Τον Αύγουστο του 2009, η BMW είχε παρουσιάσει την ActiveHybrid έκδοση της X6. Με απλά λόγια την υβριδική X6 η οποία ήταν το δυνατότερο υβριδικό SUV που υπήρχε τότε, το οποίο απέδιδε 480 άλογα με 780 Nm ροπής.

Φαίνεται όμως ότι οι πωλήσεις δεν πήγανε όπως αρχικά είχανε υπολογίσει οι άνθρωποι της BMW και έτσι σταμάτησαν την παραγωγή του αφού τον θηριώδη V8 σίγουρα δεν μπορείς να το χαρακτηρίσεις πράσινο κινητήρα αφού έκαιγε υπερβολικά πολύ και σε συνδυασμό με την ακριβή τιμή του, το X6 ActiveHybrid δεν επιλέχθηκε από τους καταναλωτές.

Η υβριδική τεχνολογία του αποτελούταν από τον 4.4 λίτρων V8 turbo κινητήρα που απέδιδε τα 400 άλογα ενώ τα υπόλοιπα 40 από 2 ηλεκτροκινητήρες που τροφοδοτούνται από μπαταρίες λιθίου 2.4 kWh. Τα 0-100 χλμ/ώρα τα έκανε σε 5.4 δευτερόλεπτα ενώ η τελική του ταχύτητα περιοριζόταν ηλεκτρονικά στα 210 χλμ/ώρα. Να ζήσουμε να το θυμόμαστε θα πω εγώ, ακόμη ένα αυτοκίνητο που πέρασε στο χρονοντούλαπο το οποίο δεν έπρεπε ποτέ να περάσει στη παραγωγή. Ίσως ένας μικρότερος πετρελαιοκινητήρας να έσωζε την κατάσταση, αφού και φθηνότερο θα ήταν, αλλά και θα κατανάλωνε λιγότερο.

[Πηγή: Bimmerfile]

  • Επισκέπτης

    ontos megalo fail…

  • cfu

    oraia ena Hybrid ligotero!!!!!
    as tou ebazan ena kalo diesel kai tha pigene kalytera

  • Guest

    Φυσικό επόμενο ήταν η αποτυχία. Εδώ καλά καλά δεν έχει δέσει ακόμα η συμφωνία με την General Motors που κατέχει αυτήν την τεχνολογία και μάλιστα σε προχωρημένο στάδιο. Πλέον αναπτύσσουν υβριδική τεχνολογία με την Peugeot / Citroen ( PSA )     https://www.autoblog.gr/2011/03/01/bmw-and-psa-commit-eur100-million-to-hybrids/ και σίγουρα θα περάσει χρόνος μέχρι οι Βαυαροί  να βγάλουν ένα ολοκληρωμένο υβριδικό που να έχει απήχηση στο ευρύ κοινό…  

  • κ ναι η πρώτη αποτυχία στο υβριδικό τοπίο είναι γεγονός…
    μακάρι να ακολουθήσουν κ άλλες!!!
    το έχουμ επει πολλές φορές…
    οι ηλεκτροκινητηρες δεν ειναι το μέλλον!!
    αν θελουν μείωση ρύπων να εξελίξουν το υδρογόνο!!!
    αυτό το μοντέλο ήταν τόσο υβριδικό όσο είναι κ η Formula 1 με το KERS….

    • sofokles5 (ex sofokles)

      me ta hlektrokinita dn symfwno, otan einai hybrid (oxi mono electro) , alla kapoios eixe thyxtei otan eipa oti kai to touareg hybrid (400+ aloga) dn einai hybrid oi opadoi tis vw xekinisan to kraximo!!

  • Κώστας

    επομενο ηταν….αυτη η κινηση ηταν καθαρα ΕΠΙΔΕΙΞΗ ΔΥΝΑΜΗΣ απο την BMW,ηταν ενα παντελως αχρηστο οχημα οσο αφορα την συνολικη υπαρξη του.ασε που οποιος δημοσιογραφος το ειχε οδηγησει ελεγε για την αστειρευτη ροπη και δυναμη αλλα και το οτι επινε τον πατο του…οποτε καλυτερα ενα diesel….

  • pariah

    Toν ίδιο συνδυασμό φοράει και η s class και λόγω ότι είναι υβριδικό είχε χαμηλότερη φορολόγηση και καταντούσε πιο οικονομική από αυτή με τον βασικό βενζινοκινητήρα.Όσο για τα άλογα πάντα θέλουν τάισμα….400 ήταν όχι 100..

    • Κώστας

      αυτο που λες ειναι παντελως ασχετο,η Χ6 φοραει V8 μοτερ 4,4 λιτρα twinturbo με 485 αλογα,το συνολο της s class ειναι πολυ πιο ηπιο…και στην τελικη τα υβριδικα (ειδικα τα suv) δεν τα φτιαχνουν για να κανουν 0-100 σε 5,5 οπως το Χ6 αλλα για οικονομια στο καυσιμο….οποτε το αμαξι αυτο ειναι παντελως ακυρο ως προς το στοχο αυτο….

  • Mika

    Polloi lene ta SUV axrhsta kai anohta..
    Den symfwnw panta,alla an yparxei ena pou na xtyphsei to titlo panygyrika,ayto einai poly konta sth koryfh!!!!!
    Entelws hopeless,apo thn arxh…