Η Kia θέλει να γίνει πιο “ανθρώπινη παγκόσμια φίρμα” και για να το πετύχει αυτό θα δει πως το έχει κάνει η VW. Αυτό φαίνεται ότι δήλωσε ο αντιπρόεδρος της Kia, Hyoung-Keun Lee σε συνέντευξη του στο AutoNews. Στόχος των Κορεατών είναι να αυξήσουν τις πωλήσεις του από 2.4 εκατ. σε 2.8 εκατ. τον χρόνο έως το 2014. Ο αντιπρόεδρος της Kia έδωσε το παράδειγμα του Golf, του μεγαλύτερου σε πωλήσεις αυτοκινήτου στην Ευρώπη, με την Kia να παρουσιάσει το νέο Cee’d μέσα στο 2012. Ο Lee δήλωσε ότι στον τομέα κύλισης και οδηγικής συμπεριφοράς το Golf, είναι Golf και το νέο Cee’d θα προσπαθήσει να το μιμηθεί.
Ο Lee ολοκλήρωσε ότι θέλουν να γίνει η μεγαλύτερη αγαπημένη μάρκα στον κόσμο, αφού αυτό από μόνο του θα αυξήσει τις πωλήσεις και το μερίδιο αγοράς σε όλο τον κόσμο.
[Πηγή: Autonews]