Ο Hiroshi Imai (κέντρο) μαζί με τους Andy Latham και Lewis Hamilton στο Silverstone

Τα ελαστικά είναι από τα πιο σημαντικά ζητήματα της Formula 1. Οι ομάδες προσπαθούν να κάνουν τα Pirelli να δουλέψουν όσο καλύτερα γίνεται, αυξάνοντας ταυτόχρονα τη διάρκειά τους, η οποία, φυσικά, δεν είναι μεγάλη. Έτσι, κάνουν ό,τι μπορούν για να το πετύχουν. Φαίνεται, όμως, πως μια από τις καλύτερες κινήσεις έχει κάνει η McLaren.

Σύμφωνα, με το Auto Motor und Sport, η ομάδα του Woking έχει σαν σύμβουλο ελαστικών τον Hiroshi Imai, αρχιμηχανικό της Bridgestone μέχρι το 2009. Ο Ιάπωνας έχει βοηθήσει πολύ τους Βρετανούς στην καλύτερη και πιο αποτελεσματική κατανόηση των νέων ελαστικών της Pirelli.

Αυτή τη στιγμή, η McLaren φαίνεται να έχει το momentum, καθώς οι δύο συνεχόμενες νίκες σε Γερμανία και Ουγγαρία δείχνουν ότι ο αγωνιστικός ρυθμός της MP4-26 είναι εξαιρετικός. Οι μηχανικοί του Woking έχουν κατανοήσει καλύτερα την εύκαμπτη εμπρός πτέρυγα και η συμβολή του Imai δείχνει να καθοριστική στο ξεκλείδωμα περισσότερου χρόνου από τα ελαστικά.

Επίσης, στη Βαλένθια, η McLaren, εκτός από το λανθασμένο set-up, είχε πρόβλημα με τη θερμοκρασία των φρένων, η οποία επηρέαζε και τη θερμοκρασία των ελαστικών. Από τότε, οι Βρετανοί εργάζονται για να βελτιώσουν το σύστημα ψύξης των φρένων, κάτι που φαίνεται να έχει αποτέλεσμα, όπως φάνηκε από τους προηγούμενους αγώνες.

[Πηγή: Auto Motor und Sport | Photo Copyright: HOCH ZWEI]

  • stadi

    Γιαυτο στις χαμηλες θερμοκρασιες πεταει η Mclaren ή οταν βρεχει.Με τη ζεστη δεν λειτουργουν σωστα τα φρενα και το προβλημα μεταφερεται στα ελαστικα.Στο βελγιο οι θερμοκρασιες ειναι χαμηλες αρα δεν νομιζω να εχουμε προβλημα.Go McLaren!!!!!!

  • FERRARI-PURE PASSION

    Για να δουμε, για να δουμε!!!!!!!