. Σε τέτοια περίπτωση, μπορεί να παρατηρηθεί επιμήκυνση της διαδρομής του μοχλού χειρόφρενου.
  • Το μοντέλο Jumper III. Η ανάκληση αφορά 129 οχήματα, στα οποία η βάση της ρεζέρβας μπορεί να μην καλύπτει τις προδιαγραφές του κατασκευαστή.

Μέχρι στιγμής δεν έχει αναφερθεί καμία περίπτωση ατυχήματος, που να σχετίζεται με τα συγκεκριμένα θέματα. Οι ιδιοκτήτες των παραπάνω οχημάτων, θα ενημερωθούν εγγράφως μέσω συστημένης επιστολής, ώστε να προσέλθουν στο δίκτυο εξουσιοδοτημένων επισκευαστών αυτοκινήτων Citroen σε όλη την Ελλάδα, για να γίνουν οι απαραίτητες εργασίες στο όχημά τους, χωρίς καμία οικονομική επιβάρυνση.

[Πηγή: Citroen Ελλάς ΑΒΕΕ]

  • hellboy

    μα δεν κανουν ελενχο πριν τα παραδοσουν στον πελατη?οταν πηρα το δικο μου μου δωσαν υπογεγραμενο ενα εγγραφο με τον ελενχο του αυτοκινητου ποτε και ποιος τον εκανε.

    • maria

      ….ποιά εταιρεία δίνει νέο αυτοκίνητο με υπογραφή του ατόμου που έκανε τον έλεγχο στην κάθε του λεπτομέρεια?……αυτό πρώτη φορά το ακούω!……μηχανολογικό δεν νομίζω…….απο εξοπλισμό που έχει παραγγελθεί ναι κ είναι εμφανής, αλλά μηχανολογικό κ λοιπών λεπτομερειών για να ξέρουν π.χ. εάν η βάση της ρεζέβρας είναι εντάξει, όπως παραπάνω, δηλ. τύπου γενικού ελέγχου επιπέδου καλού σέρβις γα λεπτομέρειες, δεν έχω ακούσει……..

    • hellboy

      οπως και σε καθε σερβις που παω κανουν και οπτικο ελενχο στο αυτοκινητο σε σιγεκριμενα σημεια καθος και ελενχο στα φωτα(μπρος-πισω)πεταλια και χειροφρενο!!οταν πηγενα για σερβις το παλιο ρενο που ειχα τιποτα απο αυτα δεν συνεβενε.και ολα αυτα μου φανηκαν περιεργα οταν τα πρωτο συντησα στην μιτσουμπισι,ο πατερας μου που πηρρε 1 χρονο πριν απο εμενα νισσαν(ναβαρα) δεν ειχαν ουτε εγγραφο ουτε ελενχο.η ολη διαδικασια της μιτσουμπισι ειναι πιστευω εντολη τη εταιριας και πρεπει να την ακολουθουν παντου(εισαγωγεις-συνεργεια)(να πω την αλιθεια τελειος japan συστημα).απο εκει που πηρα το αυτοκινητο μου ειπε ο μαντρας “αν σου βγει καποιο προβλημα να σε ποιον θα απευθηνθεις”!

    • maria

      ….ωραία αυτά, αλλά εδώ μιλάμε για παράδοση νέου αυτοκινήτου κ όχι για τα σέρβις που θα ακολουθήσουν μετά……δεν πιστεύω ότι θα κοιτάξει ο πωλητής εάν π.χ. ανταποκρίνεται πλήρως το πάτωμα της ρεζέρβας στα στάνταρτ κατασκευαστή, πέρα αν απλά αυτή υπάρχει κ εάν έχει κ γρύλο, αυτό λέω…….

  • Kikaros23

    citroen poli kali marka den