Κάτι μας είχαν πει, αλλά τώρα, σύμφωνα με το ιταλικό Autosprint, η Ferrari έχει κατασκευάσει μια πιο εύκαμπτη εμπρός πτέρυγα, η οποία, όμως, δεν έχει αποδώσει τα αναμενόμενα στις δοκιμές που έχουν γίνει μέχρι τώρα. Έτσι, δεν είναι μόνο η Red Bull και η McLaren που έχουν διαφορετικές εμπρός αεροτομές από τους άλλους, με μια σημαντική διαφορά. Αυτές οι δύο ομάδες έχουν καταφέρει να κάνουν την αεροτομή να δουλεύει, ειδικά η Red Bull.

Ο Fernando Alonso δήλωσε πως στόχος της πτέρυγας αυτής δεν είναι να “γλύφει” το έδαφος, αλλά να βελτιώνει τη ροή του αέρα, βελτιώνοντας έτσι τη συμπεριφορά της 150° Italia στις στροφές, όπως συμβαίνει στην περίπτωση της McLaren.

Ωστόσο, το κακό για τους ανθρώπους του Maranello είναι ότι ακόμα δεν έχουν καταφέρει να κάνουν τη νέα τους πτέρυγα λειτουργική, κάτι που σίγουρα χρειάζεται χιλιόμετρα και ώρες στην ανάλυση δεδομένων. Τα ίδια πέρασε και η McLaren, καθώς στη Βαλένθια, όταν και παρουσιάστηκε η νέα εμπρός αεροτομή, η MP4-26 ήταν πίσω στον ανταγωνισμό, αφού, εκτός από την υπερθέρμανση των φρένων, το βρετανικό μονοθέσιο είχε και κακό set-up, στο οποίο είχε ευθύνη και η αεροτομή. Στο Woking, όμως, έκαναν μερικές αλλαγές και ξόδεψαν πολλές ώρες ανάλυσης, κάνοντας την τελικά να αποδίδει, και πάλι, όμως, όχι στο 100%. Το ίδιο ελπίζει να κάνει και η Scuderia.

[Πηγή: Autosprint]

  • αφού από πέρσι έχουμε εύκαμπτη πτέρυγα εμείς!

    • Όχι, έπειτα από την αυστηροποίηση των δοκιμών της FIA, μετά την Ουγγαρία το 2010, η ευκαμψία της εμπρός πτέρυγας της F10 μειώθηκε, σε αντίθεση με της RB6! Φέτος, ποτέ η εμπρός πτέρυγα της 150° Italia δεν παρουσίασε ευκαμψία! Η RB7 είχε από την αρχή εύκαμπτη πτέρυγα, ενώ η MP4-26 από το Grand Prix στη Βαλένθια. Τώρα μπαίνει στο χορό και η 150° Italia!